RO | EN

Ce anume cauți?

Capabili
de rezultate
neobișnuite

10 ANI
EXPERIENȚĂ

Fiecare membru al echipei de management are mai mult de 10 ani de experiență în cercetarea de marketing.

PRO
REZULTATE

Ne concentrăm pe modul de livrare a datelor în mod clar și învățăm clientul nostru cum să utilizeze datele și perspectivele pe care le oferim în studiile noastre de cercetare.

ACOPERIRE
GLOBALĂ

Folosim paneluri internaționale (peste 40 de milioane) și deținem unul dintre cele mai mari paneluri din România (peste 20000 de utilizatori).

ESOMAR
& ISO

Suntem membri Esomar (European Society for Opinion and Marketing Research) și suntem Cerificati ISO 9001.

Vedem lumea
prin intermediul
datelor.

Reveal Marketing Research a debutat în anul 2008.
Acum, 13 de ani mai târziu, continuăm să creăm noi modalități
inedite de a susține nevoile mereu în schimbare ale clienților noștri.

Cultura noastră unică de colaborare ne permite să creăm echipe
dinamice și complexe, cu o experiență vastă în multe domenii de
specialitate. Dedicarea noastră față de munca noastră poate face
și face diferența în succesul nostru.

echipa
noastră

 

Cu o experiență de 15 ani în cercetare de piaţă și marketing,
Marius Luican este antreprenor și fondator Reveal Marketing Research.

Marius îmbină responsabilitățile de management cu cele de strateg pentru clienţii noştri, fiind cel care vine cu viziunea planurilor de acţiune şi next-steps. Pentru mulţi dintre clienții noștri, el îndeplineşte şi rolul de Marketing Consultant, dezvoltă strategii de poziţionare şi coordonează campanii complexe de TV, evenimente, Online sau Trade.

 

Cu o experiență de 10 ani în cercetarea de piaţă, Magda Vișoiu este Client Service & Project Designer în cadrul companiei Reveal Marketing Research.

Magda asigură comunicarea cu clientul, implementarea feedback-ului și cerințelor clientului pe întreg parcursul proiectului.

 

Cu o experiență de 10 ani în cercetarea de piaţă, Claudiu Sfetcu este Research Manager & Deadline Keeper în cadrul companiei Reveal Marketing Research.

Claudiu coordonează toate activitățile legate de proiect, și asigură implementarea termenelor limită pentru fiecare etapă din cadrul proiectului.

 

Cu o experiență de 10 ani în cercetarea de piaţă, Alina Corodeanu este Head of Quant & Data Arhitect în cadrul companiei Reveal Marketing Research.

Alina coordonează și implementează etapa cantitativă a unui proiect și asigură anliza și raportarea datelor colectate.

 

Cu o experiență de 20 de ani în cercetarea de piaţă, Gabriel Dobârceanu este Head of Qual & Insight Finder în cadrul companiei Reveal Marketing Research.

Gabriel coordonează și implementează etapa calitativă a unui proiect și este responsabil cu interpretarea datelor colectate și etapa de raportare.

 

 

Vrei să te alături echipei? Trimite-ne CV-ul tău printr-un un email la:

recrutare@reveal.ro

ultimele
noutati

Studiu Reveal Marketing Research: Categoriile de alimente „must-have”...

În context pandemic, predilecția spre o alimentație diversificată a influențat în mod direct coșul de cumpărături al consumatorilor. Așa se face că legumele, fructele și produsele din carne au devenit o constantă în alimentația românilor, regăsindu-se acum în cumpărăturile dintr-o săptămână obișnuită, arată datele celui mai recent studiu Reveal Marketing Research. Prima opțiune pe lista Studiu Reveal Marketing Research: Categoriile de alimente „must-have” din coșul de cumpărături al consumatorilor români

citește mai mult

Barometrul Românii Azi. Instrument de cercetare dezvoltat de Reveal Marketing...

  În această lună relațiile sociale ocupă un loc central în rândul familiilor tradiționale (47%) și în rândul persoanelor peste 40 de ani (49%). La nivel național, teritoriul perfecționării este, în această lună, unul dintre obiectivele milenialilor (5%) Luna aceasta, teritoriul stabilității se numără printre motivatiile tinerilor profesioniști (46%), o schimbare majoră față de lunile Barometrul Românii Azi. Instrument de cercetare dezvoltat de Reveal Marketing Research: Cum se simt românii pe final de an?

citește mai mult

Studiu Reveal Marketing Research și Kubis pentru Undelucram: Trenduri...

Cu o piață a muncii aflată într-o continuă schimbare în materie de oportunități, dar mai ales în materie de modalități de recrutare, angajații își dezvoltă noi tendințe de mobilitate. Astfel, un studiu realizat de către Reveal Marketing Research și Kubis la solicitarea Undelucram.ro, privind comportamentul angajaților și digitalizarea procesului de căutare a unui loc de Studiu Reveal Marketing Research și Kubis pentru Undelucram: Trenduri de carieră pe timp de pandemie. 45% dintre angajații din România vor job-uri mai flexibile

citește mai mult

Clienții noștri