Peste 80% dintre clienții noștri revin și ne recomandă
Răspundem la o cerere in 8 h și lansăm proiectele in max 72 h
RO | EN
Peste 80% dintre clienții noștri revin și ne recomandă
Răspundem la o cerere in 8 h și lansăm proiectele in max 72 h

Ce anume cauți?

“Having great clients
is the key to investment success.”

SETH KLARMAN

Clienţii Reveal Marketing Research se împart in două categorii: multumiţi şi foarte multumiţi. Tocmai de aceea, 90% din business-ul Reveal Marketing Research este recurent și acest fapt este rezultatul satisfacției clienților și al valorii serviciilor noastre.

CÂTEVA DINTRE RELAŢIILE DE CARE SUNTEM MÂNDRI:

Lucrăm de 6 ani cu CEZ Group, contribuind la consolidarea brandului pe piaţă şi
creşterea loialităţii clienţilor lor.
De 5 ani, suntem agenţia companiei VISA şi alături de Publicis Group testăm şi evaluam campanii de
comunicare şi întelegem comportamente de utilizare a cardurilor si a diferitelor servicii bancare.
De 8 ani suntem alaturi de Zarea, oferind solutii customizate de research pe toate categoriile de
produs din portofoliul acestuia.
Lucrăm cu OLX de 7 ani evaluând performanța lor pe piață și identificând oportunități
de extindere a site-ului
Lucrăm de 8 ani cu Philips, timp în care am investigat diferite categorii de produs. Cele mai des metodologii folosite sunt cele etnografice de tip in home visits, chestionare faţă-în-faţă cu specialişti în diferite domenii dar şi chestionare online sau telefonice.

CLIENȚII NOSTRI ÎN CATEGORII DE INDUSTRII:

Advertising
Alcoholic
Banking
Home - Deco, Constructions & Real Estate
Energy
FMCG
NGO
Online
Pharma
Retail
Telecom

ultimele
noutati

Banking
10 octombrie 2025

Salariile mici și percepția greșită că investițiile sunt doar pentru...

Pentru majoritatea românilor, salariul lunar înseamnă supraviețuire de la o lună la alta și rareori poate reprezenta o șansă reală de economisire sau de investiții. Lipsa banilor, teama de risc și lacunele educaționale îi țin departe de piața investițiilor și îi fac vulnerabili în fața fraudelor financiare, arată două sondaje exclusive realizate la solicitarea XTB Salariile mici și percepția greșită că investițiile sunt doar pentru bogați condamnă românii la un viitor financiar nesigur

citește mai mult
Lifestyle
25 septembrie 2025

Românii AZI: 1 din 2 români consideră că ceea ce cumpără în prezent...

Reveal Market Resources, studiul nr. 203 Cel mai recent studiu realizat de Reveal Marketing Research a analizat starea actuală a românilor, aspectele importante ale momentului, precum și evoluția acestora comparativ cu studiul similar desfăsurat în urmă cu 6 luni (martie 2025). 58% dintre români se autoevaluează ca având o stare predominat pozitivă, însă 82% cred Românii AZI: 1 din 2 români consideră că ceea ce cumpără în prezent reprezintă strictul necesar pentru a-și asigura traiul

citește mai mult
Educație, Financiar
5 septembrie 2025

Vacanța s-a încheiat, iar pentru 6 din 10 părinți pregătirile de școală...

  Reveal Market Resources, studiul nr. 202 Cel mai recent studiu realizat de Reveal Marketing Research analizează cum se simt și cum se pregătesc părinții pentru anul școlar 2025-2026, care debutează pe 8 septembrie. Cei mai mulți dintre părinți sunt stresați în așteptarea noului an școlar (57%), în special mamele (63%) comparativ cu tații (50%). Vacanța s-a încheiat, iar pentru 6 din 10 părinți pregătirile de școală aduc mai mult stres decât bucurie

citește mai mult