RO | EN

Ce anume cauți?

Capabili
de rezultate
neobișnuite

10 ANI
EXPERIENȚĂ

Fiecare membru al echipei de management are mai mult de 10 ani de experiență în cercetarea de marketing.

PRO
REZULTATE

Ne concentrăm pe modul de livrare a datelor în mod clar și învățăm clientul nostru cum să utilizeze datele și perspectivele pe care le oferim în studiile noastre de cercetare.

ACOPERIRE
GLOBALĂ

Folosim paneluri internaționale (peste 40 de milioane) și deținem unul dintre cele mai mari paneluri din România (peste 20000 de utilizatori).

ESOMAR
& ISO

Suntem membri Esomar (European Society for Opinion and Marketing Research) și suntem Cerificati ISO 9001.

Vedem lumea
prin intermediul
datelor.

Reveal Marketing Research a debutat în anul 2008.
Acum, 13 de ani mai târziu, continuăm să creăm noi modalități
inedite de a susține nevoile mereu în schimbare ale clienților noștri.

Cultura noastră unică de colaborare ne permite să creăm echipe
dinamice și complexe, cu o experiență vastă în multe domenii de
specialitate. Dedicarea noastră față de munca noastră poate face
și face diferența în succesul nostru.

echipa
noastră

 

Cu o experiență de 15 ani în cercetare de piaţă și marketing,
Marius Luican este antreprenor și fondator Reveal Marketing Research.

Marius îmbină responsabilitățile de management cu cele de strateg pentru clienţii noştri, fiind cel care vine cu viziunea planurilor de acţiune şi next-steps. Pentru mulţi dintre clienții noștri, el îndeplineşte şi rolul de Marketing Consultant, dezvoltă strategii de poziţionare şi coordonează campanii complexe de TV, evenimente, Online sau Trade.

 

Cu o experiență de 10 ani în cercetarea de piaţă, Magda Vișoiu este Client Service & Project Designer în cadrul companiei Reveal Marketing Research.

Magda asigură comunicarea cu clientul, implementarea feedback-ului și cerințelor clientului pe întreg parcursul proiectului.

 

Cu o experiență de 10 ani în cercetarea de piaţă, Claudiu Sfetcu este Research Manager & Deadline Keeper în cadrul companiei Reveal Marketing Research.

Claudiu coordonează toate activitățile legate de proiect, și asigură implementarea termenelor limită pentru fiecare etapă din cadrul proiectului.

 

Cu o experiență de 10 ani în cercetarea de piaţă, Alina Corodeanu este Head of Quant & Data Arhitect în cadrul companiei Reveal Marketing Research.

Alina coordonează și implementează etapa cantitativă a unui proiect și asigură anliza și raportarea datelor colectate.

 

Cu o experiență de 20 de ani în cercetarea de piaţă, Gabriel Dobârceanu este Head of Qual & Insight Finder în cadrul companiei Reveal Marketing Research.

Gabriel coordonează și implementează etapa calitativă a unui proiect și este responsabil cu interpretarea datelor colectate și etapa de raportare.

 

 

Vrei să te alături echipei? Trimite-ne CV-ul tău printr-un un email la:

recrutare@reveal.ro

ultimele
noutati

Studiu Revolut realizat de Reveal Marketing Research: 6 din 10 mileniali...

Pandemia de COVID-19 și contextul socio-economic actual, marcat de creșterea prețurilor și a inflației, i-au făcut pe români să fie mai responsabili financiar. Consumatorii caută diverse modalități de a-și reduce cheltuielile invizibile, de a găsi oferte avantajoase atât pentru cumpărăturile zilnice, cât și pentru achiziții mai scumpe (bunuri de folosință îndelungată sau călătorii) sau pentru Studiu Revolut realizat de Reveal Marketing Research: 6 din 10 mileniali români folosesc aplicații financiare, populare și printre alte generații, pentru a-și gestiona mai bine banii

citește mai mult

Studiu: Românii sunt informați despre cancerul de piele, dar nu obișnuiesc...

București, 1 august 2022: Studiul ”Percepția românilor și nivelul de cunoștințe despre cancerul de piele”, realizat de Reveal Marketing Research, în luna iunie, la solicitarea Fundației pentru Sănătatea Pielii, cu susținerea Eau Thermale Avene, subliniază o evoluție îngrijorătoare în ceea ce privește interesul românilor pentru sănătatea lor: deși sunt mai bine informați și, la nivel Studiu: Românii sunt informați despre cancerul de piele, dar nu obișnuiesc să meargă la medicul dermatolog

citește mai mult

Studiu Reveal Marketing Research și ROCKWOOL: Românii își doresc reglementări...

Eficiența energetică a clădirilor este un subiect pentru care a existat un interes ridicat în ultimii ani, interes care a crescut și mai mult după alocarea de bani europeni pentru programe de reabilitare energetică a clădirilor, dar și pe fondul majorărilor de preț la energie. De asemenea, tema siguranței la foc a construcțiilor a revenit Studiu Reveal Marketing Research și ROCKWOOL: Românii își doresc reglementări mai stricte privind siguranța la foc

citește mai mult

Clienții noștri