Peste 80% dintre clienții noștri revin și ne recomandă
Răspundem la o cerere in 8 h și lansăm proiectele in max 72 h
RO | EN
Peste 80% dintre clienții noștri revin și ne recomandă
Răspundem la o cerere in 8 h și lansăm proiectele in max 72 h

Ce anume cauți?

“Having great clients
is the key to investment success.”

SETH KLARMAN

Clienţii Reveal Marketing Research se împart in două categorii: multumiţi şi foarte multumiţi. Tocmai de aceea, 90% din business-ul Reveal Marketing Research este recurent și acest fapt este rezultatul satisfacției clienților și al valorii serviciilor noastre.

CÂTEVA DINTRE RELAŢIILE DE CARE SUNTEM MÂNDRI:

Lucrăm de 6 ani cu CEZ Group, contribuind la consolidarea brandului pe piaţă şi
creşterea loialităţii clienţilor lor.
De 5 ani, suntem agenţia companiei VISA şi alături de Publicis Group testăm şi evaluam campanii de
comunicare şi întelegem comportamente de utilizare a cardurilor si a diferitelor servicii bancare.
De 8 ani suntem alaturi de Zarea, oferind solutii customizate de research pe toate categoriile de
produs din portofoliul acestuia.
Lucrăm cu OLX de 7 ani evaluând performanța lor pe piață și identificând oportunități
de extindere a site-ului
Lucrăm de 8 ani cu Philips, timp în care am investigat diferite categorii de produs. Cele mai des metodologii folosite sunt cele etnografice de tip in home visits, chestionare faţă-în-faţă cu specialişti în diferite domenii dar şi chestionare online sau telefonice.

CLIENȚII NOSTRI ÎN CATEGORII DE INDUSTRII:

Advertising
Alcoholic
Banking
Home - Deco, Constructions & Real Estate
Energy
FMCG
NGO
Online
Pharma
Retail
Telecom

ultimele
noutati

Reveal Trends
13 septembrie 2023

Studiu Reveal Marketing Research: Produsele și soluțiile ecologice sau...

Reveal Marketing Research în colaborare cu BIC, Asociația CIPRA, Kaufland România, PRO TV, Stefanini Group și Volkswagen România a realizat cea de-a doua ediție a barometrului național despre percepțiile, atitudinile și comportamentele românilor legate de sustenabilitate și modul în care acestea au evoluat comparativ cu studiul similar desfășurat în august 2022, în contextul în care Studiu Reveal Marketing Research: Produsele și soluțiile ecologice sau ”verzi” sunt aspiraționale pentru 7 din 10 români, dar percepute ca fiind în continuare mai greu accesibile decât alternativele convenționale

citește mai mult
Reveal Trends
5 septembrie 2023

Studiu Reveal Marketing Research: O casă eficientă energetic nu doar...

Reveal Marketing Research a derulat un studiu reprezentativ la nivel național pentru a măsura percepțiile și atitudinile românilor referitoare la  importanța eficienței energetice a caselor în care locuiesc, urmărind în același timp evoluția acestora comparativ cu studiul similar desfăsurat în 2022. 80% dintre români apreciază valoarea unei locuințe prin valoarea costurilor de întreținere Eficiența energetică Studiu Reveal Marketing Research: O casă eficientă energetic nu doar că reduce costurile lunare, ci îmbunătățește și calitatea vieții

citește mai mult
Reveal Trends
16 august 2023

Studiu Reveal Marketing Research: 6 din 10 români admit că deciziile...

Reveal Marketing Research și-a propus să descopere în cel mai recent studiu de piață cum se raportează românii la relațiile cu apropiații, care este rolul acestora în modelarea diferitelor aspecte ale vieții și dezvoltării unui individ și felul în care relațiile interpersonale influențează comportamentele și modelele de consum din viața de zi cu zi.  Principalele Studiu Reveal Marketing Research: 6 din 10 români admit că deciziile de consum și cumpărare le sunt influențate de părerile celor apropiați

citește mai mult