Ce anume cauți?

Capabili
de rezultate
neobișnuite

10 ANI
EXPERIENȚĂ

Fiecare membru al echipei de management are mai mult de 10 ani de experiență în cercetarea de marketing.

PRO
REZULTATE

Ne concentrăm pe modul de livrare a datelor în mod clar și învățăm clientul nostru cum să utilizeze datele și perspectivele pe care le oferim în studiile noastre de cercetare.

ACOPERIRE
GLOBALĂ

Folosim paneluri internaționale (peste 40 de milioane) și deținem unul dintre cele mai mari paneluri din România (peste 20000 de utilizatori).

ESOMAR
& ISO

Suntem membri Esomar (European Society for Opinion and Marketing Research) și suntem Cerificati ISO 9001.

Vedem lumea
prin intermediul
datelor.

Reveal Marketing Research a debutat în anul 2008.
Acum, 13 de ani mai târziu, continuăm să creăm noi modalități
inedite de a susține nevoile mereu în schimbare ale clienților noștri.

Cultura noastră unică de colaborare ne permite să creăm echipe
dinamice și complexe, cu o experiență vastă în multe domenii de
specialitate. Dedicarea noastră față de munca noastră poate face
și face diferența în succesul nostru.

echipa
noastră

Cu o experiență de 15 ani în cercetare de piaţă și marketing,
Marius Luican este antreprenor și fondator Reveal Marketing Research.

Marius îmbină responsabilitățile de management cu cele de strateg pentru clienţii noştri, fiind cel care vine cu viziunea planurilor de acţiune şi next-steps. Pentru mulţi dintre clienții noștri, el îndeplineşte şi rolul de Marketing Consultant, dezvoltă strategii de poziţionare şi coordonează campanii complexe de TV, evenimente, Online sau Trade.

Vrei să te alături echipei? Trimite-ne CV-ul tău printr-un un email la:

office@reveal.ro

ultimele
noutati

Studiu Reveal Marketing Research: Retrospectiva privind emoțiile românilor...

Reveal Marketing Research lansează un nou studiu din seria studiilor proprii în contextul epidemiei de coronavirus. Romanii AZI este un studiu ce are loc lunar și redă aspecte de moment legate de români, dar și evoluția lor în timp. Studiul Românii AZI derulat pe parcursul lunii septembrie arată românii se declară mai puțin furioși decât Studiu Reveal Marketing Research: Retrospectiva privind emoțiile românilor din ultimele luni

citește mai mult

Studiu Reveal Marketing Research: 6 din 10 români ar achiziționa dispozitive...

În contextul creșterii apetitului populației pentru noile tehnologii, inteligență artificială și realitate virtuală, Reveal Marketing Research a derulat un studiu la nivel național despre gradul de penetrare a dispozitivelor smart în România pe categorii de soluții inteligente, dar și intenția de cumpărare în rândul românilor. Studiul Reveal Marketing Research s-a realizat la nivel național pe Studiu Reveal Marketing Research: 6 din 10 români ar achiziționa dispozitive Smart Home iar primul loc din casă unde le-ar integra este bucătăria (54%).

citește mai mult

Studiu Reveal Marketing Research: 65% dintre copii consumă dulciuri zilnic

București, 16 septembrie 2021 – Asociația pentru Responsabilitate Socială „Plan B” anunță rezultatele unui sondaj național privind comportamentul alimentar al copiilor. Cercetarea sociologică vine în continuarea proiectului CSR de educație nutrițională „Akademia Kinderland”,  o școală mobilă de nutriție și aplicație de nutriție în limba română, derulat de asociație și Kaufland România în ultimii patru ani. Studiu Reveal Marketing Research: 65% dintre copii consumă dulciuri zilnic

citește mai mult

Clienții noștri