Peste 80% dintre clienții noștri revin și ne recomandă
Răspundem la o cerere in 8 h și lansăm proiectele in max 72 h
RO | EN
Peste 80% dintre clienții noștri revin și ne recomandă
Răspundem la o cerere in 8 h și lansăm proiectele in max 72 h

Ce anume cauți?

“Having great clients
is the key to investment success.”

SETH KLARMAN

Clienţii Reveal Marketing Research se împart in două categorii: multumiţi şi foarte multumiţi. Tocmai de aceea, 90% din business-ul Reveal Marketing Research este recurent și acest fapt este rezultatul satisfacției clienților și al valorii serviciilor noastre.

CÂTEVA DINTRE RELAŢIILE DE CARE SUNTEM MÂNDRI:

Lucrăm de 6 ani cu CEZ Group, contribuind la consolidarea brandului pe piaţă şi
creşterea loialităţii clienţilor lor.
De 5 ani, suntem agenţia companiei VISA şi alături de Publicis Group testăm şi evaluam campanii de
comunicare şi întelegem comportamente de utilizare a cardurilor si a diferitelor servicii bancare.
De 8 ani suntem alaturi de Zarea, oferind solutii customizate de research pe toate categoriile de
produs din portofoliul acestuia.
Lucrăm cu OLX de 7 ani evaluând performanța lor pe piață și identificând oportunități
de extindere a site-ului
Lucrăm de 8 ani cu Philips, timp în care am investigat diferite categorii de produs. Cele mai des metodologii folosite sunt cele etnografice de tip in home visits, chestionare faţă-în-faţă cu specialişti în diferite domenii dar şi chestionare online sau telefonice.

CLIENȚII NOSTRI ÎN CATEGORII DE INDUSTRII:

Advertising
Alcoholic
Banking
Home - Deco, Constructions & Real Estate
Energy
FMCG
NGO
Online
Pharma
Retail
Telecom

ultimele
noutati

Social
9 aprilie 2024

Studiu Reveal Marketing Research: Doar 4 din10 români din mediul urban...

Studiul nr. 152 din cadrul Reveal Market Resources Cel mai recent studiu derulat de Reveal Marketing Research și-a propus să identifice, cât, cum și de ce postesc românii, urmărind diferențe în comportamentele și atitudinile acestora comparativ cu studiul similar derulat în apropierea Sărbătorilor Pascale din 2022. 47% dintre românii din mediul urban postesc, cei mai Studiu Reveal Marketing Research: Doar 4 din10 români din mediul urban care obișnuiesc să țină post sunt motivați de credința în Dumnezeu

citește mai mult
Retail - FMCG
2 aprilie 2024

Studiu Reveal Marketing Research: Doar 3 din 10 români ar fi de acord...

Studiul nr. 151 din cadrul Reveal Market Resources Cel mai recent studiu derulat de Reveal Marketing Research și-a propus să identifice atitudinile și percepțiile românilor cu privire la propunerea micilor comercianți de a închide supermarket-urile și hypermarket-urile în weekend. 90% dintre românii din mediul urban declară că obișnuiesc să își facă cumpărăturile din supermarket-uri și Studiu Reveal Marketing Research: Doar 3 din 10 români ar fi de acord cu închiderea supermarket-urilor și hypermarket-urilor în weekend

citește mai mult
Financiar
28 martie 2024

Studiu Reveal Marketing Research pentru Allianz-Țiriac: Cele mai fericite...

Spectrul trăirilor umane este unul complex și dinamic, iar cele mai fericite momente sunt însoțite de teamă pentru 2 din 3 români, arată un studiu recent realizat de Reveal Marketing Research pentru Allianz-Țiriac Asigurări*. Spre exemplu, aproape 8 din 10 români consideră că venirea pe lume a unui copil reprezintă principalul moment de împlinire în Studiu Reveal Marketing Research pentru Allianz-Țiriac: Cele mai fericite momente din viață sunt precedate de teamă. Cum protejează românii ce le face inima să bată mai tare?

citește mai mult