evaluarea si testarea gustului studii cercetare piate bucuresti reveal marketing research

Evaluarea și testarea gustului – de ce ai nevoie de un astfel de studiu?

Dacă produsul tău nu are un gust bun, cel mai probabil nu va avea succes. Este un motiv pentru care testarea gustului că studiu de marketing este o formă populară de cercetare (atât formal cât și informal).
Când vine vorba despre gust, nimic nu poate oferi un feedback mai acurat decât un sondaj sau focus grup “în momentul degustării”. Dezvoltând acest studiu pe moment permite operatorului de interviu sau moderatorului să primească de la respondent un feedback imediat în legătură cu ce îi place, ce nu îi place și ce îmbunătățiri ar aduce produsului. Creând un proiect de cercetare de piață formal în jurul produsului poate oferi o incredibilă profunzime și detaliu în asistarea dezvoltării produsului.

taste evaluations and testing (Central Location Testing) cercetare de piata focus grup

Întrebări de marketing

pentru studiul de evaluare și testare a gustului

• Taste evaluations and testing (Central Location Testing) cercetare de piata focus grup
  • Ce le place la produsul testat?
  • Ce nu le place la produsul testat?
  • Cum este caracterizat produsul în termeni de aspect, culoare, textura și miros?
  • În ce măsură le place/ nu le place produsul pe care l-au gustat?
  • Cât de probabil este să cumpere produsul?

Evaluarea și testarea gustului (Testare în locație centrală)-Exemple