Studii de satisfactie reveal marketing research

Studii de satisfacție – de ce ai nevoie de un astfel de studiu?

Încercarea de a menține un grad înalt de satisfacție a clienților este unul dintre obiectivele principale ale fiecărei companii. Când clienții sunt mulțumiți, aceștia devin mai loiali, fără a mai menționa că vânzările companiei tale cresc.

Analiștii noștri te ajută să măsori și să îmbunătățeșți satisfacția clienților tăi. Folosim modele similare modelelor VOICE și Savitz Customer Retention și îți recomandăm moduri prin care să obții o loialitate crescută, indicându-ți atributele care trebuie modificate cu scopul de a obține asta.

CUSTOMER SATISFACTION

Întrebări de marketing pentru studiile de satisfacție

CUSTOMER SATISFACTION
  •  Cum sunt influențate vânzările de satisfacția clienților mei?
  •  Ce ar trebui să fie schimbat pentru a crește satisfacția clienților?
  •  Ce schimbări ar avea cel mai mare impact în distribuția pieței?
  •  Ce s-ar întâmpla cu cota mea de piață în cazul în care competitorii mei ar face anumite schimbări?

Trackerul Românii AZI pentru Studii de satisfacție

Romanii AZI este un tracker pe care il folosim nu doar pentru diagnoza de astazi a starii romanilor, ci si ca instrument de punere in context a cercetarilor noastre. El are loc lunar si reda aspecte de moment legate de romani, dar si evolutia lor in timp. Ceea ce Romanii AZI face si este un puternic diferentiator, este de a spune, pentru fiecare studiu pe care il realizam, care este valabilitatea lui – pentru ca el nu este static, ci dinamic.

Pentru studiile NPS si Satisfactie – Romanii AZI individualizeaza fenomenele care influenteaza pozitionarea in timp si satisfactia si nu se afla sub controlul brand ownerului

Pentru mai multe detalii despre Romanii AZI, acceseaza pagina.