RO | EN

Ce anume cauți?

Capabili
de rezultate
neobișnuite

10 ANI
EXPERIENȚĂ

Fiecare membru al echipei de management are mai mult de 10 ani de experiență în cercetarea de marketing.

PRO
REZULTATE

Ne concentrăm pe modul de livrare a datelor în mod clar și învățăm clientul nostru cum să utilizeze datele și perspectivele pe care le oferim în studiile noastre de cercetare.

ACOPERIRE
GLOBALĂ

Folosim paneluri internaționale (peste 40 de milioane) și deținem unul dintre cele mai mari paneluri din România (peste 20000 de utilizatori).

ESOMAR
& ISO

Suntem membri Esomar (European Society for Opinion and Marketing Research) și suntem Cerificati ISO 9001.

Vedem lumea
prin intermediul
datelor.

Reveal Marketing Research a debutat în anul 2008.
Acum, 13 de ani mai târziu, continuăm să creăm noi modalități
inedite de a susține nevoile mereu în schimbare ale clienților noștri.

Cultura noastră unică de colaborare ne permite să creăm echipe
dinamice și complexe, cu o experiență vastă în multe domenii de
specialitate. Dedicarea noastră față de munca noastră poate face
și face diferența în succesul nostru.

echipa
noastră

 

Cu o experiență de 15 ani în cercetare de piaţă și marketing,
Marius Luican este antreprenor și fondator Reveal Marketing Research.

Marius îmbină responsabilitățile de management cu cele de strateg pentru clienţii noştri, fiind cel care vine cu viziunea planurilor de acţiune şi next-steps. Pentru mulţi dintre clienții noștri, el îndeplineşte şi rolul de Marketing Consultant, dezvoltă strategii de poziţionare şi coordonează campanii complexe de TV, evenimente, Online sau Trade.

 

Cu o experiență de 10 ani în cercetarea de piaţă, Magda Vișoiu este Client Service & Project Designer în cadrul companiei Reveal Marketing Research.

Magda asigură comunicarea cu clientul, implementarea feedback-ului și cerințelor clientului pe întreg parcursul proiectului.

 

Cu o experiență de 10 ani în cercetarea de piaţă, Claudiu Sfetcu este Research Manager & Deadline Keeper în cadrul companiei Reveal Marketing Research.

Claudiu coordonează toate activitățile legate de proiect, și asigură implementarea termenelor limită pentru fiecare etapă din cadrul proiectului.

 

Cu o experiență de 10 ani în cercetarea de piaţă, Alina Corodeanu este Head of Quant & Data Arhitect în cadrul companiei Reveal Marketing Research.

Alina coordonează și implementează etapa cantitativă a unui proiect și asigură anliza și raportarea datelor colectate.

 

Cu o experiență de 20 de ani în cercetarea de piaţă, Gabriel Dobârceanu este Head of Qual & Insight Finder în cadrul companiei Reveal Marketing Research.

Gabriel coordonează și implementează etapa calitativă a unui proiect și este responsabil cu interpretarea datelor colectate și etapa de raportare.

 

 

Vrei să te alături echipei? Trimite-ne CV-ul tău printr-un un email la:

recrutare@reveal.ro

ultimele
noutati

Studiu Reveal Marketing Research: Eficiența energetică a casei în care...

Ne aflăm într-o perioadă importantă pentru discuții în spațiul public legate de costurile utilităților, în particular a energiei electrice și a gazelor naturale. Tensiunile pe plan extern au avut efecte și pe plan intern, nivelul crescut al inflației simțindu-se în toate dimensiunile zonei comerciale. În acest context, Reveal Marketing Research a derulat un studiu la Studiu Reveal Marketing Research: Eficiența energetică a casei în care locuim ne ajută să avem facturi mai mici la electricitate

citește mai mult

Studiu Equatorial în parteneriat cu Reveal Marketing Research despre team...

Equatorial, companie de training parte a Grupului Bittnet ce oferă cursuri de abilități soft specifice nevoilor din domeniul IT&C, a realizat în parteneriat cu Reveal Marketing Research un studiu reprezentativ în rândul team leaderilor din România, pe fondul provocărilor create de schimbările pandemice, atât în piața muncii, cât și la nivel de interacțiune umană în mediul Studiu Equatorial în parteneriat cu Reveal Marketing Research despre team leaderii din domeniul IT&C relevă: Stilul de conducere participativ și cultivarea aptitudinilor sociale și de comunicare, două elemente-cheie necesare în noua eră din piața muncii

citește mai mult

Studiu Reveal Marketing Research și România Eficientă: Peste opt din...

Creșterea fără precedent a prețurilor energiei electrice din ultima perioadă a adus în discuție necesitatea abordării unor soluții pe termen lung prin care să fie eficientizat consumul. Reveal Marketing Research a realizat pentru România Eficientă un studiu reprezentativ la nivel național în rândul locuitorilor din mediul urban, pentru a afla cum se raportează aceștia la Studiu Reveal Marketing Research și România Eficientă: Peste opt din zece români consideră importantă creșterea eficienței energetice a clădirilor

citește mai mult

Clienții noștri