Peste 80% dintre clienții noștri revin și ne recomandă
Răspundem la o cerere in 8 h și lansăm proiectele in max 72 h
RO | EN
Peste 80% dintre clienții noștri revin și ne recomandă
Răspundem la o cerere in 8 h și lansăm proiectele in max 72 h

Ce anume cauți?

“Having great clients
is the key to investment success.”

SETH KLARMAN

Clienţii Reveal Marketing Research se împart in două categorii: multumiţi şi foarte multumiţi. Tocmai de aceea, 90% din business-ul Reveal Marketing Research este recurent și acest fapt este rezultatul satisfacției clienților și al valorii serviciilor noastre.

CÂTEVA DINTRE RELAŢIILE DE CARE SUNTEM MÂNDRI:

Lucrăm de 6 ani cu CEZ Group, contribuind la consolidarea brandului pe piaţă şi
creşterea loialităţii clienţilor lor.
De 5 ani, suntem agenţia companiei VISA şi alături de Publicis Group testăm şi evaluam campanii de
comunicare şi întelegem comportamente de utilizare a cardurilor si a diferitelor servicii bancare.
De 8 ani suntem alaturi de Zarea, oferind solutii customizate de research pe toate categoriile de
produs din portofoliul acestuia.
Lucrăm cu OLX de 7 ani evaluând performanța lor pe piață și identificând oportunități
de extindere a site-ului
Lucrăm de 8 ani cu Philips, timp în care am investigat diferite categorii de produs. Cele mai des metodologii folosite sunt cele etnografice de tip in home visits, chestionare faţă-în-faţă cu specialişti în diferite domenii dar şi chestionare online sau telefonice.

CLIENȚII NOSTRI ÎN CATEGORII DE INDUSTRII:

Advertising
Alcoholic
Banking
Home - Deco, Constructions & Real Estate
Energy
FMCG
NGO
Online
Pharma
Retail
Telecom

ultimele
noutati

Imobiliare
29 mai 2025

HILS Development lansează studiul București, Orașul Părinților

Aglomerația rutieră, calitatea aerului și siguranța pe străzi sunt cele mai mari probleme ale Bucureștiului, în perspectiva părinților  9 din 10 părinți consideră că Bucureștiul este un oraș prietenos pentru familii.   8 din 10 părinți au luat în calcul să își schimbe locuința pentru a acomoda nevoile unei familii formate din părinți și copii.  Cele HILS Development lansează studiul București, Orașul Părinților

citește mai mult
Sustenabilitate
27 mai 2025

Studiu realizat de Up România în parteneriat cu Reveal Marketing Research:...

83% dintre români obișnuiesc să cumpere produse alimentare de câteva ori pe săptămână, dintre care 38% zilnic sau aproape zilnic. 46% dintre români aruncă mâncare gătită – aceasta fiind cea mai frecvent irosită categorie alimentară. Achizițiile în exces și expirarea produselor sunt principalele cauze ale risipei alimentare (43%). 82% dintre respondenți utilizează strategii precum congelarea Studiu realizat de Up România în parteneriat cu Reveal Marketing Research: Aproape jumătate dintre români aruncă mâncare gătită

citește mai mult
Social
21 mai 2025

Studiu Reveal Marketing Research: 1 din 3 români nu au redirecționat...

Reveal Market Resources, studiul nr. 195 Cel mai recent studiu Reveal Marketing Research a analizat atitudinile și comportamentele românilor referitor la  redirecționarea procentului de 3,5% din impozitul pe venit, în contextul în care termenul limită pentru completarea formularului este 25 mai 2025. După această dată, suma va fi direcționată automat către bugetul de stat. 67% Studiu Reveal Marketing Research: 1 din 3 români nu au redirecționat niciodată cei 3,5% din impozitul pe venit, iar termenul limită anul acesta este 25 mai

citește mai mult