Peste 80% dintre clienții noștri revin și ne recomandă
Răspundem la o cerere in 8 h și lansăm proiectele in max 72 h
RO | EN
Peste 80% dintre clienții noștri revin și ne recomandă
Răspundem la o cerere in 8 h și lansăm proiectele in max 72 h

Ce anume cauți?

Capabili
de rezultate
neobișnuite

15 ANI
EXPERIENȚĂ

Fiecare membru al echipei de management are mai mult de 10 ani de experiență în cercetarea de marketing.

PRO
REZULTATE

Ne concentrăm pe modul de livrare a datelor în mod clar și învățăm clientul nostru cum să utilizeze datele și perspectivele pe care le oferim în studiile noastre de cercetare.

ACOPERIRE
GLOBALĂ

Folosim paneluri internaționale (peste 40 de milioane) și deținem unul dintre cele mai mari paneluri din România (peste 20000 de utilizatori).

ESOMAR
& ISO

Suntem membri Esomar (European Society for Opinion and Marketing Research) și suntem Cerificati ISO 9001.

Vedem lumea
prin intermediul
datelor.

Reveal Marketing Research a debutat în anul 2008.
Acum, 15 de ani mai târziu, continuăm să creăm noi modalități
inedite de a susține nevoile mereu în schimbare ale clienților noștri.

Cultura noastră unică de colaborare ne permite să creăm echipe
dinamice și complexe, cu o experiență vastă în multe domenii de
specialitate. Dedicarea noastră față de munca noastră poate face
și face diferența în succesul nostru.

echipa
noastră

 

Cu o experiență de 15 ani în cercetare de piaţă și marketing,
Marius Luican este antreprenor și fondator Reveal Marketing Research.

Marius îmbină responsabilitățile de management cu cele de strateg pentru clienţii noştri, fiind cel care vine cu viziunea planurilor de acţiune şi next-steps. Pentru mulţi dintre clienții noștri, el îndeplineşte şi rolul de Marketing Consultant, dezvoltă strategii de poziţionare şi coordonează campanii complexe de TV, evenimente, Online sau Trade.

 

Cu o experiență de 10 ani în cercetarea de piaţă, Magda Vișoiu este Client Service & Project Designer în cadrul companiei Reveal Marketing Research.

Magda asigură comunicarea cu clientul, implementarea feedback-ului și cerințelor clientului pe întreg parcursul proiectului.

 

Cu o experiență de 10 ani în cercetarea de piaţă, Claudiu Sfetcu este Research Manager & Deadline Keeper în cadrul companiei Reveal Marketing Research.

Claudiu coordonează toate activitățile legate de proiect, și asigură implementarea termenelor limită pentru fiecare etapă din cadrul proiectului.

 

Cu o experiență de 10 ani în cercetarea de piaţă, Alina Corodeanu este Head of Quant & Data Arhitect în cadrul companiei Reveal Marketing Research.

Alina coordonează și implementează etapa cantitativă a unui proiect și asigură anliza și raportarea datelor colectate.

 

Cu o experiență de 20 de ani în cercetarea de piaţă, Gabriel Dobârceanu este Head of Qual & Insight Finder în cadrul companiei Reveal Marketing Research.

Gabriel coordonează și implementează etapa calitativă a unui proiect și este responsabil cu interpretarea datelor colectate și etapa de raportare.

 

 

Vrei să te alături echipei? Trimite-ne CV-ul tău printr-un un email la:

hr@reveal.ro

ultimele
noutati

Reveal Trends
13 septembrie 2023

Studiu Reveal Marketing Research: Produsele și soluțiile ecologice sau...

Reveal Marketing Research în colaborare cu BIC, Asociația CIPRA, Kaufland România, PRO TV, Stefanini Group și Volkswagen România a realizat cea de-a doua ediție a barometrului național despre percepțiile, atitudinile și comportamentele românilor legate de sustenabilitate și modul în care acestea au evoluat comparativ cu studiul similar desfășurat în august 2022, în contextul în care Studiu Reveal Marketing Research: Produsele și soluțiile ecologice sau ”verzi” sunt aspiraționale pentru 7 din 10 români, dar percepute ca fiind în continuare mai greu accesibile decât alternativele convenționale

citește mai mult
Reveal Trends
5 septembrie 2023

Studiu Reveal Marketing Research: O casă eficientă energetic nu doar...

Reveal Marketing Research a derulat un studiu reprezentativ la nivel național pentru a măsura percepțiile și atitudinile românilor referitoare la  importanța eficienței energetice a caselor în care locuiesc, urmărind în același timp evoluția acestora comparativ cu studiul similar desfăsurat în 2022. 80% dintre români apreciază valoarea unei locuințe prin valoarea costurilor de întreținere Eficiența energetică Studiu Reveal Marketing Research: O casă eficientă energetic nu doar că reduce costurile lunare, ci îmbunătățește și calitatea vieții

citește mai mult
Reveal Trends
16 august 2023

Studiu Reveal Marketing Research: 6 din 10 români admit că deciziile...

Reveal Marketing Research și-a propus să descopere în cel mai recent studiu de piață cum se raportează românii la relațiile cu apropiații, care este rolul acestora în modelarea diferitelor aspecte ale vieții și dezvoltării unui individ și felul în care relațiile interpersonale influențează comportamentele și modelele de consum din viața de zi cu zi.  Principalele Studiu Reveal Marketing Research: 6 din 10 români admit că deciziile de consum și cumpărare le sunt influențate de părerile celor apropiați

citește mai mult

Clienții noștri