Peste 80% dintre clienții noștri revin și ne recomandă
Răspundem la o cerere in 8 h și lansăm proiectele in max 72 h
RO | EN
Peste 80% dintre clienții noștri revin și ne recomandă
Răspundem la o cerere in 8 h și lansăm proiectele in max 72 h

Ce anume cauți?

Capabili
de rezultate
neobișnuite

15 ANI
EXPERIENȚĂ

Fiecare membru al echipei de management are mai mult de 10 ani de experiență în cercetarea de marketing.

PRO
REZULTATE

Ne concentrăm pe modul de livrare a datelor în mod clar și învățăm clientul nostru cum să utilizeze datele și perspectivele pe care le oferim în studiile noastre de cercetare.

ACOPERIRE
GLOBALĂ

Folosim paneluri internaționale (peste 40 de milioane) și deținem unul dintre cele mai mari paneluri din România (peste 20000 de utilizatori).

ESOMAR
& ISO

Suntem membri Esomar (European Society for Opinion and Marketing Research) și suntem Cerificati ISO 9001.

Vedem lumea
prin intermediul
datelor.

Reveal Marketing Research a debutat în anul 2008.
Acum, 15 de ani mai târziu, continuăm să creăm noi modalități
inedite de a susține nevoile mereu în schimbare ale clienților noștri.

Cultura noastră unică de colaborare ne permite să creăm echipe
dinamice și complexe, cu o experiență vastă în multe domenii de
specialitate. Dedicarea noastră față de munca noastră poate face
și face diferența în succesul nostru.

echipa
noastră

 

Cu o experiență de 16 ani în cercetare de piaţă și marketing,
Marius Luican este antreprenor și fondator Reveal Marketing Research.

Marius îmbină responsabilitățile de management cu cele de strateg pentru clienţii noştri, fiind cel care vine cu viziunea planurilor de acţiune şi next-steps. Pentru mulţi dintre clienții noștri, el îndeplineşte şi rolul de Marketing Consultant, dezvoltă strategii de poziţionare şi coordonează campanii complexe de TV, evenimente, Online sau Trade.

 

Cu o experiență de 11 ani în cercetarea de piaţă, Alina Corodeanu este Client Service & Project Designer în cadrul companiei Reveal Marketing Research.

Alina asigură comunicarea cu clientul, implementarea feedback-ului și cerințelor clientului pe întreg parcursul proiectului.

 

Cu o experiență de 11 ani în cercetarea de piaţă, Claudiu Sfetcu este Research Manager & Deadline Keeper în cadrul companiei Reveal Marketing Research.

Claudiu coordonează toate activitățile legate de proiect, și asigură implementarea termenelor limită pentru fiecare etapă din cadrul proiectului.

 

Cu o experiență de 16 ani în cercetarea de piaţă, Adela Apostol este Quantitative Analyst & Data Arhitect în cadrul companiei Reveal Marketing Research.

Adela coordonează și implementează etapa cantitativă a unui proiect și asigură anliza și raportarea datelor colectate.

 

Cu o experiență de 21 de ani în cercetarea de piaţă, Gabriel Dobârceanu este Head of Qual & Insight Finder în cadrul companiei Reveal Marketing Research.

Gabriel coordonează și implementează etapa calitativă a unui proiect și este responsabil cu interpretarea datelor colectate și etapa de raportare.

 

 

Vrei să te alături echipei? Trimite-ne CV-ul tău printr-un un email la:

hr@reveal.ro

ultimele
noutati

HR
27 februarie 2024

Studiu Reveal Marketing Research în parteneriat cu OLX Locuri de Muncă:...

Studiul nr. 148 din cadrul Reveal Market Resources București, 27 Februarie 2024: În cadrul conferinței ReSource by OLX Locuri de Muncă, s-a lansat cel mai recent studiu ce evaluează dinamica pieței muncii din ultimul an, realizat de Reveal Marketing Research în parteneriat cu OLX Locuri de Muncă, unul dintre liderii platformelor de recrutare. Scopul principal Studiu Reveal Marketing Research în parteneriat cu OLX Locuri de Muncă: Anxietățile în creștere îi determină pe români să aleagă locuri de muncă ce le conferă sentimente de siguranță și stabilitate pe termen lung

citește mai mult
Lifestyle
21 februarie 2024

Studiu Reveal Marketing Research, la comanda ÎntreVecini: 65% dintre români...

80% dintre români și-ar dori să se înțeleagă mai bine cu vecinii și să poată apela la ei în caz de nevoie 59% dintre respondenți nu au participat niciodată sau au participat foarte rar la evenimente sociale cu vecinii 9 din 10 respondenți sunt deschiși să se implice mult și chiar foarte mult în promovarea Studiu Reveal Marketing Research, la comanda ÎntreVecini: 65% dintre români declară că nu-și cunosc vecinii deloc sau că îi cunosc în mică măsură

citește mai mult
Lifestyle
6 februarie 2024

Studiu Reveal Marketing Research: O experiență plăcută la sala de fitness...

Studiul nr. 147 din cadrul Reveal Market Resources Reveal Marketing Research a desfășurat un studiu reprezentativ la nivel național pentru a afla care este rolul și impactul muzicii cunoscute ce se aude pe fundal în timpul antrenamentelor la sala de fitness.   41% dintre reprezentanții Generației Z (18-24 ani), frecventează săptămânal săli de fitness, aerobic Studiu Reveal Marketing Research: O experiență plăcută la sala de fitness este influențată de genul muzical preferat (43%) și de ritmul alert al muzicii (34%) redate pe fundal

citește mai mult

Clienții noștri