Peste 80% dintre clienții noștri revin și ne recomandă
Răspundem la o cerere in 8 h și lansăm proiectele in max 72 h
RO | EN
Peste 80% dintre clienții noștri revin și ne recomandă
Răspundem la o cerere in 8 h și lansăm proiectele in max 72 h

Ce anume cauți?

“Having great clients
is the key to investment success.”

SETH KLARMAN

Clienţii Reveal Marketing Research se împart in două categorii: multumiţi şi foarte multumiţi. Tocmai de aceea, 90% din business-ul Reveal Marketing Research este recurent și acest fapt este rezultatul satisfacției clienților și al valorii serviciilor noastre.

CÂTEVA DINTRE RELAŢIILE DE CARE SUNTEM MÂNDRI:

Lucrăm de 6 ani cu CEZ Group, contribuind la consolidarea brandului pe piaţă şi
creşterea loialităţii clienţilor lor.
De 5 ani, suntem agenţia companiei VISA şi alături de Publicis Group testăm şi evaluam campanii de
comunicare şi întelegem comportamente de utilizare a cardurilor si a diferitelor servicii bancare.
De 8 ani suntem alaturi de Zarea, oferind solutii customizate de research pe toate categoriile de
produs din portofoliul acestuia.
Lucrăm cu OLX de 7 ani evaluând performanța lor pe piață și identificând oportunități
de extindere a site-ului
Lucrăm de 8 ani cu Philips, timp în care am investigat diferite categorii de produs. Cele mai des metodologii folosite sunt cele etnografice de tip in home visits, chestionare faţă-în-faţă cu specialişti în diferite domenii dar şi chestionare online sau telefonice.

CLIENȚII NOSTRI ÎN CATEGORII DE INDUSTRII:

Advertising
Alcoholic
Banking
Home - Deco, Constructions & Real Estate
Energy
FMCG
NGO
Online
Pharma
Retail
Telecom

ultimele
noutati

Retail - FMCG
7 noiembrie 2025

Românii aleg berea fără alcool în contexte care implică responsabilitate...

București, 5 noiembrie 2025 – Berea fără alcool este percepută ca o alegere activă și responsabilă, adaptată contextelor sociale și celor care implică siguranța personală. Astfel, evenimentele sociale reprezintă principalul cadru de consum pentru unu din doi consumatori de bere fără alcool, mai ales pentru femei (58%) și persoanele între 35-44 de ani (59%), care Românii aleg berea fără alcool în contexte care implică responsabilitate și un stil de viață echilibrat – socializarea, șofatul și grija pentru sănătate

citește mai mult
HR, Media
4 noiembrie 2025

Studiu: 1 din 2 companii integrează tehnologia AI în cel puțin un proces...

Cele mai multe dintre companiile din România se află încă într-un stadiu incipient al utilizării instrumentelor AI;  34% dintre liderii de business au o atitudine prudentă față de utilizarea AI;  49% dintre angajați folosesc instrumentele AI pentru traduceri și 1 din 3 pentru generarea de idei noi.  București, 4 noiembrie 2025: Conform studiului „AI în Studiu: 1 din 2 companii integrează tehnologia AI în cel puțin un proces operațional  

citește mai mult
Lifestyle
15 octombrie 2025

69% dintre angajații români spun că jobul le afectează starea generală...

București, 15 octombrie 2025. Reveal Marketing Research, în parteneriat cu Up România, a realizat un studiu, prin care a analizat ce înseamnă pentru români bunăstarea completă (Wellbeing 360°) și care sunt factorii principali care le influențează starea de bine. 69% dintre angajații români spun că jobul le afectează starea generală de bine, în timp ce 69% dintre angajații români spun că jobul le afectează starea generală de bine și doar 37% primesc beneficii extrasalariale, arată un studiu derulat de Reveal Marketing Research în parteneriat cu Up România

citește mai mult