La ce folosește
un studiu de tipul acesta?
Structura si design-ul studiului sunt menite să măsoare punctele forte și punctele slabe ale brandurilor angrnate în competiție, nivelurile de utilizare, distribuția acestora pe piață și să faciliteze realizarea unui profil real atât al clienților tăi, cât și al clienților competiției.
Studiile de utilizare și atitudini sunt un instrument vital prin intermediul căruia îți elaborezi planul de vânzări la nivel optim.
Întrebări de marketing
de referință:
- Care sunt factorii determinanți care stau la baza alegerii produselor?
- Ce elemente contribuie la creșterea nivelului vânzărilor?
- Ce simt consumatorii în legătură cu produsele?
- Care este modul de utilizare al produsului?
Românii AZI
Pentru studiile Utilizare și Atitudini – Romanii AZI te ajută să înțelegi modul în care anumite caracteristici devin mai importante pentru segmentul tău în contextual curent.
La ce folosește
un studiu de tipul acesta?
Studiile de segmentare stabilesc similitudinile și elementele distincte în cadrul grupurilor țintă și reperează motivele pe care le au consumatorii atunci când achiziționează un anumit brand. Segmentele astfel stabilite includ cumpărători care au foarte multe elemente comune între ei, dar care sunt, în același timp, extrem de diferiți de cei din celelalte segmente.
Selectarea si profilarea segmentelor țintă sunt făcute într-o manieră care să îi ajute pe clienții noștri să înțeleagă care este modalitatea cea mai optima în care să își promoveze produsul.
Întrebări de marketing
de referință:
- Care sunt segmentele de piață?
- Care este dimensiunea fiecărui segment?
- Care sunt elementele caracteristice consumatorilor fiecărui segment în parte?
- Care dintre segmente se pliază pe gama de produse pe care o oferă compania mea?
- Care dintre segmente este cel mai profitabil?
- Care este segmentul țintă căruia ar trebui să mă adresez
La ce folosește
un studiu de tipul acesta?
Pe lista obiectivelor principale ale fiecărei companii se regăsește, fără excepție, încercarea de a menține un grad cât mai înalt de satisfacție al clienților. Atunci când clientul este mulțumit de serviciile și produsele oferite de către compania ta, acesta devine mai loial iar vânzările companiei tale cresc.
Analiștii noștri îți stau la dispoziție pentru a te ajuta să măsori cu acuratețe și să îmbunătățești nivelul de satisfacție al clienților tăi. Modelele practicate de noi sunt similare modelelor VOICE și Savitz Customer Retention și metodele pe care ți le recomandăm te ajuta să obții o loialitate crescută, indicându-ți caracteristicile pe care trebuie să le modifici cu scopul de a obține această loialitate.
Întrebări de marketing
de referință:
- Care este dimensiunea fiecărui segment?
- Care sunt elementele caracteristice consumatorilor fiecărui
segment în parte? - Care dintre segmente se pliază pe gama de produse pe care o oferă
compania mea? - Care dintre segmente este cel mai profitabil?
- Care este segmentul țintă căruia ar trebui să mă adresez?
La ce folosește
un studiu de tipul acesta?
Este înțelept și important să analizezi și interesele clienților tăi și, pe baza acestora, să îi ghidezi în călătoria de achiziție.
Acest proces atinge performanțe optime atunci când cunoști cu exactitate fiecare motivație din spatele procesului de achiziție și când elaborezi un Consumer Decision Journey (stabilești Etapele Deciziei de Cumpărare).
Întrebări de marketing
de referință:
- Ce pași parcurge cumpărătorul atunci când achiziționează un produs
dintr-o anumită categorie? - Care sunt mediile din care se informează și care sunt principalii
“influenceri”? - Ce elemente si momente specifice sunt incluse în etapa de achiziție
în care consumatorii interacționează cu brandul și în ce mod le poți
identifica? - Ce obstacole și motivații sunt incluse și specifice fiecărei faze
de achiziție?
La ce folosește
un studiu de tipul acesta?
Clientul misterios este un instrument de studiu utilizat pentru a măsura calitatea serviciilor din retail sau pentru a pune la dispoziție informații și detalii specifice referitor la produse și servicii.
Cumpărătorii misterioși deghizați în clienți obișnuiți au anumite sarcini bine stabilite – cum ar fi achiziționarea unui anumit produs, adresarea anumitor întrebări, depunerea de plângeri sau adoptarea unui anumit comportament – urmând apoi să ofere rapoarte detaliate referitor la experiențele avute.
Întrebări de marketing
de referință:
- Ce atitudine și comportament adoptă angajatul față de client?
- Se ridică angajații la înălțimea standardelor impuse de către brandul
pe care îl reprezintă? - Este conduita aceastora conformă cu comportamentul general
promovat în cadrul companiei? - Locația/serviciile/angajații sunt conform nivelului de calitate și
imagine pe care dorește compania să le afișeze? - Care este nivelul de profesionalism observat în rândul angajaților
dumneavoastră?