Blog Reveal Marketing Research

Nouă din zece români cred că inovația le ușurează viața

In Blog / Press / Revealing Trends / Studies

Studiu Reveal Marketing Research: 62% dintre românii ce aparțin unei familii moderne se declară mulțumiți de starea financiară actuală

In Blog / Press / Revealing Trends / Studies

Studiu Reveal Marketing Research: Românii, mulțumiți de relațiile cu apropiații și de locul de muncă actual

In Blog / Press / Revealing Trends / Studies

Studiu Reveal Marketing Research privind gradul de satisfacție al românilor vis-a-vis de locuința în care trăiesc: Doar 6 din 10 români la nivel național declară că sunt mulțumiți de locuința în care trăiesc

In Blog / Press / Revealing Trends / Studies

Studiu: Consumul de produse ecologice în rândul românilor: peste 30% dintre aceștia includ în alimentația lor produse ecologice

In Blog / Press / Revealing Trends / Studies

Reveal Marketing Research Study on Home Remodeling During the Pandemic :8 out of 10 Romanians Want to Remodel their Home This Year

In Blog / Press / Revealing Trends / Studies

HOW DO ROMANIANS FEEL ONE YEAR AND A HALF INTO THE PANDEMIC?

In Blog / Press / Revealing Trends / Studies

Reveal Marketing Research Study: “On the go” Shopping Habits and Eating Rituals Among Romanians

In Blog / Press / Revealing Trends / Studies

13% of Romanians experience have headaches up to several times a week 

In Blog / Press / Revealing Trends / Studies

Studiu Reveal Marketing Research la nivel național despre evoluția emoțională a românilor: Românii încep să vadă lumina de la capătul tunelului.

In Blog / Press / Revealing Trends / Studies

STUDIU REVEAL MARKETING RESEARCH DESPRE COMPORTAMENTUL DE CONSUM AL ROMÂNILOR PRIVIND APA ÎMBUTELIATĂ.  40.8% DIN ROMÂNI OBIȘNUIESC SĂ CONSUME CEL MAI DES APĂ ÎMBUTELIATĂ MINERALĂ PLATĂ.

In Blog / Press / Revealing Trends / Studies

De Paște, jumătate dintre români vor prepara cozonacii în propriile bucătarii și nu îi vor cumpăra din magazine. Studiu Reveal Marketing Research despre obiceiurile de consum ale românilor privind produsele de panificație

In Blog / Press / Revealing Trends / Studies

36% dintre români declară că apreciază mai mult un brand care are reclame sponsorizate online. Studiu Reveal Marketing Research despre percepția românilor cu privire la publicitatea de pe rețelele de socializare

In Blog / Press / Revealing Trends / Studies

Românii la începutul lui 2021: furioși, dezamăgiți și nemulțumiți de venituri. Studiu Reveal Marketing Research pe baza Barometrului „Românii AZI” despre evoluția emoțională a românilor

In Blog / Revealing Trends / Studies

77% dintre români declară că ar fi dispuși să aleagă electrocasnice smart, însă prețurile ridicate îi împiedică să le cumpere. Studiu Reveal Marketing Research despre comportamentul de achiziție al românilor privind categoria electrocasnicelor

In Blog / Press / Revealing Trends / Studies

O treime dintre părinți consideră că învățământul tradițional pregătește insuficient copiii pentru viață. Studiu Reveal Marketing Research în parteneriat cu Kidprenor despre percepția părinților români cu privire la educația copiilor

In Blog / Press / Revealing Trends / Studies

4 din 10 români consumă vin cel puțin o dată pe săptămână. Studiu Reveal Marketing Research despre comportamentul de consum al românilor privind categoria vinurilor

In Blog / Revealing Trends / Studies

O treime dintre români nu frecventează restaurantele din mall în contextul COVID-19. Studiu Reveal Marketing Research despre comportamentul de consum al românilor privind restaurantele din centrele comerciale

In Blog / Revealing Trends / Studies

2 din 3 români declară că promoțiile de Ziua Femeii îmbunătățesc imaginea brandurilor. Studiu Reveal Marketing Research despre comportamentul de consum al românilor în luna femeii

In Blog / Revealing Trends / Studies

Jumătate dintre români și-ar dori să treacă la o mașină hibrid în viitor, însă cred că România nu este pregătită cu infrastructura necesară. Studiu Reveal Marketing Research despre percepția românilor față de utilizarea mașinilor electrice sau hibrid

In Blog / Revealing Trends / Studies

Doar 18% dintre români consideră că este important să investească în calitatea ridicată a produselor electronice și ar alege branduri mai scumpe. Studiu Reveal Marketing Research despre obiceiurile de achiziție ale românilor privind produsele electronice

In Blog / Revealing Trends / Studies

Un an de pandemie: românii economisesc mai mult și au devenit mai preocupați de sănătatea lor financiară 

In Blog / Press / Studies

45% dintre respondenți spun că obișnuiesc să facă zilnic curățenie. Studiu Reveal Marketing Research despre obiceiurile de achiziție în categoria produselor de curățenie

In Blog / Press / Studies

Peste jumătate dintre români (58%) consideră că reclamele de Valentine’s Day și Dragobete îmbunătățesc imaginea brandurilor. Studiu Reveal Marketing Research despre impactul campaniilor din luna iubirii asupra publicului român

In Blog / Revealing Trends / Studies

Doar 18% dintre români cumpără lactate de la producători locali. Studiu Reveal Marketing Research despre consumul de lactate în rândul românilor

In Blog / Press / Studies

Percepția românilor față de liberalizarea pieței de energie electrică din ianuarie 2021. Studiu Reveal Marketing Research

In Blog / Press / Studies

1 din 2 români nu crede că banii cash răspândesc coronavirus – Studiu Reveal Marketing Research despre obiceiurile de plată ale românilor în 2021

In Blog / Revealing Trends / Studies

32% dintre români sunt siguri că băncile vor continua digitalizarea în următoarele 12 luni – Studiu Reveal Marketing Research despre așteptările românilor cu privire la bănci în contextul actual

In Blog / Revealing Trends / Studies

62% dintre români sunt dornici să se vaccineze împotriva COVID-19, din care 36% imediat, iar 26% preferă să mai aștepte. Studiu Reveal Marketing Research despre percepția românilor față de vaccinarea împotriva COVID-19

In Blog / Press / Revealing Trends

Cum s-au simțit românii și cum și-au schimbat prioritățile în 2020? Barometrul „Românii AZI” – Studiu Reveal Marketing Research

In Blog / Press / Revealing Trends

2 din 3 români consideră că au nevoie să-și îmbunătățească relațiile sociale în contextul pandemiei. Studiu Reveal Marketing Research: Percepția românilor cu privire la programele de dezvoltare personală

In Blog / Revealing Trends / Studies

Peste jumătate dintre români sunt speriați, îngrijorați și neliniștiți în legătură cu sărbătorile din 2020, iar 1 din 4 romani își dorește să fie sănătos de Crăciun. Studiu Reveal Marketing Research despre cum arată Crăciunul în pandemie pentru români

In Blog / Revealing Trends / Studies

Crăciunul în pandemie: De 6 ori mai multe cumpărături online în 2020, comparativ cu 2016. Studiu Reveal Marketing Research despre comportamentul de consum al românilor de sărbători în 2020

In Blog / Revealing Trends / Studies

Circa 25% dintre români consumă de două și chiar de trei ori mai mult pește decât acum cinci ani. Studiu Reveal Marketing Research despre modificarea comportamentului românilor privind consumul de pește

In Blog / Revealing Trends / Studies

Românii nu vor să revină la munca față-în-față, ci la calătorii și ieșiri în oraș! De ce le este cel mai dor românilor în contextul pandemiei? Studiu Reveal Marketing Research: Percepția românilor față de revenirea la normal

In Blog / Revealing Trends / Studies

Cum arată profilul votanților PSD? Analiză Reveal Marketing Research pe baza ediției speciale a barometrului Românii AZI: Politic

In Blog / Revealing Trends / Studies

Cum arată profilul votanților USR-Plus? Analiză Reveal Marketing Research pe baza ediției speciale a barometrului Românii AZI: Politic

In Blog / Revealing Trends / Studies

Studiu Reveal Marketing Research: Cum să te organizezi eficient atunci când lucrezi de acasă

In Blog / Revealing Trends / Studies

Cum arată profilul votanților PNL? Analiză Reveal Marketing Research pe baza ediției speciale a barometrului Românii AZI: Politic

In Blog / Revealing Trends / Studies

STUDIU REVEAL MARKETING RESEARCH: Mediul urban si rural, la egalitate ca evaluare a propriilor emotii, preponderent negative (ANALIZA AUGUST-NOIEMBRIE)

In Blog / Revealing Trends / Studies

Peste o treime dintre români ar păstra economiile într-un plic în șifonier: Studiu Reveal Marketing Research despre atitudinile românilor față de economisire și investiții

In Blog / Revealing Trends / Studies

Peste jumătate dintre români citesc publicații de știri atunci când petrec timp în mediul online: Studiu Reveal Marketing Research despre activitățile românilor pe Internet

In Blog / Revealing Trends / Studies

STUDIU REVEAL MARKETING RESEARCH: Ce îi împiedică pe români să efectueze plăți online sau să utilizeze mobile banking?

In Blog / Revealing Trends / Studies

EDITIE SPECIALA ROMANII AZI – RETAIL: STUDIU REVEAL MARKETING RESEARCH: Cum si de ce cumpara romanii (focus asupra lunii octombrie)

In Blog / Revealing Trends / Studies

EDITIE SPECIALA ROMANII AZI: HEALTH, STUDIU REVEAL MARKETING RESEARCH – Cum si de ce cumpara romanii suplimente si medicamente (focus asupra lunii octombrie)

In Blog / Revealing Trends / Studies

Studiu Reveal Marketing Research: Comportamentul românilor față de branduri. Tinerii sunt cei mai vocali promotori ai brandurilor preferate

In Blog / Revealing Trends / Studies

STUDIU REVEAL MARKETING RESEARCH: MEDIUL URBAN DEVINE CONSTANT IN EMOTII, IAR PERSOANELE DIN MEDIUL RURAL INCEP SA SE APROPIE SI ELE DE ACEST TREND, MAI PUTIN FURIOASE SI MAI OBOSITE/DEZAMAGITE (ANALIZA APRILIE-OCTOMBRIE)

In Blog / Revealing Trends / Studies

De la mase la nișe. Schimbarea modelului de consum și segmentarea pieței [MARIUS LUICAN]

In Blog / Revealing Trends

STUDIU REVEAL MARKETING RESEARCH Reciclarea și comportamentul românilor: Pensionarii se declară cei mai preocupați de colectarea selectivă, comparativ cu tinerii

In Blog / Revealing Trends / Studies

Romanii AZI – Studiu Reveal Marketing Research – O scadere a energiei in timpul concediilor, exprimata prin mai mult calm si mai putina motivatie, dar si mai putina furie (ANALIZA APRILIE-SEPTEMBRIE)

In Blog / Revealing Trends / Studies

STUDIU: Incertitudinea este resimtita din ce in ce mai puternic de romani. Revenire la o stare de furie si panica similara celei din lockdown (ANALIZA APRILIE-AUGUST)

In Blog / Revealing Trends / Studies

[Research Update] Marius Luican: Cea mai spectaculoasa evolutie au avut-o millenialii. Tinerii se concentreaza pe depasirea obstacolelor

In Blog / Press / Revealing Trends / Studies

Studiu: Romanii se intorc la furie si au nevoie sa fie ascultati si implicati, sa obtina mai mult control asupra situatiei in care se afla (analiza aprilie-iulie)

In Blog / Revealing Trends / Studies

Studiu: Percepția românilor față de fumat. Fumatul este mărul discordiei în familie, dar și la locul de muncă

In Blog / Blog E / Studies

AGENDA LIDERILOR POLITICI, DIFERITĂ DE CEA A CETĂȚENILOR ÎN PRIVINȚA SIGURANȚEI NAȚIONALE

In Blog / Revealing Trends / Studies

Human-Centred Design

In Blog / Blog E

Romanii incep sa prinda entuziasm si sa se concentreze mai mult pe depasirea obstacolelor alaturi de cei din jurul lor (ANALIZA APRILIE-IUNIE)

In Blog / Revealing Trends

1 din 3 români preferă să plătească pentru parcare atunci când merge la cumpărături

In Blog / Revealing Trends / Studies

Românii AZI-STUDIU REVEAL MARKETING RESEARCH – Romanii sunt mai obositi dar mai relaxati (ANALIZA APRILIE-MAI)

In Blog / Revealing Trends

Studiu Restograf și Reveal Marketing Research despre obiceiurile de consum ale bucureștenilor sub influența COVID 19: 67% au gătit mai mult, iar 20% au comandat mai puțin decât o făceau în mod normal

In Blog / Revealing Trends

Stabilitatea si depasirea obstacolelor, cele mai importante pentru romani

In Blog
Se poate măsura fericirea? Studiile NPS vs. Studiile de satisfacție

Se poate măsura fericirea? Studiile NPS vs. Studiile de satisfacție

In Blog
12 Ani de cercetare de piață- Amintiri și idei despre ce înseamnă să faci sondaje de opinie

12 Ani de cercetare de piață- Amintiri și idei despre ce înseamnă să faci sondaje de opinie și rezistența la schimbare

In Blog / Revealing Trends

Cele două Românii și oamenii din ele

In Blog / Revealing Trends
segmentarea de piata in exemple reveal marketing research marius luican

Dero și Moët & Chandon: cum ne furăm singuri căciula. Segmentarea de piață în exemple

In Blog / Revealing Trends
studiu-piata alcoolului din Romania, bere, vin ,spirtoase

Piața băuturilor alcoolice în România: preferințe, tendințe și amenințări

In Blog

STUDIU: Crăciunul la români- Cum cheltuie prima de sărbători și pe ce anume

In Blog / Studies
REVEALING TRENDS: ÎNTRE MODEST ȘI PREMIUM- CUM INFLUENȚEAZĂ CREȘTERILE SALARIALE CONSUMUL

Revealing Trends: Între modest și premium- Cum influențează creșterile salariale consumul

In Revealing Trends

De ce aleg pacienții români tot mai des serviciile medicale private

In Blog / Studies
Sportul în viata tinerilor din Romania

Sportul în viața tinerilor din România: necesar, important, dar absent

In Blog / Studies

Piața de cafea din România: preferințe, tabieturi și modalități de informare

In Blog / Studies

Revealing Trends:  Ura ca brand de țară

In Blog / Revealing Trends

Un sfert dintre români ies în oraș de 2-3 ori pe săptămână. Află cum își petrec românii timpul liber

In Blog / Studies
Segmentarea de piață în epoca fluidității

Revealing Trends: Segmentarea de piață în epoca fluidității

In Blog / Revealing Trends
aspen energy summit 2019

Revealing Trends: Efectele liberalizării pieței energiei în România: Noile categorii de consumatori

In Blog / Revealing Trends
lux, premium, noul lux, sustenabilitate, grija

Revealing Trends – Premium: evoluția de la sclavie la grijă

Schimbarea polilor de putere dinspre exploatare spre protejare, dinspre opulență spre conservare
In Blog / Revealing Trends
Somnul la romani cercetare

De câte ore de somn avem nevoie?

In Blog / Blog E / Press

Ce cariere aleg tinerele din Generația Z în România?

In Blog / Blog E

Fericirea la romani

In Blog E / Studies

9 din 10 români cred că schimbarea începe cu fiecare dintre noi

In Blog / Blog E

Primul studiu despre interesul Generației Z față de implicarea socială a brandurilor din România

In Blog / Blog E

Românii nu văd cu ochi buni educația financiară, doar 1% ar apela la un specialist

In Blog / Blog E

Non-donatorii încep să prindă încredere!

In Blog / Blog E

Studiu Reveal si OLX – Gulerele albastre, mai pretentioase astazi

In Blog / Blog E / Press

De ce lovim copiii? – Studiu pentru Fundația World Vision România

In Blog E / Studies
X
    wpChatIcon