Peste 80% dintre clienții noștri revin și ne recomandă
Răspundem la o cerere in 8 h și lansăm proiectele in max 72 h
RO | EN
Peste 80% dintre clienții noștri revin și ne recomandă
Răspundem la o cerere in 8 h și lansăm proiectele in max 72 h

Ce anume cauți?

Capabili
de rezultate
neobișnuite

16 ANI
EXPERIENȚĂ

Fiecare membru al echipei de management are mai mult de 10 ani de experiență în cercetarea de marketing.

PRO
REZULTATE

Ne concentrăm pe modul de livrare a datelor în mod clar și învățăm clientul nostru cum să utilizeze datele și perspectivele pe care le oferim în studiile noastre de cercetare.

ACOPERIRE
GLOBALĂ

Folosim paneluri internaționale (peste 40 de milioane) și deținem unul dintre cele mai mari paneluri din România (peste 20000 de utilizatori).

ESOMAR
& ISO

Suntem membri Esomar (European Society for Opinion and Marketing Research) și suntem Cerificati ISO 9001.

Vedem lumea
prin intermediul
datelor.

Reveal Marketing Research a debutat în anul 2008.
Acum, 16 de ani mai târziu, continuăm să creăm noi modalități
inedite de a susține nevoile mereu în schimbare ale clienților noștri.

Cultura noastră unică de colaborare ne permite să creăm echipe
dinamice și complexe, cu o experiență vastă în multe domenii de
specialitate. Dedicarea noastră față de munca noastră poate face
și face diferența în succesul nostru.

echipa
noastră

 

Cu o experiență de 17 ani în cercetare de piaţă și marketing,
Marius Luican este antreprenor și fondator Reveal Marketing Research.

Marius îmbină responsabilitățile de management cu cele de strateg pentru clienţii noştri, fiind cel care vine cu viziunea planurilor de acţiune şi next-steps. Pentru mulţi dintre clienții noștri, el îndeplineşte şi rolul de Marketing Consultant, dezvoltă strategii de poziţionare şi coordonează campanii complexe de TV, evenimente, Online sau Trade.

 

Cu o experiență de 11 ani în cercetarea de piaţă, Alina Corodeanu este Client Service & Project Designer în cadrul companiei Reveal Marketing Research.

Alina asigură comunicarea cu clientul, implementarea feedback-ului și cerințelor clientului pe întreg parcursul proiectului.

 

Cu o experiență de 11 ani în cercetarea de piaţă, Claudiu Sfetcu este Research Manager & Deadline Keeper în cadrul companiei Reveal Marketing Research.

Claudiu coordonează toate activitățile legate de proiect, și asigură implementarea termenelor limită pentru fiecare etapă din cadrul proiectului.

 

Cu o experiență de 16 ani în cercetarea de piaţă, Adela Apostol este Quantitative Analyst & Data Arhitect în cadrul companiei Reveal Marketing Research.

Adela coordonează și implementează etapa cantitativă a unui proiect și asigură analiza și raportarea datelor colectate.

 

Cu o experiență de 21 de ani în cercetarea de piaţă, Gabriel Dobârceanu este Head of Qual & Insight Finder în cadrul companiei Reveal Marketing Research.

Gabriel coordonează și implementează etapa calitativă a unui proiect și este responsabil cu interpretarea datelor colectate și etapa de raportare.

 

 

Vrei să te alături echipei? Trimite-ne CV-ul tău printr-un un email la:

hr@reveal.ro

ultimele
noutati

Lifestyle
1 octombrie 2024

Studiu Reveal Marketing Research în parteneriat cu CIPRA – Românii...

Studiul nr. 170 din cadrul Reveal Market Resources Rezultatele studiului anual CIPRA realizat alături de Reveal Marketing Research au pus în evidență faptul că, pentru români, odihna este factorul cel mai important pentru calitatea vieții lor, urmată fiind de echilibrul dintre viața personală și cea profesională. În acest context, este esențial să se acorde importanță mai Studiu Reveal Marketing Research în parteneriat cu CIPRA – Românii și activitățile pentru dezvoltare personală

citește mai mult
Construcții
24 septembrie 2024

Studiu Reveal Marketing Research în parteneriat cu ProBCA – Construirea...

Studiul nr. 169 din cadrul Reveal Market Resources București, 24 septembrie 2024. Creșterea costului vieții îi determină pe români să prioritizeze eficiența energetică a locuințelor pentru facturi mai mici. În același timp, schimbările climatice și reglementările europene impun ca noile construcții și renovările majore să respecte standardul nZEB (cladiri cu un consum de energie aproape Studiu Reveal Marketing Research în parteneriat cu ProBCA – Construirea clădirilor eficiente energetic: soluția pentru facturi mai mici și un viitor durabil

citește mai mult
Sustenabilitate
19 septembrie 2024

Studiu Reveal Marketing Research: Provocările financiare determină românii...

Studiul nr. 168 din cadrul Reveal Market Resources Reveal Marketing Research a realizat în colaborare cu Alpha Bank, Aqua Carpatica, Kaufland România, PPC România, RetuRO și Unilever cea de-a treia ediție anuală a barometrului național despre percepțiile, atitudinile și comportamentele românilor legate de sustenabilitate și modul în care acestea au evoluat în perioada 2022-2024. 2024: Studiu Reveal Marketing Research: Provocările financiare determină românii să caute soluțiile sustenabile cu beneficii economice directe

citește mai mult

Clienții noștri