Peste 80% dintre clienții noștri revin și ne recomandă
Răspundem la o cerere in 8 h și lansăm proiectele in max 72 h
RO | EN
Peste 80% dintre clienții noștri revin și ne recomandă
Răspundem la o cerere in 8 h și lansăm proiectele in max 72 h

Ce anume cauți?

Decisions
made right.

Îți oferim informații corecte și relevante care te vor ajuta să iei
decizii mai eficiente, într-un mod mai rapid și mai consecvent.

cine suntem contactează-ne

Vedem lumea
prin intermediul datelor.

De 15 ani avem grijă sa ne înarmăm clienţii cu toate informațiile pe care trebuie să le știe despre industrie, consumatori, competitori. Suntem pregătiţi să îţi punem la dispoziţie absolut tot ce ai nevoie: informații exacte, relevante şi direcţii strategice clare, punctuale.

Rezultatele studiilor noastre sunt transformate în planuri de acţiune care te vor sprijini în luarea deciziilor corecte fie că vorbim de targetare eficientă, creşterea numărului de consumatori sau consolidarea brandului tău pe piaţă.

servicii

DE CE SĂ LUCREZI CU NOI

15 ANI
EXPERIENȚĂ

Fiecare membru al echipei de management are mai mult de 10 ani de experiență în cercetarea de piață

PRO
REZULTATE

Ne concentrăm pe modul de livrare a datelor în mod clar și învățăm clientul nostru cum să utilizeze datele și perspectivele pe care le oferim în studiile noastre de cercetare.

ACOPERIRE
GLOBALĂ

Folosim paneluri internaționale (peste 40 de milioane) și deținem unul dintre cele mai mari paneluri din România (peste 20000 de utilizatori).

ESOMAR
& ISO

Suntem membri Esomar (European Society for Opinion and Marketing Research) și suntem Cerificati ISO 9001.

instrumente
și resurse

cercetare
cantitativă
cercetare
calitativă
online

Chestionare online
Comunități online
Analiză prezență online + review-uri
Omnibus

Interviuri în profunzime și
focus grupuri online
Jurnale online

telefonic

Chestionare telefonice

Interviuri în profunzime

față în față

Testări în locație centrală
Chestionare față-în-față
Mystery shopping
Chestionare exit
Shopper path track
In store observation

Workshops
Interviuri în profunzime
și focus offline

proprietary
research panel

Sondaje online
Chestionare online

Focus grupuri
Interviuri în profunzime online
Discutii de tip forum

instrumente
și resurse

cercetare
cantitativă
online

Chestionare online
Comunități online
Analiză prezență online + review-uri
Omnibus

telefonic

Chestionare telefonice

față în față

Testări în locație centrală
Chestionare față-în-față
Mystery shopping
Chestionare exit
Shopper path track
In store observation

proprietary
research panel

Sondaje online
Chestionare online

cercetare
calitativă
online

Interviuri în profunzime și
focus grupuri online
Jurnale online

telefonic

Interviuri în profunzime

față în față

Workshops
Interviuri în profunzime
și focus offline

proprietary
research panel

Focus grupuri
Interviuri în profunzime online
Discutii de tip forum

Studii
ready-made

În această secţiune găseşti cele mai recente studii realizate de Reveal Marketing Research. Însa, de-a lungul timpului am adunat peste 80 de cercetări din toate industriile. Dacă ai nevoie chiar acum de insight-uri din piaţă, contactează-ne şi ne-ar face plăcere să te ajutăm cu studii ready-made sau cu organizarea de studii agile unde primeşti răspunsuri la întrebările tale în 24h.

contactează-ne

ultimele
noutati

Financiar
16 iulie 2024

Studiu Reveal Marketing Research realizat la comanda XTB România: Lipsa...

Având în vedere contextul economic actual, oamenii au început să pună bani deoparte sau să investească, dar lipsa resurselor financiare rămâne principala piedică pentru mulți dintre ei, arată un sondaj realizat de Reveal Marketing Research, solicitat de XTB România, companie de tranzacționare pe bursele internaționale. Conform rezultatelor sondajului, 56% dintre respondenți spun că, având în Studiu Reveal Marketing Research realizat la comanda XTB România: Lipsa resurselor financiare, principala cauză care împiedică românii să pună bani deoparte. Educația financiară și planurile de investiții, posibile soluții

citește mai mult
Lifestyle
9 iulie 2024

Studiu Reveal Marketing Research: 7 din 10 români simt că viața lor...

Reveal Market Resources, studiul nr. 159 Cel mai recent studiu derulat de Reveal Marketing Research și-a propus să afle mai multe detalii despre impactul caniculei asupra vieții cotidiene a românilor și să identifice strategiile pe care aceștia le adoptă pentru a se proteja de efectele negative ale temperaturilor ridicate. Pentru a evita efectele negative ale Studiu Reveal Marketing Research: 7 din 10 români simt că viața lor de zi cu zi este afectată de caniculă

citește mai mult
Financiar
2 iulie 2024

Studiu Reveal Marketing Research realizat la comanda XTB România: Inflația,...

Românii sunt de părere că țara noastră s-ar putea confrunta, în 2024, cu o criză financiară, una din potențialele cauze fiind inflația, urmată de conflictele internaționale și de modificările legislative, arată rezultatele unui sondaj realizat de compania Reveal Maketing Research, la solicitarea XTB România, companie de tranzacționare pe bursele internaționale. Peste jumătate dintre respondenții chestionarului Studiu Reveal Marketing Research realizat la comanda XTB România: Inflația, potențiala cauză a unei eventuale crize financiare din 2024, urmată de alte cauze precum războaie și modificări legislative

citește mai mult

Clienții noștri