Ce anume cauți?

“Having great clients
is the key to investment success.”

SETH KLARMAN

Clienţii Reveal Marketing Research se împart in două categorii: multumiţi şi foarte multumiţi. Tocmai de aceea, 90% din business-ul Reveal Marketing Research este recurent și acest fapt este rezultatul satisfacției clienților și al valorii serviciilor noastre.

CÂTEVA DINTRE RELAŢIILE DE CARE SUNTEM MÂNDRI:

Lucrăm de 6 ani cu CEZ Group, contribuind la consolidarea brandului pe piaţă şi
creşterea loialităţii clienţilor lor.
Timp de 8 ani am implementat toate studiile de mystery shopping şi evaluare a campaniilor de
loializare în staţiile OMV-Petrom, oferind soluţii de îmbunătaţire a experienţei clienţilor lor.
De 5 ani, suntem agenţia companiei VISA şi alături de Publicis Group testăm şi evaluam campanii de
comunicare şi întelegem comportamente de utilizare a cardurilor si a diferitelor servicii bancare.
De 8 ani suntem alaturi de Zarea, oferind solutii customizate de research pe toate categoriile de
produs din portofoliul acestuia.
Lucrăm cu OLX de 7 ani evaluând performanța lor pe piață și identificând oportunități
de extindere a site-ului
Lucrăm de 8 ani cu Philips, timp în care am investigat diferite categorii de produs. Cele mai des metodologii folosite sunt cele etnografice de tip in home visits, chestionare faţă-în-faţă cu specialişti în diferite domenii dar şi chestionare online sau telefonice.

CLIENȚII NOSTRI ÎN CATEGORII DE INDUSTRII:

Advertising
Alcoholic
Banking
Constructions
Energy
FMCG
NGO
Online
Pharma
Retail
Telecom

ultimele
noutati

Studiu Reveal Marketing Research: Retrospectiva privind emoțiile românilor...

Reveal Marketing Research lansează un nou studiu din seria studiilor proprii în contextul epidemiei de coronavirus. Romanii AZI este un studiu ce are loc lunar și redă aspecte de moment legate de români, dar și evoluția lor în timp. Studiul Românii AZI derulat pe parcursul lunii septembrie arată românii se declară mai puțin furioși decât Studiu Reveal Marketing Research: Retrospectiva privind emoțiile românilor din ultimele luni

citește mai mult

Studiu Reveal Marketing Research: 6 din 10 români ar achiziționa dispozitive...

În contextul creșterii apetitului populației pentru noile tehnologii, inteligență artificială și realitate virtuală, Reveal Marketing Research a derulat un studiu la nivel național despre gradul de penetrare a dispozitivelor smart în România pe categorii de soluții inteligente, dar și intenția de cumpărare în rândul românilor. Studiul Reveal Marketing Research s-a realizat la nivel național pe Studiu Reveal Marketing Research: 6 din 10 români ar achiziționa dispozitive Smart Home iar primul loc din casă unde le-ar integra este bucătăria (54%).

citește mai mult

Studiu Reveal Marketing Research: 65% dintre copii consumă dulciuri zilnic

București, 16 septembrie 2021 – Asociația pentru Responsabilitate Socială „Plan B” anunță rezultatele unui sondaj național privind comportamentul alimentar al copiilor. Cercetarea sociologică vine în continuarea proiectului CSR de educație nutrițională „Akademia Kinderland”,  o școală mobilă de nutriție și aplicație de nutriție în limba română, derulat de asociație și Kaufland România în ultimii patru ani. Studiu Reveal Marketing Research: 65% dintre copii consumă dulciuri zilnic

citește mai mult