Peste 80% dintre clienții noștri revin și ne recomandă
Răspundem la o cerere in 8 h și lansăm proiectele in max 72 h
RO | EN
Peste 80% dintre clienții noștri revin și ne recomandă
Răspundem la o cerere in 8 h și lansăm proiectele in max 72 h

Ce anume cauți?

Capabili
de rezultate
neobișnuite

16 ANI
EXPERIENȚĂ

Fiecare membru al echipei de management are mai mult de 10 ani de experiență în cercetarea de marketing.

PRO
REZULTATE

Ne concentrăm pe modul de livrare a datelor în mod clar și învățăm clientul nostru cum să utilizeze datele și perspectivele pe care le oferim în studiile noastre de cercetare.

ACOPERIRE
GLOBALĂ

Folosim paneluri internaționale (peste 40 de milioane) și deținem unul dintre cele mai mari paneluri din România (peste 20000 de utilizatori).

ESOMAR
& ISO

Suntem membri Esomar (European Society for Opinion and Marketing Research) și suntem Cerificati ISO 9001.

Vedem lumea
prin intermediul
datelor.

Reveal Marketing Research a debutat în anul 2008.
Acum, 16 de ani mai târziu, continuăm să creăm noi modalități
inedite de a susține nevoile mereu în schimbare ale clienților noștri.

Cultura noastră unică de colaborare ne permite să creăm echipe
dinamice și complexe, cu o experiență vastă în multe domenii de
specialitate. Dedicarea noastră față de munca noastră poate face
și face diferența în succesul nostru.

echipa
noastră

 

Cu o experiență de 17 ani în cercetare de piaţă și marketing,
Marius Luican este antreprenor și fondator Reveal Marketing Research.

Marius îmbină responsabilitățile de management cu cele de strateg pentru clienţii noştri, fiind cel care vine cu viziunea planurilor de acţiune şi next-steps. Pentru mulţi dintre clienții noștri, el îndeplineşte şi rolul de Marketing Consultant, dezvoltă strategii de poziţionare şi coordonează campanii complexe de TV, evenimente, Online sau Trade.

 

Cu o experiență de 11 ani în cercetarea de piaţă, Alina Corodeanu este Client Service & Project Designer în cadrul companiei Reveal Marketing Research.

Alina asigură comunicarea cu clientul, implementarea feedback-ului și cerințelor clientului pe întreg parcursul proiectului.

 

Cu o experiență de 11 ani în cercetarea de piaţă, Claudiu Sfetcu este Research Manager & Deadline Keeper în cadrul companiei Reveal Marketing Research.

Claudiu coordonează toate activitățile legate de proiect, și asigură implementarea termenelor limită pentru fiecare etapă din cadrul proiectului.

 

Cu o experiență de 16 ani în cercetarea de piaţă, Adela Apostol este Quantitative Analyst & Data Arhitect în cadrul companiei Reveal Marketing Research.

Adela coordonează și implementează etapa cantitativă a unui proiect și asigură analiza și raportarea datelor colectate.

 

Cu o experiență de 21 de ani în cercetarea de piaţă, Gabriel Dobârceanu este Head of Qual & Insight Finder în cadrul companiei Reveal Marketing Research.

Gabriel coordonează și implementează etapa calitativă a unui proiect și este responsabil cu interpretarea datelor colectate și etapa de raportare.

 

 

Vrei să te alături echipei? Trimite-ne CV-ul tău printr-un un email la:

hr@reveal.ro

ultimele
noutati

Financiar
16 iulie 2024

Studiu Reveal Marketing Research realizat la comanda XTB România: Lipsa...

Având în vedere contextul economic actual, oamenii au început să pună bani deoparte sau să investească, dar lipsa resurselor financiare rămâne principala piedică pentru mulți dintre ei, arată un sondaj realizat de Reveal Marketing Research, solicitat de XTB România, companie de tranzacționare pe bursele internaționale. Conform rezultatelor sondajului, 56% dintre respondenți spun că, având în Studiu Reveal Marketing Research realizat la comanda XTB România: Lipsa resurselor financiare, principala cauză care împiedică românii să pună bani deoparte. Educația financiară și planurile de investiții, posibile soluții

citește mai mult
Lifestyle
9 iulie 2024

Studiu Reveal Marketing Research: 7 din 10 români simt că viața lor...

Reveal Market Resources, studiul nr. 159 Cel mai recent studiu derulat de Reveal Marketing Research și-a propus să afle mai multe detalii despre impactul caniculei asupra vieții cotidiene a românilor și să identifice strategiile pe care aceștia le adoptă pentru a se proteja de efectele negative ale temperaturilor ridicate. Pentru a evita efectele negative ale Studiu Reveal Marketing Research: 7 din 10 români simt că viața lor de zi cu zi este afectată de caniculă

citește mai mult
Financiar
2 iulie 2024

Studiu Reveal Marketing Research realizat la comanda XTB România: Inflația,...

Românii sunt de părere că țara noastră s-ar putea confrunta, în 2024, cu o criză financiară, una din potențialele cauze fiind inflația, urmată de conflictele internaționale și de modificările legislative, arată rezultatele unui sondaj realizat de compania Reveal Maketing Research, la solicitarea XTB România, companie de tranzacționare pe bursele internaționale. Peste jumătate dintre respondenții chestionarului Studiu Reveal Marketing Research realizat la comanda XTB România: Inflația, potențiala cauză a unei eventuale crize financiare din 2024, urmată de alte cauze precum războaie și modificări legislative

citește mai mult

Clienții noștri