Peste 80% dintre clienții noștri revin și ne recomandă
Răspundem la o cerere in 8 h și lansăm proiectele in max 72 h
RO | EN
Peste 80% dintre clienții noștri revin și ne recomandă
Răspundem la o cerere in 8 h și lansăm proiectele in max 72 h

Ce anume cauți?

Decisions
made right.

Îți oferim informații corecte și relevante care te vor ajuta să iei
decizii mai eficiente, într-un mod mai rapid și mai consecvent.

cine suntem contactează-ne

Vedem lumea
prin intermediul datelor.

De 15 ani avem grijă sa ne înarmăm clienţii cu toate informațiile pe care trebuie să le știe despre industrie, consumatori, competitori. Suntem pregătiţi să îţi punem la dispoziţie absolut tot ce ai nevoie: informații exacte, relevante şi direcţii strategice clare, punctuale.

Rezultatele studiilor noastre sunt transformate în planuri de acţiune care te vor sprijini în luarea deciziilor corecte fie că vorbim de targetare eficientă, creşterea numărului de consumatori sau consolidarea brandului tău pe piaţă.

servicii

DE CE SĂ LUCREZI CU NOI

15 ANI
EXPERIENȚĂ

Fiecare membru al echipei de management are mai mult de 10 ani de experiență în cercetarea de piață

PRO
REZULTATE

Ne concentrăm pe modul de livrare a datelor în mod clar și învățăm clientul nostru cum să utilizeze datele și perspectivele pe care le oferim în studiile noastre de cercetare.

ACOPERIRE
GLOBALĂ

Folosim paneluri internaționale (peste 40 de milioane) și deținem unul dintre cele mai mari paneluri din România (peste 20000 de utilizatori).

ESOMAR
& ISO

Suntem membri Esomar (European Society for Opinion and Marketing Research) și suntem Cerificati ISO 9001.

instrumente
și resurse

cercetare
cantitativă
cercetare
calitativă
online

Chestionare online
Comunități online
Analiză prezență online + review-uri
Omnibus

Interviuri în profunzime și
focus grupuri online
Jurnale online

telefonic

Chestionare telefonice

Interviuri în profunzime

față în față

Testări în locație centrală
Chestionare față-în-față
Mystery shopping
Chestionare exit
Shopper path track
In store observation

Workshops
Interviuri în profunzime
și focus offline

proprietary
research panel

Sondaje online
Chestionare online

Focus grupuri
Interviuri în profunzime online
Discutii de tip forum

instrumente
și resurse

cercetare
cantitativă
online

Chestionare online
Comunități online
Analiză prezență online + review-uri
Omnibus

telefonic

Chestionare telefonice

față în față

Testări în locație centrală
Chestionare față-în-față
Mystery shopping
Chestionare exit
Shopper path track
In store observation

proprietary
research panel

Sondaje online
Chestionare online

cercetare
calitativă
online

Interviuri în profunzime și
focus grupuri online
Jurnale online

telefonic

Interviuri în profunzime

față în față

Workshops
Interviuri în profunzime
și focus offline

proprietary
research panel

Focus grupuri
Interviuri în profunzime online
Discutii de tip forum

Studii
ready-made

În această secţiune găseşti cele mai recente studii realizate de Reveal Marketing Research. Însa, de-a lungul timpului am adunat peste 80 de cercetări din toate industriile. Dacă ai nevoie chiar acum de insight-uri din piaţă, contactează-ne şi ne-ar face plăcere să te ajutăm cu studii ready-made sau cu organizarea de studii agile unde primeşti răspunsuri la întrebările tale în 24h.

contactează-ne

ultimele
noutati

HR
27 februarie 2024

Studiu Reveal Marketing Research în parteneriat cu OLX Locuri de Muncă:...

Studiul nr. 148 din cadrul Reveal Market Resources București, 27 Februarie 2024: În cadrul conferinței ReSource by OLX Locuri de Muncă, s-a lansat cel mai recent studiu ce evaluează dinamica pieței muncii din ultimul an, realizat de Reveal Marketing Research în parteneriat cu OLX Locuri de Muncă, unul dintre liderii platformelor de recrutare. Scopul principal Studiu Reveal Marketing Research în parteneriat cu OLX Locuri de Muncă: Anxietățile în creștere îi determină pe români să aleagă locuri de muncă ce le conferă sentimente de siguranță și stabilitate pe termen lung

citește mai mult
Lifestyle
21 februarie 2024

Studiu Reveal Marketing Research, la comanda ÎntreVecini: 65% dintre români...

80% dintre români și-ar dori să se înțeleagă mai bine cu vecinii și să poată apela la ei în caz de nevoie 59% dintre respondenți nu au participat niciodată sau au participat foarte rar la evenimente sociale cu vecinii 9 din 10 respondenți sunt deschiși să se implice mult și chiar foarte mult în promovarea Studiu Reveal Marketing Research, la comanda ÎntreVecini: 65% dintre români declară că nu-și cunosc vecinii deloc sau că îi cunosc în mică măsură

citește mai mult
Lifestyle
6 februarie 2024

Studiu Reveal Marketing Research: O experiență plăcută la sala de fitness...

Studiul nr. 147 din cadrul Reveal Market Resources Reveal Marketing Research a desfășurat un studiu reprezentativ la nivel național pentru a afla care este rolul și impactul muzicii cunoscute ce se aude pe fundal în timpul antrenamentelor la sala de fitness.   41% dintre reprezentanții Generației Z (18-24 ani), frecventează săptămânal săli de fitness, aerobic Studiu Reveal Marketing Research: O experiență plăcută la sala de fitness este influențată de genul muzical preferat (43%) și de ritmul alert al muzicii (34%) redate pe fundal

citește mai mult

Clienții noștri