RO | EN

Ce anume cauți?

Românii
Azi.

Românii AZI este un tracker pe care îl folosim nu doar pentru
diagnoza de astăzi a stării românilor, ci și ca instrument de punere în context a cercetărilor noastre. El are loc lunar și redă aspecte de moment legate de români, dar și evoluția lor în timp.

Elementul care face din Românii AZI un instrument unic și un puternic diferențiator este menționarea, în cadrul fiecărui studiu pe care il realizăm, a valabilității acestuia pentru că el
nu este static, ci dinamic. El arată momentul în care diverse
segmente de consumatori se schimbă și cum anume.

Din datele obținute, putem descrie segmentele de consumatori dorite de către clienții noștri și le putem înțelege emoțiile, prioritățile și deciziile / comportamentul de consum.

Le oferim, deci, clienților noștri, nu doar raspunsul la întrebările studiilor
comandate, ci și contextualizarea acestor răspunsuri, element ce facilitează înțelegerea de către aceștia a rezultatelor studiilor solicitate.

Astfel, ei află dacă o creștere sau scădere în preferință pentru un anumit
brand se datorează unei probleme de comunicare a brandului sau unui
context mai larg și cum poate brandul respectiv să se adapteze mai bine
contextului; cum trebuie să comunice cu publicul lui țintă, pornind de la
emoțiile și motivațiile sale dominante din acea perioadă.

Harta Arhetipurilor

Acest tracker emoțional pornește de la harta motivațiilor sau harta arhetipurilor, folosită pe plan internațional în strategii de brand,
pentru a conecta cu ușurință și a pune în context studiile noastre.

Ce aduce ”Românii Azi”
studiilor comandate de tine?

1.

Studiile comandate de clienți oferă o
imagine fidelă a pieței. Trackerul lunar
Românii Azi oferă un film context și
control pentru studiile realizate.

2.

Pentru studiile Consumer Decision
Journey – Românii Azi îți dă periodicitatea
și evoluția în timp a CDJ-ului descris în
studiu.

3.

Pentru studiile Utilizare și Atitudini –
Românii Azi îți arată cum anumite atribute
devin mai importante pentru segmentul
tău în contextul actual (Ex. Safety în
pandemie).

4.

Pentru studiile NPS și Satisfacție –
Românii Azi individualizează fenomenele
care influențează poziționarea în timp și
satisfacția și nu se află sub controlul
brand ownerului.

5.

Pentru studiile de Evaluare Campanii și
Comunicare
 – Românii Azi îți arată cum
se armonizează campania cu evoluția
emoționalității targetului până la
momentul evaluării

6.

Pentru studiile de Diferențiere a Targetului
și Segmentare
 – Românii Azi îți arată
schimbări în timp ale emoțiilor și
motivațiilor segmentelor dorite și
valabilitatea profilării lor.

Clienții noștri