Etapele deciziei de cumparare reveal marketing research

Etapele deciziei de cumpărare – de ce ai nevoie de un astfel de studiu?

Este important să apelezi la interesele clienților tăi și să îi ghidezi în călătoria de achiziție. Faci asta cel mai bine atunci când cunoșți fiecare motivație din spatele procesului de achiziție și când construieșți un Consumer Decision Journey (stabilești Etapele Deciziei de Cumpărare).

Consumer Decision Journey

Întrebări de marketing

pentru etapele deciziei de cumpărare

• Consumer Decision Journey
  • Care sunt pașii pe care îi urmează atunci când cumpără un produs dintr-o anumită categorie?
  •  De unde se informează și care sunt principalii “influenceri”?
  •  Care sunt momentele din etapa de achiziție în care consumatorii interacționează cu brandul și cum le poți identifica?
  •  Care sunt motivațiile si barierele fiecărei faze de achiziție?

Trackerul Românii Azi pentru Etapele Deciziei de Cumpărare

Romanii AZI este un tracker pe care il folosim nu doar pentru diagnoza de astazi a starii romanilor, ci si ca instrument de punere in context a cercetarilor noastre. El are loc lunar si reda aspecte de moment legate de romani, dar si evolutia lor in timp. Ceea ce Romanii AZI face si este un puternic diferentiator, este de a spune, pentru fiecare studiu pe care il realizam, care este valabilitatea lui – pentru ca el nu este static, ci dinamic.

Pentru studiile Consumer Decision Journey – Romanii AZI it da periodicitatea si evolutia in timp a CDJ-ului descris in studiu

Pentru mai multe detalii despre Romanii AZI, acceseaza pagina.