Title Image

Blog Reveal Marketing Research

  • All
  • Blog
  • Press
  • Studies

From mass to niche. The change of consumption models and market segmentation

In Blog / Revealing Trends

STUDIU REVEAL MARKETING RESEARCH Reciclarea și comportamentul românilor: Pensionarii se declară cei mai preocupați de colectarea selectivă, comparativ cu tinerii

In Blog / Revealing Trends / Studies

Romanii AZI – Studiu Reveal Marketing Research – O scadere a energiei in timpul concediilor, exprimata prin mai mult calm si mai putina motivatie, dar si mai putina furie (ANALIZA APRILIE-SEPTEMBRIE)

In Blog / Revealing Trends / Studies

STUDIU: Incertitudinea este resimtita din ce in ce mai puternic de romani. Revenire la o stare de furie si panica similara celei din lockdown (ANALIZA APRILIE-AUGUST)

In Blog / Revealing Trends / Studies

[Research Update] Marius Luican: Cea mai spectaculoasa evolutie au avut-o millenialii. Tinerii se concentreaza pe depasirea obstacolelor

In Blog / Press / Revealing Trends / Studies

Studiu: Romanii se intorc la furie si au nevoie sa fie ascultati si implicati, sa obtina mai mult control asupra situatiei in care se afla (analiza aprilie-iulie)

In Blog / Revealing Trends / Studies

Studiu: Percepția românilor față de fumat. Fumatul este mărul discordiei în familie, dar și la locul de muncă

In Blog / Blog E / Studies

AGENDA LIDERILOR POLITICI, DIFERITĂ DE CEA A CETĂȚENILOR ÎN PRIVINȚA SIGURANȚEI NAȚIONALE

In Blog / Revealing Trends / Studies

Human-Centred Design

In Blog

Romanii incep sa prinda entuziasm si sa se concentreze mai mult pe depasirea obstacolelor alaturi de cei din jurul lor (ANALIZA APRILIE-IUNIE)

In Blog / Revealing Trends

1 din 3 români preferă să plătească pentru parcare atunci când merge la cumpărături

In Blog / Revealing Trends / Studies

Românii AZI-STUDIU REVEAL MARKETING RESEARCH – Romanii sunt mai obositi dar mai relaxati (ANALIZA APRILIE-MAI)

In Blog / Revealing Trends

Studiu Restograf și Reveal Marketing Research despre obiceiurile de consum ale bucureștenilor sub influența COVID 19: 67% au gătit mai mult, iar 20% au comandat mai puțin decât o făceau în mod normal

In Blog / Revealing Trends

Stabilitatea si depasirea obstacolelor, cele mai importante pentru romani

In Blog
Se poate măsura fericirea? Studiile NPS vs. Studiile de satisfacție

Se poate măsura fericirea? Studiile NPS vs. Studiile de satisfacție

In Blog
12 Ani de cercetare de piață- Amintiri și idei despre ce înseamnă să faci sondaje de opinie

12 Ani de cercetare de piață- Amintiri și idei despre ce înseamnă să faci sondaje de opinie și rezistența la schimbare

In Blog / Revealing Trends

Cele două Românii și oamenii din ele

In Blog / Revealing Trends
segmentarea de piata in exemple reveal marketing research marius luican

Dero și Moët & Chandon: cum ne furăm singuri căciula. Segmentarea de piață în exemple

In Blog / Revealing Trends
studiu-piata alcoolului din Romania, bere, vin ,spirtoase

Piața băuturilor alcoolice în România: preferințe, tendințe și amenințări

In Blog

STUDIU: Crăciunul la români- Cum cheltuie prima de sărbători și pe ce anume

In Blog / Studies
REVEALING TRENDS: ÎNTRE MODEST ȘI PREMIUM- CUM INFLUENȚEAZĂ CREȘTERILE SALARIALE CONSUMUL

Revealing Trends: Între modest și premium- Cum influențează creșterile salariale consumul

In Revealing Trends

De ce aleg pacienții români tot mai des serviciile medicale private

In Blog / Studies
Sportul în viata tinerilor din Romania

Sportul în viața tinerilor din România: necesar, important, dar absent

In Blog / Studies

Piața de cafea din România: preferințe, tabieturi și modalități de informare

In Blog / Studies

Revealing Trends:  Ura ca brand de țară

In Blog / Revealing Trends

Un sfert dintre români ies în oraș de 2-3 ori pe săptămână. Află cum își petrec românii timpul liber

In Blog / Studies
Segmentarea de piață în epoca fluidității

Revealing Trends: Segmentarea de piață în epoca fluidității

In Blog / Revealing Trends
aspen energy summit 2019

Revealing Trends: Efectele liberalizării pieței energiei în România: Noile categorii de consumatori

In Blog / Revealing Trends
lux, premium, noul lux, sustenabilitate, grija

Revealing Trends – Premium: evoluția de la sclavie la grijă

Schimbarea polilor de putere dinspre exploatare spre protejare, dinspre opulență spre conservare
In Blog / Revealing Trends
Somnul la romani cercetare

De câte ore de somn avem nevoie?

In Blog / Press
Carierele fetele din Romania

Ce cariere aleg tinerele din Generația Z în România?

In Blog
Fericirea la romani reveal marketing resreach studiu

Fericirea la romani

In Studies
Schimbarea sociala la Romani

9 din 10 români cred că schimbarea începe cu fiecare dintre noi

In Blog
Implicarea sociala a companiilor in Romania

Interesul Generației Z față de implicarea socială a brandurilor din România

In Blog
Banometru: Educatia financiara la romani

Românii nu văd cu ochi buni educația financiară, doar 1% ar apela la un specialist

In Blog
MagiCAMP si MagicHOME

Non-donatorii încep să prindă încredere!

In Blog
Angajatori vs. Angajati Studiu Reveal si Olx

Studiu Reveal si OLX – Gulerele albastre, mai pretentioase astazi

In Blog / Press
De ce lovim copiii world vision reveal marketing research

De ce lovim copiii? – Studiu pentru Fundația World Vision România

In Studies