Studii de segmentare reveal marketing research

Studii de segmentare – de ce ai nevoie de un astfel de studiu?

Studiile de segmentare determina asemănările și diferențele în rândul grupurilor țintă și identifica motivele pe care le au oamenii pentru a cumpără o anumită marca. Aceste segmente cuprind cumpărători care au foarte multe puncte comune între ei, dar care sunt pe cât posibil de diferiți de cei din celelalte segmente.
Segmentele țintă sunt selectate și profilate astfel încât să îi ajute pe clienții noștri să înțeleagă cum să își promoveze produsul.

target-market-segmentation studies firme cercetare piata bucuresti romania

Întrebări de marketing pentru studiile de segmentare

target-market-segmentation studies firme cercetare piata bucuresti romania
  • Care sunt segmentele de piață?
  • Care este dimensiunea fiecărui segment?
  • Care sunt caracteristicile consumatorilor din fiecare segment în parte?
  • Care dintre segmente se pliază pe ceea ce oferă compania mea?
  • Care dintre segmente este cel mai profitabil?
  • Cui ar trebui să mă adresez?

Trackerul Românii AZI pentru Studii de segmentare

Romanii AZI este un tracker pe care il folosim nu doar pentru diagnoza de astazi a starii romanilor, ci si ca instrument de punere in context a cercetarilor noastre. El are loc lunar si reda aspecte de moment legate de romani, dar si evolutia lor in timp. Ceea ce Romanii AZI face si este un puternic diferentiator, este de a spune, pentru fiecare studiu pe care il realizam, care este valabilitatea lui – pentru ca el nu este static, ci dinamic.

Pentru studiile de Segmentare – Romanii AZI iti arata schimbari in timp ale emotiilor si motivatiilor segmentelor dorite si valabilitatea profilarii lor.

Pentru mai multe detalii despre Romanii AZI, acceseaza pagina