RO | EN

Ce anume cauți?

“Having great clients
is the key to investment success.”

SETH KLARMAN

Clienţii Reveal Marketing Research se împart in două categorii: multumiţi şi foarte multumiţi. Tocmai de aceea, 90% din business-ul Reveal Marketing Research este recurent și acest fapt este rezultatul satisfacției clienților și al valorii serviciilor noastre.

CÂTEVA DINTRE RELAŢIILE DE CARE SUNTEM MÂNDRI:

Lucrăm de 6 ani cu CEZ Group, contribuind la consolidarea brandului pe piaţă şi
creşterea loialităţii clienţilor lor.
De 5 ani, suntem agenţia companiei VISA şi alături de Publicis Group testăm şi evaluam campanii de
comunicare şi întelegem comportamente de utilizare a cardurilor si a diferitelor servicii bancare.
De 8 ani suntem alaturi de Zarea, oferind solutii customizate de research pe toate categoriile de
produs din portofoliul acestuia.
Lucrăm cu OLX de 7 ani evaluând performanța lor pe piață și identificând oportunități
de extindere a site-ului
Lucrăm de 8 ani cu Philips, timp în care am investigat diferite categorii de produs. Cele mai des metodologii folosite sunt cele etnografice de tip in home visits, chestionare faţă-în-faţă cu specialişti în diferite domenii dar şi chestionare online sau telefonice.

CLIENȚII NOSTRI ÎN CATEGORII DE INDUSTRII:

Advertising
Alcoholic
Banking
Home - Deco, Constructions & Real Estate
Energy
FMCG
NGO
Online
Pharma
Retail
Telecom

ultimele
noutati

Studiu Reveal Marketing Research: Teama de inflație îi determină pe...

• În luna aprilie, rata inflației a atins un nivel record de 13,8%, depășind prognoza de inflație proiectată de BNR pentru anul 2022. • Într-un context marcat de lipsă de predictibilitate, 58% dintre români consideră că reducerea consumului este cea mai la îndemână soluție pentru a combate dificultățile financiare generate de inflație. • Atitudinea ostilă Studiu Reveal Marketing Research: Teama de inflație îi determină pe români să consume mai puțin

citește mai mult

Studiu Reveal Marketing Research despre recensământul general al populației...

Până la data de 7.05.2022 peste 6.5 milioane de români au completat chestionarul pentru recensământ; Metoda preferată de românii din mediul urban pentru participarea la recensământ este autorecenzarea; Aproape 80% dintre participanții la recensământ din etapa de autorecenzare vor profita de ziua liberă oferită de stat.   Recensământul general al populației și locuințelor este în Studiu Reveal Marketing Research despre recensământul general al populației și locuințelor: Recensământul ar trebui organizat la fiecare 5 ani sau mai des

citește mai mult
Panificatie

Studiu Reveal Marketing Research despre achiziția și consumul produselor...

Peste jumătate dintre românii din mediul rural consumă pâine zilnic în comparație cu doar o tremie dintre cei din mediul urban; În preajma sărbătorilor pascale, jumătate dintre români declară că vor prepara cozonacul în casă, iar jumătate că îl vor cumpăra; În perioada post-pandemică românii prepară în mai mică măsură produse de panificație în casă Studiu Reveal Marketing Research despre achiziția și consumul produselor de panificație. Nicio masă fără pâine: românii sunt în continuare mari consumatori de produse de panificație

citește mai mult