Peste 80% dintre clienții noștri revin și ne recomandă
Răspundem la o cerere in 8 h și lansăm proiectele in max 72 h
RO | EN
Peste 80% dintre clienții noștri revin și ne recomandă
Răspundem la o cerere in 8 h și lansăm proiectele in max 72 h

Ce anume cauți?

Decisions
made right.

Îți oferim informații corecte și relevante care te vor ajuta să iei
decizii mai eficiente, într-un mod mai rapid și mai consecvent.

cine suntem contactează-ne

Vedem lumea
prin intermediul datelor.

De 15 ani avem grijă sa ne înarmăm clienţii cu toate informațiile pe care trebuie să le știe despre industrie, consumatori, competitori. Suntem pregătiţi să îţi punem la dispoziţie absolut tot ce ai nevoie: informații exacte, relevante şi direcţii strategice clare, punctuale.

Rezultatele studiilor noastre sunt transformate în planuri de acţiune care te vor sprijini în luarea deciziilor corecte fie că vorbim de targetare eficientă, creşterea numărului de consumatori sau consolidarea brandului tău pe piaţă.

servicii

DE CE SĂ LUCREZI CU NOI

15 ANI
EXPERIENȚĂ

Fiecare membru al echipei de management are mai mult de 10 ani de experiență în cercetarea de piață

PRO
REZULTATE

Ne concentrăm pe modul de livrare a datelor în mod clar și învățăm clientul nostru cum să utilizeze datele și perspectivele pe care le oferim în studiile noastre de cercetare.

ACOPERIRE
GLOBALĂ

Folosim paneluri internaționale (peste 40 de milioane) și deținem unul dintre cele mai mari paneluri din România (peste 20000 de utilizatori).

ESOMAR
& ISO

Suntem membri Esomar (European Society for Opinion and Marketing Research) și suntem Cerificati ISO 9001.

instrumente
și resurse

cercetare
cantitativă
cercetare
calitativă
online

Chestionare online
Comunități online
Analiză prezență online + review-uri
Omnibus

Interviuri în profunzime și
focus grupuri online
Jurnale online

telefonic

Chestionare telefonice

Interviuri în profunzime

față în față

Testări în locație centrală
Chestionare față-în-față
Mystery shopping
Chestionare exit
Shopper path track
In store observation

Workshops
Interviuri în profunzime
și focus offline

proprietary
research panel

Sondaje online
Chestionare online

Focus grupuri
Interviuri în profunzime online
Discutii de tip forum

instrumente
și resurse

cercetare
cantitativă
online

Chestionare online
Comunități online
Analiză prezență online + review-uri
Omnibus

telefonic

Chestionare telefonice

față în față

Testări în locație centrală
Chestionare față-în-față
Mystery shopping
Chestionare exit
Shopper path track
In store observation

proprietary
research panel

Sondaje online
Chestionare online

cercetare
calitativă
online

Interviuri în profunzime și
focus grupuri online
Jurnale online

telefonic

Interviuri în profunzime

față în față

Workshops
Interviuri în profunzime
și focus offline

proprietary
research panel

Focus grupuri
Interviuri în profunzime online
Discutii de tip forum

Studii
ready-made

În această secţiune găseşti cele mai recente studii realizate de Reveal Marketing Research. Însa, de-a lungul timpului am adunat peste 80 de cercetări din toate industriile. Dacă ai nevoie chiar acum de insight-uri din piaţă, contactează-ne şi ne-ar face plăcere să te ajutăm cu studii ready-made sau cu organizarea de studii agile unde primeşti răspunsuri la întrebările tale în 24h.

contactează-ne

ultimele
noutati

Lifestyle
7 noiembrie 2024

Studiu CIPRA și Reveal Marketing Research: Românii fac mai mult sport...

București, 7 noiembrie:  Activitatea fizică s-a menținut anul acesta pe locul 4 în topul aspectelor care influențează calitatea vieții românilor (37%), după somn/odihnă (54%), echilibru personal (52%) și alimentație (51%), conform studiului anual realizat de de Asociația CIPRA – Centrul de Informare, Prevenire Risc și Analiză. O nouă cercetare de piață finalizată în luna septembrie Studiu CIPRA și Reveal Marketing Research: Românii fac mai mult sport în 2024, conform studiului CIPRA. Mersul pe jos, exercițiile acasă și alergarea sunt top 3 activități fizice preferate

citește mai mult
Sănătate
29 octombrie 2024

Studiu Spitalul de Oftalmologie Infosan și Reveal Marketing Research:...

Reveal Market Resources, studiul nr. 174 46% dintre participanții la studiu declară că au vizitat medicul oftalmolog în ultimul an 66% dintre români intenționează să viziteze medicul oftalmolog în următoarele 12 luni Principalele motive pentru vizitele oftalmologice sunt controalele periodice legate de sănătatea ochilor (57%), scăderea acuității vizuale (41%) și nevoia de ajustare sau înlocuire Studiu Spitalul de Oftalmologie Infosan și Reveal Marketing Research: 6 din 10 părinți români nu își duc copiii la control oftalmologic anual – un semnal de alarmă major pentru sănătatea oculară a celor mici

citește mai mult
Lifestyle
22 octombrie 2024

Studiu Reveal Marketing Research: 8 din 10 români se declară afectați...

Reveal Market Resources, studiul nr. 173 Cel mai recent studiu realizat de Reveal Marketing Research și-a propus să afle părerile românilor despre trecerea la ora de iarnă și să ofere o imagine de ansamblu asupra modului în care această schimbare le afectează rutina zilnică și starea de bine. 8 din 10 români au remarcat schimbări Studiu Reveal Marketing Research: 8 din 10 români se declară afectați de trecerea la ora de iarnă

citește mai mult

Clienții noștri