Dezvoltare si testare de concept

Dezvoltare și testare de concept – de ce ai nevoie de un astfel de studiu?

Studiile de dezvoltare concept sunt folosite pentru a dezvolta noi produse sau pentru a modifica produse deja existente pe piață. Folosind idei bazate pe feedbackul consumatorilor este cel mai productiv mod de a dezvoltă sau modifică produse.
Acest tip de studiu ia, de obicei, formă în sesiuni de focus grup în care să existe un brainstorming împreună cu clienții.

 Concept development research is used to develop new products or modify existing products. Generating ideas based on consumer feedback is the most productive way to design or modify products.  This type of research usually takes place in the form of focus group sessions designed to brainstorm with customers.

Întrebări de marketing

pentru studiul de dezvoltare și testare de proiect

concept development and testing market research cercetare piata bucuresti
  • Ce nevoi au rămas încă neacoperite pe piață?
  • Ce alte idei de produse se pliază categoriei mele?
  • Cum îmi îmbunătățesc produsul?
  • Ce nevoi ale pieței acoperă produsul meu?
  • Mai există și alte utilizări ale produsului meu?
  • Mai sunt nevoi ce ar putea fi acoperite de un nou produs?

Trackerul Românii Azi pentru Dezvoltare și testare de proiect

Romanii AZI este un tracker pe care il folosim nu doar pentru diagnoza de astazi a starii romanilor, ci si ca instrument de punere in context a cercetarilor noastre. El are loc lunar si reda aspecte de moment legate de romani, dar si evolutia lor in timp. Ceea ce Romanii AZI face si este un puternic diferentiator, este de a spune, pentru fiecare studiu pe care il realizam, care este valabilitatea lui – pentru ca el nu este static, ci dinamic.

Pentru studiile de Dezvoltare si Testare de Concept – Romanii AZI iti arata cum se armonizeaza campania cu evolutia emotionalitatii targetului pana la momentul evaluarii

Pentru mai multe detalii despre Romanii AZI, acceseaza pagina