Peste 80% dintre clienții noștri revin și ne recomandă
Răspundem la o cerere in 8 h și lansăm proiectele in max 72 h
RO | EN
Peste 80% dintre clienții noștri revin și ne recomandă
Răspundem la o cerere in 8 h și lansăm proiectele in max 72 h

Ce anume cauți?

“Having great clients
is the key to investment success.”

SETH KLARMAN

Clienţii Reveal Marketing Research se împart in două categorii: multumiţi şi foarte multumiţi. Tocmai de aceea, 90% din business-ul Reveal Marketing Research este recurent și acest fapt este rezultatul satisfacției clienților și al valorii serviciilor noastre.

CÂTEVA DINTRE RELAŢIILE DE CARE SUNTEM MÂNDRI:

Lucrăm de 6 ani cu CEZ Group, contribuind la consolidarea brandului pe piaţă şi
creşterea loialităţii clienţilor lor.
De 5 ani, suntem agenţia companiei VISA şi alături de Publicis Group testăm şi evaluam campanii de
comunicare şi întelegem comportamente de utilizare a cardurilor si a diferitelor servicii bancare.
De 8 ani suntem alaturi de Zarea, oferind solutii customizate de research pe toate categoriile de
produs din portofoliul acestuia.
Lucrăm cu OLX de 7 ani evaluând performanța lor pe piață și identificând oportunități
de extindere a site-ului
Lucrăm de 8 ani cu Philips, timp în care am investigat diferite categorii de produs. Cele mai des metodologii folosite sunt cele etnografice de tip in home visits, chestionare faţă-în-faţă cu specialişti în diferite domenii dar şi chestionare online sau telefonice.

CLIENȚII NOSTRI ÎN CATEGORII DE INDUSTRII:

Advertising
Alcoholic
Banking
Home - Deco, Constructions & Real Estate
Energy
FMCG
NGO
Online
Pharma
Retail
Telecom

ultimele
noutati

Media
10 iulie 2025

Studiu Reveal Marketing Research: 1 din 2 români a făcut achiziții...

Reveal Market Resources, studiul nr. 198 Cel mai recent studiu realizat de Reveal Marketing Research oferă o imagine detaliată asupra modului în care reclamele și cumpărăturile online influențează comportamentul de consum al românilor. 46% dintre români declară că au fost influențați de reclame și au făcut achiziții ca urmare a acestora în ultima lună. La Studiu Reveal Marketing Research: 1 din 2 români a făcut achiziții în ultima lună, impulsionat de reclame

citește mai mult
Lifestyle
3 iulie 2025

Românii, tot mai independenți în planificarea vacanțelor: 44% evită...

Reveal Market Resources, studiul nr. 197 Pe măsură ce sezonul estival atinge apogeul, unii români se bucură deja de vacanțele planificate din timp, în timp ce alții abia acum încep să-și contureze planurile pentru concediul principal. În acest context, Reveal Marketing Research a derulat o cercetare de piață care evidențiază principalele comportamente și criterii de Românii, tot mai independenți în planificarea vacanțelor: 44% evită intermediarii, rezervând direct transportul și cazarea

citește mai mult
Retail - FMCG
19 iunie 2025

Pentru șapte din zece români, berea face parte din experiența unui meci

București, 19 Iunie, 2025 – Berea este strâns asociată cu fotbalul în percepția românilor, este concluzia unei cercetări de piață realizate de Reveal Marketing Research, la solicitarea Centrului de Studii despre Bere. Astfel, 70% dintre români consideră că această băutură face parte din experiența fotbalului, iar 65% dintre consumatorii frecvenți de bere spun că aceasta Pentru șapte din zece români, berea face parte din experiența unui meci

citește mai mult