Peste 80% dintre clienții noștri revin și ne recomandă
Răspundem la o cerere in 8 h și lansăm proiectele in max 72 h
RO | EN
Peste 80% dintre clienții noștri revin și ne recomandă
Răspundem la o cerere in 8 h și lansăm proiectele in max 72 h

Ce anume cauți?

Decisions
made right.

Îți oferim informații corecte și relevante care te vor ajuta să iei
decizii mai eficiente, într-un mod mai rapid și mai consecvent.

cine suntem contactează-ne

Vedem lumea
prin intermediul datelor.

De 16 ani avem grijă sa ne înarmăm clienţii cu toate informațiile pe care trebuie să le știe despre industrie, consumatori, competitori. Suntem pregătiţi să îţi punem la dispoziţie absolut tot ce ai nevoie: informații exacte, relevante şi direcţii strategice clare, punctuale.

Rezultatele studiilor noastre sunt transformate în planuri de acţiune care te vor sprijini în luarea deciziilor corecte fie că vorbim de targetare eficientă, creşterea numărului de consumatori sau consolidarea brandului tău pe piaţă.

servicii

DE CE SĂ LUCREZI CU NOI

16 ANI
EXPERIENȚĂ

Fiecare membru al echipei de management are mai mult de 10 ani de experiență în cercetarea de piață

PRO
REZULTATE

Ne concentrăm pe modul de livrare a datelor în mod clar și învățăm clientul nostru cum să utilizeze datele și perspectivele pe care le oferim în studiile noastre de cercetare.

ACOPERIRE
GLOBALĂ

Folosim 4600 paneluri internaționale (335+ milioane respondenți) din 130 țări și deținem unul dintre cele mai mari paneluri din România (peste 20000 de utilizatori).

ESOMAR
& ISO

Suntem membri Esomar (European Society for Opinion and Marketing Research) și suntem Cerificati ISO 9001.

instrumente
și resurse

cercetare
cantitativă
cercetare
calitativă
online

Chestionare online
Comunități online
Analiză prezență online + review-uri
Omnibus

Interviuri în profunzime și
focus grupuri online
Jurnale online

telefonic

Chestionare telefonice

Interviuri în profunzime

față în față

Testări în locație centrală
Chestionare față-în-față
Mystery shopping
Chestionare exit
Shopper path track
In store observation

Workshops
Interviuri în profunzime
focus grupuri offline
și studii etnografice

proprietary
research panel

Sondaje online
Chestionare online

Focus grupuri
Interviuri în profunzime online
Discutii de tip forum

instrumente
și resurse

cercetare
cantitativă
online

Chestionare online
Comunități online
Analiză prezență online + review-uri
Omnibus

telefonic

Chestionare telefonice

față în față

Testări în locație centrală
Chestionare față-în-față
Mystery shopping
Chestionare exit
Shopper path track
In store observation

proprietary
research panel

Sondaje online
Chestionare online

cercetare
calitativă
online

Interviuri în profunzime și
focus grupuri online
Jurnale online

telefonic

Interviuri în profunzime

față în față

Workshops
Interviuri în profunzime
focus grupuri offline
și studii etnografice

proprietary
research panel

Focus grupuri
Interviuri în profunzime online
Discutii de tip forum

Studii
ready-made

În această secţiune găseşti cele mai recente studii realizate de Reveal Marketing Research. Însa, de-a lungul timpului am adunat peste 80 de cercetări din toate industriile. Dacă ai nevoie chiar acum de insight-uri din piaţă, contactează-ne şi ne-ar face plăcere să te ajutăm cu studii ready-made sau cu organizarea de studii agile unde primeşti răspunsuri la întrebările tale în 24h.

contactează-ne

ultimele
noutati

Imobiliare
29 mai 2025

HILS Development lansează studiul București, Orașul Părinților

Aglomerația rutieră, calitatea aerului și siguranța pe străzi sunt cele mai mari probleme ale Bucureștiului, în perspectiva părinților  9 din 10 părinți consideră că Bucureștiul este un oraș prietenos pentru familii.   8 din 10 părinți au luat în calcul să își schimbe locuința pentru a acomoda nevoile unei familii formate din părinți și copii.  Cele HILS Development lansează studiul București, Orașul Părinților

citește mai mult
Sustenabilitate
27 mai 2025

Studiu realizat de Up România în parteneriat cu Reveal Marketing Research:...

83% dintre români obișnuiesc să cumpere produse alimentare de câteva ori pe săptămână, dintre care 38% zilnic sau aproape zilnic. 46% dintre români aruncă mâncare gătită – aceasta fiind cea mai frecvent irosită categorie alimentară. Achizițiile în exces și expirarea produselor sunt principalele cauze ale risipei alimentare (43%). 82% dintre respondenți utilizează strategii precum congelarea Studiu realizat de Up România în parteneriat cu Reveal Marketing Research: Aproape jumătate dintre români aruncă mâncare gătită

citește mai mult
Social
21 mai 2025

Studiu Reveal Marketing Research: 1 din 3 români nu au redirecționat...

Reveal Market Resources, studiul nr. 195 Cel mai recent studiu Reveal Marketing Research a analizat atitudinile și comportamentele românilor referitor la  redirecționarea procentului de 3,5% din impozitul pe venit, în contextul în care termenul limită pentru completarea formularului este 25 mai 2025. După această dată, suma va fi direcționată automat către bugetul de stat. 67% Studiu Reveal Marketing Research: 1 din 3 români nu au redirecționat niciodată cei 3,5% din impozitul pe venit, iar termenul limită anul acesta este 25 mai

citește mai mult

Clienții noștri