Studii tip “client misterios” – de ce ai nevoie de un astfel de studiu?

Clientul misterios este un instrument utilizat pentru a măsura calitatea serviciilor din retail sau pentru a oferi informații specifice despre produse și servicii. Cumpărătorii misterioși care joacă rolul unui client obișnuit au anumite sarcini – cum ar fi să cumpere un produs, să adreseze anumite întrebări, să depună plângeri sau să aibă un anumit comportament – apoi să ofere rapoarte detaliate legate de experiențele avute.

Mystery shopping

Întrebări de marketing pentru studii de tip “client misterios”

Mystery Shopping
  • Care este atitudinea și comportamentul angajaților față de clienți?
  • Respectă angajații standardele impuse de către brandul pe care îl reprezintă?
  • Urmează aceștia comportamentul general adoptat în cadrul companiei?
  • Locația/ serviciile/ angajații sunt conform nivelului de calitate și imagine pe care dorește compania să le afișeze?
  • Care este nivelul de cunoștințe profesionale în rândul angajaților dumneavoastră?

Studii tip “client misterios” – Exemple