Peste 80% dintre clienții noștri revin și ne recomandă
Răspundem la o cerere in 8 h și lansăm proiectele in max 72 h
RO | EN
Peste 80% dintre clienții noștri revin și ne recomandă
Răspundem la o cerere in 8 h și lansăm proiectele in max 72 h

Ce anume cauți?

Metodologii.

Descoperă acțiunile consumatorilor și motivațiile din spatele lor
folosind cele mai inovative metodologii de pe piață.

Am îmbunătățit continuu modelele de analiză cunoscute și folosite
worldwide pentru ca produsele Reveal să te sprijine în deciziile tale fie
că vrei să testezi o reclamă sau să vezi cât de “sănătos” este brandul tău.

Ce înseamnă
această metodologie?

Acest instrument se potrivește extrem de bine cu studiile de tip Brand Health Tracker. Ofera posibilitatea clientului sa isi configureze structura raportarii in mod direct prin alegerea tipului de variabile introduse in analiza care se desfasoara in timp real.

Ce înseamnă
această metodologie?

Prin Reveal Motivator înţelegi în profunzime comportamentul oamenilor şi primeşti soluţii clare prin care poţi conecta brandul şi produsele la nevoile consumatorilor tăi. După 12 ani de utilizare a instrumentelor pentru Harta Emoţiilor şi Analiza Arhetipurilor, am dezvoltat acest tool care integrează natural şi eficient motivaţiile fundamentale de cumpărare ale românilor.

Ce înseamnă
această metodologie?

AD Rate este proiectat pentru a evalua potenţialul pe piaţă a unui design publicitar TV, un nou slogan şi / sau un nou logo. Astfel obţii direcţii în timp real despre modul în care ideea creativă poate fi optimizată. AD Rate se concentrează pe aspectele raţionale ale reclamei, precum și pe factorii emoționali, astfel vei avea o imagine clară cuprinzătoare despre campanie, atât la nivel strategic, cât şi creativ.

Ce înseamnă
această metodologie?

Prin metodologia BHT clienţii obţii informaţii despre indicatori importanţi în evaluarea brandului tău precum NPS, percepţia calităţii, puterea brandului, Loss Rate (awareness, usage, preferinţă, loialitate), intenţie de cumpărare sau sentimente asociate brandului (păreri pozitive ori negative). Identifici astfel punctele vulnerabile şi ştii cum iţi poti focusa direcţiile strategice în rezolvarea acestora.

Ce înseamnă
această metodologie?

Studiile de UX (user experience) te ajută să vezi cum consumătorii tăi interacţionează cu produsul tău – fie că vorbim de un website, obiect sau aplicaţie mobilă. Astfel inţelegi cât de uşor de folosit este, ce le place/ nu le place, dacă produsul le îndeplineşte aşteptările şi cum poţi îmbunatăţi experienţa utilizatorului.

Ce înseamnă
această metodologie?

Metodologia EyeTracking permite clientului să obțină informații atât calitative, cât și cantitative cu privire la atenția utilizatorului, o resursă de altfel extrem de importantă, deoarece aproximativ 83% din atenția vizuală este folosită în procesarea cognitivă a informațiilor (Wästlund et al. 2010), ce duce in final la luarea decizilor.

Reveal Marketing Research pune la dispoziție această metodă atât pentru imagini, cât și pentru video-uri.

Ce înseamnă
această metodologie?

Inainte de a definitiva proiectele de comunicare externă, orice companie ar trebui întreabă-te dacă îţi cunoaști angajaţii, dacă ştii ce îşi doresc aceștia și cum pot ei să devină promotori ai brandului. HR JUMP te ajută să construieşti strategiei de comunicare internă prin înţelegerea nivelului de angajament al colegilor tăi şi a percepţiei brandului în interiorul companiei.

Ce înseamnă
această metodologie?

Price Design and Perception te ajută să înţelegi felul în care consumatorii se raportează la preţ (scump/ ieftin, merită/ nu merită), fie că vorbim de un produs nou pe piaţă sau de analiza percepţiei preţurilor pentru branduri conscrate sau pentru retaileri. Percepția asupra preţului este compusă din mai multe variabile precum percepţia asupra sumei/costului, percepţia valorii şi variabila raport calitate-preţ. Prin metodologia PDP (Price Design and Perception) ce presupune analize de tip regresie asezăm aceste variabile împreuna cu alt indicator ce masoară reputaţia brandului – dovedit a avea influenţă majoră asupra deciziilor de cumpărare ale consumatorilor.

ultimele
noutati

Social
29 aprilie 2024

Studiu Reveal Marketing Research: 44% dintre români observă transformări...

Reveal Market Resources, studiul nr. 154 Cel mai recent studiu derulat de Reveal Marketing Research și-a propus să afle mai multe detalii despre cum se pregătesc românii în așteptarea sărbătorilor de Paște și în ce măsură comportamentele și nevoile acestora s-au schimbat comparativ cu studiul similar desfășurat anul trecut. 79% dintre români intenționează să își Studiu Reveal Marketing Research: 44% dintre români observă transformări în sărbătorirea Paștelui în ultimii ani

citește mai mult
Social
23 aprilie 2024

Studiu Reveal Marketing Research în parteneriat cu Up România despre...

Studiul nr. 153 din cadrul Reveal Market Resources Cel mai recent studiu derulat de Reveal Marketing Research în parteneriat cu Up România și-a propus să identifice atitudinile și comportamentele românilor cu privire la subiectul reducerii risipei alimentare. 85% dintre români obișnuiesc să cumpere produse alimentare de câteva ori pe săptămână sau chiar zilnic/aproape zilnic. 7 Studiu Reveal Marketing Research în parteneriat cu Up România despre comportamentul alimentar al românilor: 7 din 10 români intenționează să arunce mai puțină mâncare la gunoi

citește mai mult
Social
9 aprilie 2024

Studiu Reveal Marketing Research: Doar 4 din10 români din mediul urban...

Studiul nr. 152 din cadrul Reveal Market Resources Cel mai recent studiu derulat de Reveal Marketing Research și-a propus să identifice, cât, cum și de ce postesc românii, urmărind diferențe în comportamentele și atitudinile acestora comparativ cu studiul similar derulat în apropierea Sărbătorilor Pascale din 2022. 47% dintre românii din mediul urban postesc, cei mai Studiu Reveal Marketing Research: Doar 4 din10 români din mediul urban care obișnuiesc să țină post sunt motivați de credința în Dumnezeu

citește mai mult

Clienții noștri