Peste 80% dintre clienții noștri revin și ne recomandă
Răspundem la o cerere in 8 h și lansăm proiectele in max 72 h
RO | EN
Peste 80% dintre clienții noștri revin și ne recomandă
Răspundem la o cerere in 8 h și lansăm proiectele in max 72 h

Ce anume cauți?

Capabili
de rezultate
neobișnuite

15 ANI
EXPERIENȚĂ

Fiecare membru al echipei de management are mai mult de 10 ani de experiență în cercetarea de marketing.

PRO
REZULTATE

Ne concentrăm pe modul de livrare a datelor în mod clar și învățăm clientul nostru cum să utilizeze datele și perspectivele pe care le oferim în studiile noastre de cercetare.

ACOPERIRE
GLOBALĂ

Folosim paneluri internaționale (peste 40 de milioane) și deținem unul dintre cele mai mari paneluri din România (peste 20000 de utilizatori).

ESOMAR
& ISO

Suntem membri Esomar (European Society for Opinion and Marketing Research) și suntem Cerificati ISO 9001.

Vedem lumea
prin intermediul
datelor.

Reveal Marketing Research a debutat în anul 2008.
Acum, 15 de ani mai târziu, continuăm să creăm noi modalități
inedite de a susține nevoile mereu în schimbare ale clienților noștri.

Cultura noastră unică de colaborare ne permite să creăm echipe
dinamice și complexe, cu o experiență vastă în multe domenii de
specialitate. Dedicarea noastră față de munca noastră poate face
și face diferența în succesul nostru.

echipa
noastră

 

Cu o experiență de 16 ani în cercetare de piaţă și marketing,
Marius Luican este antreprenor și fondator Reveal Marketing Research.

Marius îmbină responsabilitățile de management cu cele de strateg pentru clienţii noştri, fiind cel care vine cu viziunea planurilor de acţiune şi next-steps. Pentru mulţi dintre clienții noștri, el îndeplineşte şi rolul de Marketing Consultant, dezvoltă strategii de poziţionare şi coordonează campanii complexe de TV, evenimente, Online sau Trade.

 

Cu o experiență de 11 ani în cercetarea de piaţă, Alina Corodeanu este Client Service & Project Designer în cadrul companiei Reveal Marketing Research.

Alina asigură comunicarea cu clientul, implementarea feedback-ului și cerințelor clientului pe întreg parcursul proiectului.

 

Cu o experiență de 11 ani în cercetarea de piaţă, Claudiu Sfetcu este Research Manager & Deadline Keeper în cadrul companiei Reveal Marketing Research.

Claudiu coordonează toate activitățile legate de proiect, și asigură implementarea termenelor limită pentru fiecare etapă din cadrul proiectului.

 

Cu o experiență de 16 ani în cercetarea de piaţă, Adela Apostol este Quantitative Analyst & Data Arhitect în cadrul companiei Reveal Marketing Research.

Adela coordonează și implementează etapa cantitativă a unui proiect și asigură anliza și raportarea datelor colectate.

 

Cu o experiență de 21 de ani în cercetarea de piaţă, Gabriel Dobârceanu este Head of Qual & Insight Finder în cadrul companiei Reveal Marketing Research.

Gabriel coordonează și implementează etapa calitativă a unui proiect și este responsabil cu interpretarea datelor colectate și etapa de raportare.

 

 

Vrei să te alături echipei? Trimite-ne CV-ul tău printr-un un email la:

hr@reveal.ro

ultimele
noutati

Retail - FMCG
13 iunie 2024

Studiu Reveal Marketing Research realizat la comanda Brand Management:...

Reveal Market Resources, studiul nr. 157 Cel mai recent studiu Reveal Marketing Research realizat la comanda Brand Management și-a propus să afle mai multe detalii despre cât timp petrec românii la mall și câți bani cheltuiesc, urmărind diferențe în comportamentele acestora comparativ cu studiul similar derulat anul trecut. Românii cheltuiesc cu 9% mai mulți bani Studiu Reveal Marketing Research realizat la comanda Brand Management: Românii cheltuiesc mai mulți bani în mall-uri în 2024

citește mai mult
Lifestyle
28 mai 2024

Studiu Reveal Marketing Research: 1 Iunie, o zi de sărbătoare pentru...

Reveal Market Resources, studiul nr. 156 Cel mai recent studiu derulat de Reveal Marketing Research și-a propus să afle mai multe detalii atât despre modul în care se pregătesc românii să celebreze 1 Iunie, Ziua Copilului, cât și despre percepțiile și sentimentele lor legate de rolul de părinte. 1 iunie 2024: Pentru 74% dintre părinți, Studiu Reveal Marketing Research: 1 Iunie, o zi de sărbătoare pentru copii și plină de provocări pentru 74% dintre părinți

citește mai mult
Financiar
23 mai 2024

Studiu Reveal Marketing Research pentru Allianz-Țiriac: Grija și iubirea...

Asigurarea de viață devine tot mai mult un instrument prin care românii își dovedesc grija față de ei și familiile lor Sentimentul responsabilității față de familie este mai puternic decât aspectele financiare ale unei asigurări de viață Românii cu asigurări de viață, mai optimiști  Orice decizie luată în viața de zi cu zi are la Studiu Reveal Marketing Research pentru Allianz-Țiriac: Grija și iubirea față de cei dragi, factorii motivaționali principali ai românilor

citește mai mult

Clienții noștri