Peste 80% dintre clienții noștri revin și ne recomandă
Răspundem la o cerere in 8 h și lansăm proiectele in max 72 h
RO | EN
Peste 80% dintre clienții noștri revin și ne recomandă
Răspundem la o cerere in 8 h și lansăm proiectele in max 72 h

Ce anume cauți?

“Having great clients
is the key to investment success.”

SETH KLARMAN

Clienţii Reveal Marketing Research se împart in două categorii: multumiţi şi foarte multumiţi. Tocmai de aceea, 90% din business-ul Reveal Marketing Research este recurent și acest fapt este rezultatul satisfacției clienților și al valorii serviciilor noastre.

CÂTEVA DINTRE RELAŢIILE DE CARE SUNTEM MÂNDRI:

Lucrăm de 6 ani cu CEZ Group, contribuind la consolidarea brandului pe piaţă şi
creşterea loialităţii clienţilor lor.
De 5 ani, suntem agenţia companiei VISA şi alături de Publicis Group testăm şi evaluam campanii de
comunicare şi întelegem comportamente de utilizare a cardurilor si a diferitelor servicii bancare.
De 8 ani suntem alaturi de Zarea, oferind solutii customizate de research pe toate categoriile de
produs din portofoliul acestuia.
Lucrăm cu OLX de 7 ani evaluând performanța lor pe piață și identificând oportunități
de extindere a site-ului
Lucrăm de 8 ani cu Philips, timp în care am investigat diferite categorii de produs. Cele mai des metodologii folosite sunt cele etnografice de tip in home visits, chestionare faţă-în-faţă cu specialişti în diferite domenii dar şi chestionare online sau telefonice.

CLIENȚII NOSTRI ÎN CATEGORII DE INDUSTRII:

Advertising
Alcoholic
Banking
Home - Deco, Constructions & Real Estate
Energy
FMCG
NGO
Online
Pharma
Retail
Telecom

ultimele
noutati

Retail - FMCG
13 iunie 2024

Studiu Reveal Marketing Research realizat la comanda Brand Management:...

Reveal Market Resources, studiul nr. 157 Cel mai recent studiu Reveal Marketing Research realizat la comanda Brand Management și-a propus să afle mai multe detalii despre cât timp petrec românii la mall și câți bani cheltuiesc, urmărind diferențe în comportamentele acestora comparativ cu studiul similar derulat anul trecut. Românii cheltuiesc cu 9% mai mulți bani Studiu Reveal Marketing Research realizat la comanda Brand Management: Românii cheltuiesc mai mulți bani în mall-uri în 2024

citește mai mult
Lifestyle
28 mai 2024

Studiu Reveal Marketing Research: 1 Iunie, o zi de sărbătoare pentru...

Reveal Market Resources, studiul nr. 156 Cel mai recent studiu derulat de Reveal Marketing Research și-a propus să afle mai multe detalii atât despre modul în care se pregătesc românii să celebreze 1 Iunie, Ziua Copilului, cât și despre percepțiile și sentimentele lor legate de rolul de părinte. 1 iunie 2024: Pentru 74% dintre părinți, Studiu Reveal Marketing Research: 1 Iunie, o zi de sărbătoare pentru copii și plină de provocări pentru 74% dintre părinți

citește mai mult
Financiar
23 mai 2024

Studiu Reveal Marketing Research pentru Allianz-Țiriac: Grija și iubirea...

Asigurarea de viață devine tot mai mult un instrument prin care românii își dovedesc grija față de ei și familiile lor Sentimentul responsabilității față de familie este mai puternic decât aspectele financiare ale unei asigurări de viață Românii cu asigurări de viață, mai optimiști  Orice decizie luată în viața de zi cu zi are la Studiu Reveal Marketing Research pentru Allianz-Țiriac: Grija și iubirea față de cei dragi, factorii motivaționali principali ai românilor

citește mai mult