Peste 80% dintre clienții noștri revin și ne recomandă
Răspundem la o cerere in 8 h și lansăm proiectele in max 72 h
RO | EN
Peste 80% dintre clienții noștri revin și ne recomandă
Răspundem la o cerere in 8 h și lansăm proiectele in max 72 h

Ce anume cauți?

Metodologii.

Descoperă acțiunile consumatorilor și motivațiile din spatele lor
folosind cele mai inovative metodologii de pe piață.

Am îmbunătățit continuu modelele de analiză cunoscute și folosite
worldwide pentru ca produsele Reveal să te sprijine în deciziile tale fie
că vrei să testezi o reclamă sau să vezi cât de “sănătos” este brandul tău.

Ce înseamnă
această metodologie?

Acest instrument se potrivește extrem de bine cu studiile de tip Brand Health Tracker. Ofera posibilitatea clientului sa isi configureze structura raportarii in mod direct prin alegerea tipului de variabile introduse in analiza care se desfasoara in timp real.

Ce înseamnă
această metodologie?

Prin Reveal Motivator înţelegi în profunzime comportamentul oamenilor şi primeşti soluţii clare prin care poţi conecta brandul şi produsele la nevoile consumatorilor tăi. După 12 ani de utilizare a instrumentelor pentru Harta Emoţiilor şi Analiza Arhetipurilor, am dezvoltat acest tool care integrează natural şi eficient motivaţiile fundamentale de cumpărare ale românilor.

Ce înseamnă
această metodologie?

AD Rate este proiectat pentru a evalua potenţialul pe piaţă a unui design publicitar TV, un nou slogan şi / sau un nou logo. Astfel obţii direcţii în timp real despre modul în care ideea creativă poate fi optimizată. AD Rate se concentrează pe aspectele raţionale ale reclamei, precum și pe factorii emoționali, astfel vei avea o imagine clară cuprinzătoare despre campanie, atât la nivel strategic, cât şi creativ.

Ce înseamnă
această metodologie?

Prin metodologia BHT clienţii obţii informaţii despre indicatori importanţi în evaluarea brandului tău precum NPS, percepţia calităţii, puterea brandului, Loss Rate (awareness, usage, preferinţă, loialitate), intenţie de cumpărare sau sentimente asociate brandului (păreri pozitive ori negative). Identifici astfel punctele vulnerabile şi ştii cum iţi poti focusa direcţiile strategice în rezolvarea acestora.

Ce înseamnă
această metodologie?

Studiile de UX (user experience) te ajută să vezi cum consumătorii tăi interacţionează cu produsul tău – fie că vorbim de un website, obiect sau aplicaţie mobilă. Astfel inţelegi cât de uşor de folosit este, ce le place/ nu le place, dacă produsul le îndeplineşte aşteptările şi cum poţi îmbunatăţi experienţa utilizatorului.

Ce înseamnă
această metodologie?

Metodologia EyeTracking permite clientului să obțină informații atât calitative, cât și cantitative cu privire la atenția utilizatorului, o resursă de altfel extrem de importantă, deoarece aproximativ 83% din atenția vizuală este folosită în procesarea cognitivă a informațiilor (Wästlund et al. 2010), ce duce in final la luarea decizilor.

Reveal Marketing Research pune la dispoziție această metodă atât pentru imagini, cât și pentru video-uri.

Ce înseamnă
această metodologie?

Inainte de a definitiva proiectele de comunicare externă, orice companie ar trebui întreabă-te dacă îţi cunoaști angajaţii, dacă ştii ce îşi doresc aceștia și cum pot ei să devină promotori ai brandului. HR JUMP te ajută să construieşti strategiei de comunicare internă prin înţelegerea nivelului de angajament al colegilor tăi şi a percepţiei brandului în interiorul companiei.

Ce înseamnă
această metodologie?

Price Design and Perception te ajută să înţelegi felul în care consumatorii se raportează la preţ (scump/ ieftin, merită/ nu merită), fie că vorbim de un produs nou pe piaţă sau de analiza percepţiei preţurilor pentru branduri conscrate sau pentru retaileri. Percepția asupra preţului este compusă din mai multe variabile precum percepţia asupra sumei/costului, percepţia valorii şi variabila raport calitate-preţ. Prin metodologia PDP (Price Design and Perception) ce presupune analize de tip regresie asezăm aceste variabile împreuna cu alt indicator ce masoară reputaţia brandului – dovedit a avea influenţă majoră asupra deciziilor de cumpărare ale consumatorilor.

ultimele
noutati

Lifestyle
12 noiembrie 2024

Studiu Reveal Marketing Research: Pauza de la mediul online și tehnologie...

Reveal Market Resources, studiul nr. 175 Cel mai recent studiu realizat de Reveal Marketing Research și-a propus să afle mai multe detalii despre modul în care românii percep și se raportează la detoxul digital (pauza de la mediul online și tehnologie), într-o lume în care viața digitală are un impact semnificativ asupra relațiilor interumane. 32% Studiu Reveal Marketing Research: Pauza de la mediul online și tehnologie câștigă teren – 32% dintre români au testat detoxul digital!

citește mai mult
Lifestyle
7 noiembrie 2024

Studiu CIPRA și Reveal Marketing Research: Românii fac mai mult sport...

București, 7 noiembrie:  Activitatea fizică s-a menținut anul acesta pe locul 4 în topul aspectelor care influențează calitatea vieții românilor (37%), după somn/odihnă (54%), echilibru personal (52%) și alimentație (51%), conform studiului anual realizat de de Asociația CIPRA – Centrul de Informare, Prevenire Risc și Analiză. O nouă cercetare de piață finalizată în luna septembrie Studiu CIPRA și Reveal Marketing Research: Românii fac mai mult sport în 2024, conform studiului CIPRA. Mersul pe jos, exercițiile acasă și alergarea sunt top 3 activități fizice preferate

citește mai mult
Sănătate
29 octombrie 2024

Studiu Spitalul de Oftalmologie Infosan și Reveal Marketing Research:...

Reveal Market Resources, studiul nr. 174 46% dintre participanții la studiu declară că au vizitat medicul oftalmolog în ultimul an 66% dintre români intenționează să viziteze medicul oftalmolog în următoarele 12 luni Principalele motive pentru vizitele oftalmologice sunt controalele periodice legate de sănătatea ochilor (57%), scăderea acuității vizuale (41%) și nevoia de ajustare sau înlocuire Studiu Spitalul de Oftalmologie Infosan și Reveal Marketing Research: 6 din 10 părinți români nu își duc copiii la control oftalmologic anual – un semnal de alarmă major pentru sănătatea oculară a celor mici

citește mai mult

Clienții noștri