Peste 80% dintre clienții noștri revin și ne recomandă
Răspundem la o cerere in 8 h și lansăm proiectele in max 72 h
RO | EN
Peste 80% dintre clienții noștri revin și ne recomandă
Răspundem la o cerere in 8 h și lansăm proiectele in max 72 h

Ce anume cauți?

Capabili
de rezultate
neobișnuite

17 ANI
EXPERIENȚĂ

Fiecare membru al echipei de management are mai mult de 10 ani de experiență în cercetarea de marketing.

PRO
REZULTATE

Ne concentrăm pe modul de livrare a datelor în mod clar și învățăm clientul nostru cum să utilizeze datele și perspectivele pe care le oferim în studiile noastre de cercetare.

ACOPERIRE
GLOBALĂ

Folosim 4600 paneluri internaționale (335+ milioane respondenți) din 130 țări și deținem unul dintre cele mai mari paneluri din România (peste 20000 de utilizatori).

ESOMAR
& ISO

Suntem membri Esomar (European Society for Opinion and Marketing Research) și suntem Cerificati ISO 9001.

Vedem lumea
prin intermediul
datelor.

Reveal Marketing Research a debutat în anul 2008.
Acum, 17 de ani mai târziu, continuăm să creăm noi modalități
inedite de a susține nevoile mereu în schimbare ale clienților noștri.

Cultura noastră unică de colaborare ne permite să creăm echipe
dinamice și complexe, cu o experiență vastă în multe domenii de
specialitate. Dedicarea noastră față de munca noastră poate face
și face diferența în succesul nostru.

echipa
noastră

 

Cu o experiență de 18 ani în cercetare de piaţă și marketing,
Marius Luican este antreprenor și fondator Reveal Marketing Research.

Marius îmbină responsabilitățile de management cu cele de strateg pentru clienţii noştri, fiind cel care vine cu viziunea planurilor de acţiune şi next-steps. Pentru mulţi dintre clienții noștri, el îndeplineşte şi rolul de Marketing Consultant, dezvoltă strategii de poziţionare şi coordonează campanii complexe de TV, evenimente, Online sau Trade.

 

Magda Vișoiu este Director Executiv al Reveal Marketing Research, cu peste 13 ani de experiență în industrie, coordonând direcția strategică și relațiile cu clienții-cheie.

Crede că adevărata valoare a cercetării stă în abilitatea de a transforma datele în insight-uri clare și decizii relevante pentru business.

 

Cu o experiență de 11 ani în cercetarea de piaţă, Alina Corodeanu este Client Service & Project Designer în cadrul companiei Reveal Marketing Research.

Alina asigură comunicarea cu clientul, implementarea feedback-ului și cerințelor clientului pe întreg parcursul proiectului.

Adela contribuie activ la zona de Client Service și Business Development, păstrând o relație apropiată cu clienții existenți și readucând în discuție colaborări valoroase din trecut.

Cu o înțelegere practică a nevoilor clienților și un stil natural de comunicare, este un partener de încredere în definirea soluțiilor de research potrivite.

Vrei să te alături echipei? Trimite-ne CV-ul tău printr-un un email la:

hr@reveal.ro

ultimele
noutati

Banking
10 octombrie 2025

Salariile mici și percepția greșită că investițiile sunt doar pentru...

Pentru majoritatea românilor, salariul lunar înseamnă supraviețuire de la o lună la alta și rareori poate reprezenta o șansă reală de economisire sau de investiții. Lipsa banilor, teama de risc și lacunele educaționale îi țin departe de piața investițiilor și îi fac vulnerabili în fața fraudelor financiare, arată două sondaje exclusive realizate la solicitarea XTB Salariile mici și percepția greșită că investițiile sunt doar pentru bogați condamnă românii la un viitor financiar nesigur

citește mai mult
Lifestyle
25 septembrie 2025

Românii AZI: 1 din 2 români consideră că ceea ce cumpără în prezent...

Reveal Market Resources, studiul nr. 203 Cel mai recent studiu realizat de Reveal Marketing Research a analizat starea actuală a românilor, aspectele importante ale momentului, precum și evoluția acestora comparativ cu studiul similar desfăsurat în urmă cu 6 luni (martie 2025). 58% dintre români se autoevaluează ca având o stare predominat pozitivă, însă 82% cred Românii AZI: 1 din 2 români consideră că ceea ce cumpără în prezent reprezintă strictul necesar pentru a-și asigura traiul

citește mai mult
Educație, Financiar
5 septembrie 2025

Vacanța s-a încheiat, iar pentru 6 din 10 părinți pregătirile de școală...

  Reveal Market Resources, studiul nr. 202 Cel mai recent studiu realizat de Reveal Marketing Research analizează cum se simt și cum se pregătesc părinții pentru anul școlar 2025-2026, care debutează pe 8 septembrie. Cei mai mulți dintre părinți sunt stresați în așteptarea noului an școlar (57%), în special mamele (63%) comparativ cu tații (50%). Vacanța s-a încheiat, iar pentru 6 din 10 părinți pregătirile de școală aduc mai mult stres decât bucurie

citește mai mult

Clienții noștri