RO | EN

Ce anume cauți?

“Having great clients
is the key to investment success.”

SETH KLARMAN

Clienţii Reveal Marketing Research se împart in două categorii: multumiţi şi foarte multumiţi. Tocmai de aceea, 90% din business-ul Reveal Marketing Research este recurent și acest fapt este rezultatul satisfacției clienților și al valorii serviciilor noastre.

CÂTEVA DINTRE RELAŢIILE DE CARE SUNTEM MÂNDRI:

Lucrăm de 6 ani cu CEZ Group, contribuind la consolidarea brandului pe piaţă şi
creşterea loialităţii clienţilor lor.
De 5 ani, suntem agenţia companiei VISA şi alături de Publicis Group testăm şi evaluam campanii de
comunicare şi întelegem comportamente de utilizare a cardurilor si a diferitelor servicii bancare.
De 8 ani suntem alaturi de Zarea, oferind solutii customizate de research pe toate categoriile de
produs din portofoliul acestuia.
Lucrăm cu OLX de 7 ani evaluând performanța lor pe piață și identificând oportunități
de extindere a site-ului
Lucrăm de 8 ani cu Philips, timp în care am investigat diferite categorii de produs. Cele mai des metodologii folosite sunt cele etnografice de tip in home visits, chestionare faţă-în-faţă cu specialişti în diferite domenii dar şi chestionare online sau telefonice.

CLIENȚII NOSTRI ÎN CATEGORII DE INDUSTRII:

Advertising
Alcoholic
Banking
Home - Deco, Constructions & Real Estate
Energy
FMCG
NGO
Online
Pharma
Retail
Telecom

ultimele
noutati

Studiu Revolut realizat de Reveal Marketing Research: 6 din 10 mileniali...

Pandemia de COVID-19 și contextul socio-economic actual, marcat de creșterea prețurilor și a inflației, i-au făcut pe români să fie mai responsabili financiar. Consumatorii caută diverse modalități de a-și reduce cheltuielile invizibile, de a găsi oferte avantajoase atât pentru cumpărăturile zilnice, cât și pentru achiziții mai scumpe (bunuri de folosință îndelungată sau călătorii) sau pentru Studiu Revolut realizat de Reveal Marketing Research: 6 din 10 mileniali români folosesc aplicații financiare, populare și printre alte generații, pentru a-și gestiona mai bine banii

citește mai mult

Studiu: Românii sunt informați despre cancerul de piele, dar nu obișnuiesc...

București, 1 august 2022: Studiul ”Percepția românilor și nivelul de cunoștințe despre cancerul de piele”, realizat de Reveal Marketing Research, în luna iunie, la solicitarea Fundației pentru Sănătatea Pielii, cu susținerea Eau Thermale Avene, subliniază o evoluție îngrijorătoare în ceea ce privește interesul românilor pentru sănătatea lor: deși sunt mai bine informați și, la nivel Studiu: Românii sunt informați despre cancerul de piele, dar nu obișnuiesc să meargă la medicul dermatolog

citește mai mult

Studiu Reveal Marketing Research și ROCKWOOL: Românii își doresc reglementări...

Eficiența energetică a clădirilor este un subiect pentru care a existat un interes ridicat în ultimii ani, interes care a crescut și mai mult după alocarea de bani europeni pentru programe de reabilitare energetică a clădirilor, dar și pe fondul majorărilor de preț la energie. De asemenea, tema siguranței la foc a construcțiilor a revenit Studiu Reveal Marketing Research și ROCKWOOL: Românii își doresc reglementări mai stricte privind siguranța la foc

citește mai mult