Peste 80% dintre clienții noștri revin și ne recomandă
Răspundem la o cerere in 8 h și lansăm proiectele in max 72 h
RO | EN
Peste 80% dintre clienții noștri revin și ne recomandă
Răspundem la o cerere in 8 h și lansăm proiectele in max 72 h

Ce anume cauți?

Metodologii.

Descoperă acțiunile consumatorilor și motivațiile din spatele lor
folosind cele mai inovative metodologii de pe piață.

Am îmbunătățit continuu modelele de analiză cunoscute și folosite
worldwide pentru ca produsele Reveal să te sprijine în deciziile tale fie
că vrei să testezi o reclamă sau să vezi cât de “sănătos” este brandul tău.

Ce înseamnă
această metodologie?

Acest instrument se potrivește extrem de bine cu studiile de tip Brand Health Tracker. Ofera posibilitatea clientului sa isi configureze structura raportarii in mod direct prin alegerea tipului de variabile introduse in analiza care se desfasoara in timp real.

Ce înseamnă
această metodologie?

Prin Reveal Motivator înţelegi în profunzime comportamentul oamenilor şi primeşti soluţii clare prin care poţi conecta brandul şi produsele la nevoile consumatorilor tăi. După 12 ani de utilizare a instrumentelor pentru Harta Emoţiilor şi Analiza Arhetipurilor, am dezvoltat acest tool care integrează natural şi eficient motivaţiile fundamentale de cumpărare ale românilor.

Ce înseamnă
această metodologie?

AD Rate este proiectat pentru a evalua potenţialul pe piaţă a unui design publicitar TV, un nou slogan şi / sau un nou logo. Astfel obţii direcţii în timp real despre modul în care ideea creativă poate fi optimizată. AD Rate se concentrează pe aspectele raţionale ale reclamei, precum și pe factorii emoționali, astfel vei avea o imagine clară cuprinzătoare despre campanie, atât la nivel strategic, cât şi creativ.

Ce înseamnă
această metodologie?

Prin metodologia BHT clienţii obţii informaţii despre indicatori importanţi în evaluarea brandului tău precum NPS, percepţia calităţii, puterea brandului, Loss Rate (awareness, usage, preferinţă, loialitate), intenţie de cumpărare sau sentimente asociate brandului (păreri pozitive ori negative). Identifici astfel punctele vulnerabile şi ştii cum iţi poti focusa direcţiile strategice în rezolvarea acestora.

Ce înseamnă
această metodologie?

Studiile de UX (user experience) te ajută să vezi cum consumătorii tăi interacţionează cu produsul tău – fie că vorbim de un website, obiect sau aplicaţie mobilă. Astfel inţelegi cât de uşor de folosit este, ce le place/ nu le place, dacă produsul le îndeplineşte aşteptările şi cum poţi îmbunatăţi experienţa utilizatorului.

Ce înseamnă
această metodologie?

Metodologia EyeTracking permite clientului să obțină informații atât calitative, cât și cantitative cu privire la atenția utilizatorului, o resursă de altfel extrem de importantă, deoarece aproximativ 83% din atenția vizuală este folosită în procesarea cognitivă a informațiilor (Wästlund et al. 2010), ce duce in final la luarea decizilor.

Reveal Marketing Research pune la dispoziție această metodă atât pentru imagini, cât și pentru video-uri.

Ce înseamnă
această metodologie?

Inainte de a definitiva proiectele de comunicare externă, orice companie ar trebui întreabă-te dacă îţi cunoaști angajaţii, dacă ştii ce îşi doresc aceștia și cum pot ei să devină promotori ai brandului. HR JUMP te ajută să construieşti strategiei de comunicare internă prin înţelegerea nivelului de angajament al colegilor tăi şi a percepţiei brandului în interiorul companiei.

Ce înseamnă
această metodologie?

Price Design and Perception te ajută să înţelegi felul în care consumatorii se raportează la preţ (scump/ ieftin, merită/ nu merită), fie că vorbim de un produs nou pe piaţă sau de analiza percepţiei preţurilor pentru branduri conscrate sau pentru retaileri. Percepția asupra preţului este compusă din mai multe variabile precum percepţia asupra sumei/costului, percepţia valorii şi variabila raport calitate-preţ. Prin metodologia PDP (Price Design and Perception) ce presupune analize de tip regresie asezăm aceste variabile împreuna cu alt indicator ce masoară reputaţia brandului – dovedit a avea influenţă majoră asupra deciziilor de cumpărare ale consumatorilor.

ultimele
noutati

Retail - FMCG
19 iunie 2025

Pentru șapte din zece români, berea face parte din experiența unui meci

București, 19 Iunie, 2025 – Berea este strâns asociată cu fotbalul în percepția românilor, este concluzia unei cercetări de piață realizate de Reveal Marketing Research, la solicitarea Centrului de Studii despre Bere. Astfel, 70% dintre români consideră că această băutură face parte din experiența fotbalului, iar 65% dintre consumatorii frecvenți de bere spun că aceasta Pentru șapte din zece români, berea face parte din experiența unui meci

citește mai mult
Sustenabilitate
17 iunie 2025

Nevoia de încredere reală în era sustenabilității: Românii caută...

Studiul nr. 196 din cadrul Reveal Market Resources Reveal Marketing Research a realizat în colaborare cu Kaufland România și PRO TV cea de-a patra ediție anuală a Barometrului Național despre percepțiile și comportamentele românilor legate de sustenabilitate și modul în care acestea au evoluat în perioada 2022-2025. Sustenabilitatea este tradusă în termeni de utilizare responsabilă Nevoia de încredere reală în era sustenabilității: Românii caută beneficii concrete în produsele sustenabile, precum impactul asupra sănătății (80%) și eficiența (78%)

citește mai mult
Imobiliare
10 iunie 2025

Sudul Capitalei: De la zonă ignorată la pol de dezvoltare urbană –...

București, 10.06.2025: Percepțiile despre sudul Capitalei sunt, de ani buni, marcate de o serie de mituri și generalizări care nu mai reflectă realitatea actuală. Un studiu recent realizat de Reveal Marketing Research, pe un eșantion reprezentativ de peste 1.000 de respondenți din București-Ilfov, arată o schimbare clară de perspectivă. Sudul nu mai este o zonă Sudul Capitalei: De la zonă ignorată la pol de dezvoltare urbană – Demontarea miturilor și redefinirea percepției publice

citește mai mult

Clienții noștri