Pozitionare de brand

Poziționare de brand – de ce ai nevoie de un astfel de studiu?

Cercetarea pentru poziționare strategică este desfășurată cu scopul de a afla cine sunt consumatorii produsului/ serviciului tău și ce ar trebui să le transmiți despre acest produs sau serviciu astfel încât să-i faci să cumpere de la ține.

Găsind targetul și mesajul potrivit pentru a construi un plan de marketing poate fi crucial pentru succesul produsului tău. Atât tehnicile de cercetare calitative, cât și cantitative sunt folosite pentru a determina poziționarea unei mărci.

1200-brand-positioning-strategy

Întrebări de marketing

pentru studiile de poziționare a brandului

brand positioning
  • Ce puncte forte și puncte slabe are brandul meu?
  • • Cum îmi văd consumatorii brandul?
  • • Ce fel de imagine am?
  • • Care este avantajul meu competitiv?
  • • Cine îmi sunt clienții?
  • • Promovez pachetul potrivit de beneficii pentru oamenii potriviți?
  • • Îmi pot targeta produsul către alte piețe prin promovarea altor beneficii?
  • • Folosesc un mix de marketing coerent?

Poziționare de brand – Exemple