utilizare si atitudini studii cercetare piate bucuresti reveal marketing research

Utilizare și atitudini – de ce ai nevoie de un astfel de studiu?

Studiul este proiectat astfel încât să măsoare punctele forțe și punctele slabe ale mărcilor competitoare, nivele de utilizare, distribuția acestora pe piață, și să te ajute să obții un profil al clienților tăi, cât și al clienților competiției.
Studiile de atitudini și utilizare te ajută să îți pui la punct planul de vânzări la nivel optim.

swot analysis

Întrebări de marketing pentru studii de utilizare și atitudini

competitor analysis
  • Ce consideră oamenii că este important când vine vorba de alegerea produselor?
  • Ce contibuie la creșterea vânzărilor?
  • Ce simt oamenii în legătură cu produsele?
  • Cum se folosește produsul?

Trackerul Românii Azi pentru Studii de Utilizare și atitudini

Romanii AZI este un tracker pe care il folosim nu doar pentru diagnoza de astazi a starii romanilor, ci si ca instrument de punere in context a cercetarilor noastre. El are loc lunar si reda aspecte de moment legate de romani, dar si evolutia lor in timp. Ceea ce Romanii AZI face si este un puternic diferentiator, este de a spune, pentru fiecare studiu pe care il realizam, care este valabilitatea lui – pentru ca el nu este static, ci dinamic.

Pentru studiile Utilizare si Atitudini – Romanii AZI iti arata cum anumite atribute devin mai importante pentru segmentul tau in contextual actual (Ex. Safety in pandemie)

Pentru mai multe detalii despre Romanii AZI, acceseaza pagina.