RO | EN

Ce anume cauți?

Capabili
de rezultate
neobișnuite

10 ANI
EXPERIENȚĂ

Fiecare membru al echipei de management are mai mult de 10 ani de experiență în cercetarea de marketing.

PRO
REZULTATE

Ne concentrăm pe modul de livrare a datelor în mod clar și învățăm clientul nostru cum să utilizeze datele și perspectivele pe care le oferim în studiile noastre de cercetare.

ACOPERIRE
GLOBALĂ

Folosim paneluri internaționale (peste 40 de milioane) și deținem unul dintre cele mai mari paneluri din România (peste 20000 de utilizatori).

ESOMAR
& ISO

Suntem membri Esomar (European Society for Opinion and Marketing Research) și suntem Cerificati ISO 9001.

Vedem lumea
prin intermediul
datelor.

Reveal Marketing Research a debutat în anul 2008.
Acum, 13 de ani mai târziu, continuăm să creăm noi modalități
inedite de a susține nevoile mereu în schimbare ale clienților noștri.

Cultura noastră unică de colaborare ne permite să creăm echipe
dinamice și complexe, cu o experiență vastă în multe domenii de
specialitate. Dedicarea noastră față de munca noastră poate face
și face diferența în succesul nostru.

echipa
noastră

 

Cu o experiență de 15 ani în cercetare de piaţă și marketing,
Marius Luican este antreprenor și fondator Reveal Marketing Research.

Marius îmbină responsabilitățile de management cu cele de strateg pentru clienţii noştri, fiind cel care vine cu viziunea planurilor de acţiune şi next-steps. Pentru mulţi dintre clienții noștri, el îndeplineşte şi rolul de Marketing Consultant, dezvoltă strategii de poziţionare şi coordonează campanii complexe de TV, evenimente, Online sau Trade.

 

Cu o experiență de 10 ani în cercetarea de piaţă, Magda Vișoiu este Client Service & Project Designer în cadrul companiei Reveal Marketing Research.

Magda asigură comunicarea cu clientul, implementarea feedback-ului și cerințelor clientului pe întreg parcursul proiectului.

 

Cu o experiență de 10 ani în cercetarea de piaţă, Claudiu Sfetcu este Research Manager & Deadline Keeper în cadrul companiei Reveal Marketing Research.

Claudiu coordonează toate activitățile legate de proiect, și asigură implementarea termenelor limită pentru fiecare etapă din cadrul proiectului.

 

Cu o experiență de 10 ani în cercetarea de piaţă, Alina Corodeanu este Head of Quant & Data Arhitect în cadrul companiei Reveal Marketing Research.

Alina coordonează și implementează etapa cantitativă a unui proiect și asigură anliza și raportarea datelor colectate.

 

Cu o experiență de 20 de ani în cercetarea de piaţă, Gabriel Dobârceanu este Head of Qual & Insight Finder în cadrul companiei Reveal Marketing Research.

Gabriel coordonează și implementează etapa calitativă a unui proiect și este responsabil cu interpretarea datelor colectate și etapa de raportare.

 

 

Vrei să te alături echipei? Trimite-ne CV-ul tău printr-un un email la:

recrutare@reveal.ro

ultimele
noutati

Studiu Reveal Marketing Research: Românii preferă vacanțele în România,...

București, 8 decembrie 2022: Cel mai recent studiu realizat de Reveal Marketing Research, la solicitarea Nordis Group, arată că românii optează pentru vacanțe la mare (34%) și la munte (31%) în România, subclasând opțiunea de a petrece vacanțele în străinătate (29%). Destinații de vacanță preferate privind călătoriile Potrivit studiului, românii aleg cu prioritate România când Studiu Reveal Marketing Research: Românii preferă vacanțele în România, în detrimentul celor din străinătate

citește mai mult

Studiu Reveal Marketing Research: Despre însemnătatea Zilei Naționale...

Pe 1 Decembrie 2022 sărbătorim 104 ani de la Marea Adunare de la Alba Iulia în care s-a votat unirea Transilvaniei cu România, iar, din 1990, aceasta este și Ziua Națională a României. În acest context, Reveal Marketing Research a desfășurat un studiu pentru a afla care sunt planurile românilor în această perioadă, dar și Studiu Reveal Marketing Research: Despre însemnătatea Zilei Naționale pentru români

citește mai mult

Studiu Reveal Marketing Research în parteneriat DENT ESTET: “Românii,...

88% dintre respondenți se declară preocupați de sănătatea lor dentară 8 din 10 participanți la studiu declară că au vizitat medicul stomatolog cel puțin o dată, în ultimul an Crește interesul pentru serviciile de estetică dentară. Aproape 50% dintre români apelează la astfel de servicii având ca motivație îmbunătățirea încrederii în sine și echilibrul emoțional Studiu Reveal Marketing Research în parteneriat DENT ESTET: “Românii, din ce în ce mai preocupați de sănătatea lor dentară. 33% dintre cei cu venituri peste medie merg mai des la dentist decât în perioada pandemiei”

citește mai mult

Clienții noștri