Peste 80% dintre clienții noștri revin și ne recomandă
Răspundem la o cerere in 8 h și lansăm proiectele in max 72 h
RO | EN
Peste 80% dintre clienții noștri revin și ne recomandă
Răspundem la o cerere in 8 h și lansăm proiectele in max 72 h

Ce anume cauți?

Capabili
de rezultate
neobișnuite

17 ANI
EXPERIENȚĂ

Fiecare membru al echipei de management are mai mult de 10 ani de experiență în cercetarea de marketing.

PRO
REZULTATE

Ne concentrăm pe modul de livrare a datelor în mod clar și învățăm clientul nostru cum să utilizeze datele și perspectivele pe care le oferim în studiile noastre de cercetare.

ACOPERIRE
GLOBALĂ

Folosim 4600 paneluri internaționale (335+ milioane respondenți) din 130 țări și deținem unul dintre cele mai mari paneluri din România (peste 20000 de utilizatori).

ESOMAR
& ISO

Suntem membri Esomar (European Society for Opinion and Marketing Research) și suntem Cerificati ISO 9001.

Vedem lumea
prin intermediul
datelor.

Reveal Marketing Research a debutat în anul 2008.
Acum, 17 de ani mai târziu, continuăm să creăm noi modalități
inedite de a susține nevoile mereu în schimbare ale clienților noștri.

Cultura noastră unică de colaborare ne permite să creăm echipe
dinamice și complexe, cu o experiență vastă în multe domenii de
specialitate. Dedicarea noastră față de munca noastră poate face
și face diferența în succesul nostru.

echipa
noastră

 

Cu o experiență de 18 ani în cercetare de piaţă și marketing,
Marius Luican este antreprenor și fondator Reveal Marketing Research.

Marius îmbină responsabilitățile de management cu cele de strateg pentru clienţii noştri, fiind cel care vine cu viziunea planurilor de acţiune şi next-steps. Pentru mulţi dintre clienții noștri, el îndeplineşte şi rolul de Marketing Consultant, dezvoltă strategii de poziţionare şi coordonează campanii complexe de TV, evenimente, Online sau Trade.

 

Magda Vișoiu este Director Executiv al Reveal Marketing Research, cu peste 13 ani de experiență în industrie, coordonând direcția strategică și relațiile cu clienții-cheie.

Crede că adevărata valoare a cercetării stă în abilitatea de a transforma datele în insight-uri clare și decizii relevante pentru business.

 

Cu o experiență de 11 ani în cercetarea de piaţă, Alina Corodeanu este Client Service & Project Designer în cadrul companiei Reveal Marketing Research.

Alina asigură comunicarea cu clientul, implementarea feedback-ului și cerințelor clientului pe întreg parcursul proiectului.

Adela contribuie activ la zona de Client Service și Business Development, păstrând o relație apropiată cu clienții existenți și readucând în discuție colaborări valoroase din trecut.

Cu o înțelegere practică a nevoilor clienților și un stil natural de comunicare, este un partener de încredere în definirea soluțiilor de research potrivite.

Vrei să te alături echipei? Trimite-ne CV-ul tău printr-un un email la:

hr@reveal.ro

ultimele
noutati

Retail - FMCG
31 iulie 2025

Pentru jumătate dintre români, berea înseamnă vacanță și relaxare

București, 31 iulie 2025 – Pentru unu din doi români, berea este mai mult decât o băutură – este un simbol al relaxării și al atmosferei specifice vacanțelor. Această percepție este reflectată deopotrivă de bărbați (58%) și femei (40%); tendința este peste medie în rândul celor cu vârsta de peste 35 de ani. Studiul a Pentru jumătate dintre români, berea înseamnă vacanță și relaxare

citește mai mult
Financiar
24 iulie 2025

Studiu Reveal Marketing Research: Mediul privat din România 2025: încordat,...

Reveal Market Resources, studiul nr. 199 Companiile din România reacționează în regim de avarie: peste 1 din 3 declară un impact economic sever. Investițiile sunt amânate, iar deciziile – suspendate. Reveal Marketing Research a realizat în luna iulie 2025 un studiu intern în rândul angajaților din mediul privat – decidenți și specialiști din companii de Studiu Reveal Marketing Research: Mediul privat din România 2025: încordat, reactiv, fără direcție

citește mai mult
Media
10 iulie 2025

Studiu Reveal Marketing Research: 1 din 2 români a făcut achiziții...

Reveal Market Resources, studiul nr. 198 Cel mai recent studiu realizat de Reveal Marketing Research oferă o imagine detaliată asupra modului în care reclamele și cumpărăturile online influențează comportamentul de consum al românilor. 46% dintre români declară că au fost influențați de reclame și au făcut achiziții ca urmare a acestora în ultima lună. La Studiu Reveal Marketing Research: 1 din 2 români a făcut achiziții în ultima lună, impulsionat de reclame

citește mai mult

Clienții noștri