Peste 80% dintre clienții noștri revin și ne recomandă
Răspundem la o cerere in 8 h și lansăm proiectele in max 72 h
RO | EN
Peste 80% dintre clienții noștri revin și ne recomandă
Răspundem la o cerere in 8 h și lansăm proiectele in max 72 h

Ce anume cauți?

Capabili
de rezultate
neobișnuite

16 ANI
EXPERIENȚĂ

Fiecare membru al echipei de management are mai mult de 10 ani de experiență în cercetarea de marketing.

PRO
REZULTATE

Ne concentrăm pe modul de livrare a datelor în mod clar și învățăm clientul nostru cum să utilizeze datele și perspectivele pe care le oferim în studiile noastre de cercetare.

ACOPERIRE
GLOBALĂ

Folosim 4600 paneluri internaționale (335+ milioane respondenți) din 130 țări și deținem unul dintre cele mai mari paneluri din România (peste 20000 de utilizatori).

ESOMAR
& ISO

Suntem membri Esomar (European Society for Opinion and Marketing Research) și suntem Cerificati ISO 9001.

Vedem lumea
prin intermediul
datelor.

Reveal Marketing Research a debutat în anul 2008.
Acum, 16 de ani mai târziu, continuăm să creăm noi modalități
inedite de a susține nevoile mereu în schimbare ale clienților noștri.

Cultura noastră unică de colaborare ne permite să creăm echipe
dinamice și complexe, cu o experiență vastă în multe domenii de
specialitate. Dedicarea noastră față de munca noastră poate face
și face diferența în succesul nostru.

echipa
noastră

 

Cu o experiență de 17 ani în cercetare de piaţă și marketing,
Marius Luican este antreprenor și fondator Reveal Marketing Research.

Marius îmbină responsabilitățile de management cu cele de strateg pentru clienţii noştri, fiind cel care vine cu viziunea planurilor de acţiune şi next-steps. Pentru mulţi dintre clienții noștri, el îndeplineşte şi rolul de Marketing Consultant, dezvoltă strategii de poziţionare şi coordonează campanii complexe de TV, evenimente, Online sau Trade.

 

Cu o experiență de peste 12 ani în cercetare, Magda Vișoiu a evoluat de la analist calitativ și coordonator de proiecte la rolul de Client Service & Success Manager.

Ea își dedică atenția și grija pentru a se asigura că fiecare client își atinge obiectivele, oferindu-le soluții de cercetare personalizate și bine concepute.

 

Cu o experiență de 11 ani în cercetarea de piaţă, Alina Corodeanu este Client Service & Project Designer în cadrul companiei Reveal Marketing Research.

Alina asigură comunicarea cu clientul, implementarea feedback-ului și cerințelor clientului pe întreg parcursul proiectului.

 

Cu o experiență de 11 ani în cercetarea de piaţă, Claudiu Sfetcu este Research Manager & Deadline Keeper în cadrul companiei Reveal Marketing Research.

Claudiu coordonează toate activitățile legate de proiect, și asigură implementarea termenelor limită pentru fiecare etapă din cadrul proiectului.

 

Cu o experiență de 16 ani în cercetarea de piaţă, Adela Apostol este Quantitative Analyst & Data Arhitect în cadrul companiei Reveal Marketing Research.

Adela coordonează și implementează etapa cantitativă a unui proiect și asigură analiza și raportarea datelor colectate.

 

Cu o experiență de 21 de ani în cercetarea de piaţă, Gabriel Dobârceanu este Head of Qual & Insight Finder în cadrul companiei Reveal Marketing Research.

Gabriel coordonează și implementează etapa calitativă a unui proiect și este responsabil cu interpretarea datelor colectate și etapa de raportare.

 

 

Vrei să te alături echipei? Trimite-ne CV-ul tău printr-un un email la:

hr@reveal.ro

ultimele
noutati

Imobiliare
29 mai 2025

HILS Development lansează studiul București, Orașul Părinților

Aglomerația rutieră, calitatea aerului și siguranța pe străzi sunt cele mai mari probleme ale Bucureștiului, în perspectiva părinților  9 din 10 părinți consideră că Bucureștiul este un oraș prietenos pentru familii.   8 din 10 părinți au luat în calcul să își schimbe locuința pentru a acomoda nevoile unei familii formate din părinți și copii.  Cele HILS Development lansează studiul București, Orașul Părinților

citește mai mult
Sustenabilitate
27 mai 2025

Studiu realizat de Up România în parteneriat cu Reveal Marketing Research:...

83% dintre români obișnuiesc să cumpere produse alimentare de câteva ori pe săptămână, dintre care 38% zilnic sau aproape zilnic. 46% dintre români aruncă mâncare gătită – aceasta fiind cea mai frecvent irosită categorie alimentară. Achizițiile în exces și expirarea produselor sunt principalele cauze ale risipei alimentare (43%). 82% dintre respondenți utilizează strategii precum congelarea Studiu realizat de Up România în parteneriat cu Reveal Marketing Research: Aproape jumătate dintre români aruncă mâncare gătită

citește mai mult
Social
21 mai 2025

Studiu Reveal Marketing Research: 1 din 3 români nu au redirecționat...

Reveal Market Resources, studiul nr. 195 Cel mai recent studiu Reveal Marketing Research a analizat atitudinile și comportamentele românilor referitor la  redirecționarea procentului de 3,5% din impozitul pe venit, în contextul în care termenul limită pentru completarea formularului este 25 mai 2025. După această dată, suma va fi direcționată automat către bugetul de stat. 67% Studiu Reveal Marketing Research: 1 din 3 români nu au redirecționat niciodată cei 3,5% din impozitul pe venit, iar termenul limită anul acesta este 25 mai

citește mai mult

Clienții noștri