Peste 80% dintre clienții noștri revin și ne recomandă
Răspundem la o cerere in 8 h și lansăm proiectele in max 72 h
RO | EN
Peste 80% dintre clienții noștri revin și ne recomandă
Răspundem la o cerere in 8 h și lansăm proiectele in max 72 h

Ce anume cauți?

Capabili
de rezultate
neobișnuite

10 ANI
EXPERIENȚĂ

Fiecare membru al echipei de management are mai mult de 10 ani de experiență în cercetarea de marketing.

PRO
REZULTATE

Ne concentrăm pe modul de livrare a datelor în mod clar și învățăm clientul nostru cum să utilizeze datele și perspectivele pe care le oferim în studiile noastre de cercetare.

ACOPERIRE
GLOBALĂ

Folosim paneluri internaționale (peste 40 de milioane) și deținem unul dintre cele mai mari paneluri din România (peste 20000 de utilizatori).

ESOMAR
& ISO

Suntem membri Esomar (European Society for Opinion and Marketing Research) și suntem Cerificati ISO 9001.

Vedem lumea
prin intermediul
datelor.

Reveal Marketing Research a debutat în anul 2008.
Acum, 14 de ani mai târziu, continuăm să creăm noi modalități
inedite de a susține nevoile mereu în schimbare ale clienților noștri.

Cultura noastră unică de colaborare ne permite să creăm echipe
dinamice și complexe, cu o experiență vastă în multe domenii de
specialitate. Dedicarea noastră față de munca noastră poate face
și face diferența în succesul nostru.

echipa
noastră

 

Cu o experiență de 15 ani în cercetare de piaţă și marketing,
Marius Luican este antreprenor și fondator Reveal Marketing Research.

Marius îmbină responsabilitățile de management cu cele de strateg pentru clienţii noştri, fiind cel care vine cu viziunea planurilor de acţiune şi next-steps. Pentru mulţi dintre clienții noștri, el îndeplineşte şi rolul de Marketing Consultant, dezvoltă strategii de poziţionare şi coordonează campanii complexe de TV, evenimente, Online sau Trade.

 

Cu o experiență de 10 ani în cercetarea de piaţă, Magda Vișoiu este Client Service & Project Designer în cadrul companiei Reveal Marketing Research.

Magda asigură comunicarea cu clientul, implementarea feedback-ului și cerințelor clientului pe întreg parcursul proiectului.

 

Cu o experiență de 10 ani în cercetarea de piaţă, Claudiu Sfetcu este Research Manager & Deadline Keeper în cadrul companiei Reveal Marketing Research.

Claudiu coordonează toate activitățile legate de proiect, și asigură implementarea termenelor limită pentru fiecare etapă din cadrul proiectului.

 

Cu o experiență de 10 ani în cercetarea de piaţă, Alina Corodeanu este Head of Quant & Data Arhitect în cadrul companiei Reveal Marketing Research.

Alina coordonează și implementează etapa cantitativă a unui proiect și asigură anliza și raportarea datelor colectate.

 

Cu o experiență de 20 de ani în cercetarea de piaţă, Gabriel Dobârceanu este Head of Qual & Insight Finder în cadrul companiei Reveal Marketing Research.

Gabriel coordonează și implementează etapa calitativă a unui proiect și este responsabil cu interpretarea datelor colectate și etapa de raportare.

 

 

Vrei să te alături echipei? Trimite-ne CV-ul tău printr-un un email la:

hr@reveal.ro

ultimele
noutati

Reveal Trends
21 martie 2023

Studiu Reveal Marketing Research: Integrarea preparatelor vegane și raw...

Cel mai recent studiu realizat de Reveal Marketing Research în parteneriat cu Rawdia, pionier și lider de piață în zona de restaurante care oferă exclusiv preparate vegane și raw vegane, și-a propus să evalueze percepțiile, atitudinile și comportamentele românilor cu privire la alimentația vegană și raw vegană în contextul în care, conform celor mai recente Studiu Reveal Marketing Research: Integrarea preparatelor vegane și raw vegane în alimentația românilor a devenit din ce în ce mai populară

citește mai mult
Reveal Trends
6 martie 2023

Studiu Reveal Marketing Research despre mentalitatea și comportamentul...

În contextul în care înmatriculările de autoturisme noi în România au crescut, în februarie 2023, cu 44.49% față de aceeași perioadă a anului trecut[1], iar interesul pentru autoturismele hibrid sau electrice este din ce în ce mai mare, cel mai nou studiu Reveal Marketing Research și-a propus să evalueze atitudinile și comportamentele românilor cu privire Studiu Reveal Marketing Research despre mentalitatea și comportamentul românilor cu privire la mașinile lor. Mașina hibrid sau electrică reprezintă o alternativă de care românii tind să țină cont la următoarea achiziție

citește mai mult
Reveal Trends
28 februarie 2023

Studiu DENT ESTET si Reveal Marketing Research privind sănătatea dentară...

Doar 2 din 10 părinți știu că dinții temporari (de lapte) se schimbă abia în jurul vârstei de 10-12 ani. 45% dintre respondenți declară că prima durere de dinți a copiilor, asociată cu o carie ce necesită intervenție imediată, a apărut între 0 si 3 ani. Durerea și disconfortul provocate de cariile netratrate pot afecta Studiu DENT ESTET si Reveal Marketing Research privind sănătatea dentară la copii: „Aproape jumătate dintre părinți își duc copilul la dentist pentru o igienizare mai rar de o dată la 2 ani”

citește mai mult

Clienții noștri