Peste 80% dintre clienții noștri revin și ne recomandă
Răspundem la o cerere in 8 h și lansăm proiectele in max 72 h
RO | EN
Peste 80% dintre clienții noștri revin și ne recomandă
Răspundem la o cerere in 8 h și lansăm proiectele in max 72 h

Ce anume cauți?

“Having great clients
is the key to investment success.”

SETH KLARMAN

Clienţii Reveal Marketing Research se împart in două categorii: multumiţi şi foarte multumiţi. Tocmai de aceea, 90% din business-ul Reveal Marketing Research este recurent și acest fapt este rezultatul satisfacției clienților și al valorii serviciilor noastre.

CÂTEVA DINTRE RELAŢIILE DE CARE SUNTEM MÂNDRI:

Lucrăm de 6 ani cu CEZ Group, contribuind la consolidarea brandului pe piaţă şi
creşterea loialităţii clienţilor lor.
De 5 ani, suntem agenţia companiei VISA şi alături de Publicis Group testăm şi evaluam campanii de
comunicare şi întelegem comportamente de utilizare a cardurilor si a diferitelor servicii bancare.
De 8 ani suntem alaturi de Zarea, oferind solutii customizate de research pe toate categoriile de
produs din portofoliul acestuia.
Lucrăm cu OLX de 7 ani evaluând performanța lor pe piață și identificând oportunități
de extindere a site-ului
Lucrăm de 8 ani cu Philips, timp în care am investigat diferite categorii de produs. Cele mai des metodologii folosite sunt cele etnografice de tip in home visits, chestionare faţă-în-faţă cu specialişti în diferite domenii dar şi chestionare online sau telefonice.

CLIENȚII NOSTRI ÎN CATEGORII DE INDUSTRII:

Advertising
Alcoholic
Banking
Home - Deco, Constructions & Real Estate
Energy
FMCG
NGO
Online
Pharma
Retail
Telecom

ultimele
noutati

Retail - FMCG
12 august 2025

Cum ar arăta înghețata preferată a românilor dacă ar fi o persoană?

Exotică (20%), clasică (20%) sau jucăușă (15%) – cele 3 imagini dominante.   Reveal Market Resources, studiul nr. 200 Înghețata este un simbol al verii, iar cel mai recent studiu realizat de Reveal Marketing Research a analizat obiceiurile, emoțiile și momentele preferate care definesc relația românilor cu acest desert. Rezultatele studiului relevă modul în care Cum ar arăta înghețata preferată a românilor dacă ar fi o persoană?

citește mai mult
Retail - FMCG
31 iulie 2025

Pentru jumătate dintre români, berea înseamnă vacanță și relaxare

București, 31 iulie 2025 – Pentru unu din doi români, berea este mai mult decât o băutură – este un simbol al relaxării și al atmosferei specifice vacanțelor. Această percepție este reflectată deopotrivă de bărbați (58%) și femei (40%); tendința este peste medie în rândul celor cu vârsta de peste 35 de ani. Studiul a Pentru jumătate dintre români, berea înseamnă vacanță și relaxare

citește mai mult
Financiar
24 iulie 2025

Studiu Reveal Marketing Research: Mediul privat din România 2025: încordat,...

Reveal Market Resources, studiul nr. 199 Companiile din România reacționează în regim de avarie: peste 1 din 3 declară un impact economic sever. Investițiile sunt amânate, iar deciziile – suspendate. Reveal Marketing Research a realizat în luna iulie 2025 un studiu intern în rândul angajaților din mediul privat – decidenți și specialiști din companii de Studiu Reveal Marketing Research: Mediul privat din România 2025: încordat, reactiv, fără direcție

citește mai mult