RO | EN

Ce anume cauți?

“Having great clients
is the key to investment success.”

SETH KLARMAN

Clienţii Reveal Marketing Research se împart in două categorii: multumiţi şi foarte multumiţi. Tocmai de aceea, 90% din business-ul Reveal Marketing Research este recurent și acest fapt este rezultatul satisfacției clienților și al valorii serviciilor noastre.

CÂTEVA DINTRE RELAŢIILE DE CARE SUNTEM MÂNDRI:

Lucrăm de 6 ani cu CEZ Group, contribuind la consolidarea brandului pe piaţă şi
creşterea loialităţii clienţilor lor.
Timp de 8 ani am implementat toate studiile de mystery shopping şi evaluare a campaniilor de
loializare în staţiile OMV-Petrom, oferind soluţii de îmbunătaţire a experienţei clienţilor lor.
De 5 ani, suntem agenţia companiei VISA şi alături de Publicis Group testăm şi evaluam campanii de
comunicare şi întelegem comportamente de utilizare a cardurilor si a diferitelor servicii bancare.
De 8 ani suntem alaturi de Zarea, oferind solutii customizate de research pe toate categoriile de
produs din portofoliul acestuia.
Lucrăm cu OLX de 7 ani evaluând performanța lor pe piață și identificând oportunități
de extindere a site-ului
Lucrăm de 8 ani cu Philips, timp în care am investigat diferite categorii de produs. Cele mai des metodologii folosite sunt cele etnografice de tip in home visits, chestionare faţă-în-faţă cu specialişti în diferite domenii dar şi chestionare online sau telefonice.

CLIENȚII NOSTRI ÎN CATEGORII DE INDUSTRII:

Advertising
Alcoholic
Banking
Home - Deco, Constructions & Real Estate
Energy
FMCG
NGO
Online
Pharma
Retail
Telecom

ultimele
noutati

Studiu Reveal Marketing Research: Categoriile de alimente „must-have”...

În context pandemic, predilecția spre o alimentație diversificată a influențat în mod direct coșul de cumpărături al consumatorilor. Așa se face că legumele, fructele și produsele din carne au devenit o constantă în alimentația românilor, regăsindu-se acum în cumpărăturile dintr-o săptămână obișnuită, arată datele celui mai recent studiu Reveal Marketing Research. Prima opțiune pe lista Studiu Reveal Marketing Research: Categoriile de alimente „must-have” din coșul de cumpărături al consumatorilor români

citește mai mult

Barometrul Românii Azi. Instrument de cercetare dezvoltat de Reveal Marketing...

  În această lună relațiile sociale ocupă un loc central în rândul familiilor tradiționale (47%) și în rândul persoanelor peste 40 de ani (49%). La nivel național, teritoriul perfecționării este, în această lună, unul dintre obiectivele milenialilor (5%) Luna aceasta, teritoriul stabilității se numără printre motivatiile tinerilor profesioniști (46%), o schimbare majoră față de lunile Barometrul Românii Azi. Instrument de cercetare dezvoltat de Reveal Marketing Research: Cum se simt românii pe final de an?

citește mai mult

Studiu Reveal Marketing Research și Kubis pentru Undelucram: Trenduri...

Cu o piață a muncii aflată într-o continuă schimbare în materie de oportunități, dar mai ales în materie de modalități de recrutare, angajații își dezvoltă noi tendințe de mobilitate. Astfel, un studiu realizat de către Reveal Marketing Research și Kubis la solicitarea Undelucram.ro, privind comportamentul angajaților și digitalizarea procesului de căutare a unui loc de Studiu Reveal Marketing Research și Kubis pentru Undelucram: Trenduri de carieră pe timp de pandemie. 45% dintre angajații din România vor job-uri mai flexibile

citește mai mult