RO | EN

Ce anume cauți?

Decisions
made right.

Îți oferim informații corecte și relevante care te vor ajuta să iei
decizii mai eficiente, într-un mod mai rapid și mai consecvent.

cine suntem contactează-ne

Vedem lumea
prin intermediul datelor.

De 13 ani avem grijă sa ne înarmăm clienţii cu toate informațiile pe care trebuie să le știe despre industrie, consumatori, competitori. Suntem pregătiţi să îţi punem la dispoziţie absolut tot ce ai nevoie: informații exacte, relevante şi direcţii strategice clare, punctuale.

Rezultatele studiilor noastre sunt transformate în planuri de acţiune care te vor sprijini în luarea deciziilor corecte fie că vorbim de targetare eficientă, creşterea numărului de consumatori sau consolidarea brandului tău pe piaţă.

servicii

DE CE SĂ LUCREZI CU NOI

10 ANI
EXPERIENȚĂ

Fiecare membru al echipei de management are mai mult de 10 ani de experiență în cercetarea de piață

PRO
REZULTATE

Ne concentrăm pe modul de livrare a datelor în mod clar și învățăm clientul nostru cum să utilizeze datele și perspectivele pe care le oferim în studiile noastre de cercetare.

ACOPERIRE
GLOBALĂ

Folosim paneluri internaționale (peste 40 de milioane) și deținem unul dintre cele mai mari paneluri din România (peste 20000 de utilizatori).

ESOMAR
& ISO

Suntem membri Esomar (European Society for Opinion and Marketing Research) și suntem Cerificati ISO 9001.

instrumente
și resurse

cercetare
cantitativă
cercetare
calitativă
online

Chestionare online
Comunități online
Analiză prezență online + review-uri
Omnibus

Interviuri în profunzime și
focus grupuri online
Jurnale online

telefonic

Chestionare telefonice

Interviuri în profunzime

față în față

Testări în locație centrală
Chestionare față-în-față
Mystery shopping
Chestionare exit
Shopper path track
In store observation

Workshops
Interviuri în profunzime
și focus offline

proprietary
research panel

Sondaje online
Chestionare online

Focus grupuri
Interviuri în profunzime online
Discutii de tip forum

instrumente
și resurse

cercetare
cantitativă
online

Chestionare online
Comunități online
Analiză prezență online + review-uri
Omnibus

telefonic

Chestionare telefonice

față în față

Testări în locație centrală
Chestionare față-în-față
Mystery shopping
Chestionare exit
Shopper path track
In store observation

proprietary
research panel

Sondaje online
Chestionare online

cercetare
calitativă
online

Interviuri în profunzime și
focus grupuri online
Jurnale online

telefonic

Interviuri în profunzime

față în față

Workshops
Interviuri în profunzime
și focus offline

proprietary
research panel

Focus grupuri
Interviuri în profunzime online
Discutii de tip forum

Studii
ready-made

În această secţiune găseşti cele mai recente studii realizate de Reveal Marketing Research. Însa, de-a lungul timpului am adunat peste 80 de cercetări din toate industriile. Dacă ai nevoie chiar acum de insight-uri din piaţă, contactează-ne şi ne-ar face plăcere să te ajutăm cu studii ready-made sau cu organizarea de studii agile unde primeşti răspunsuri la întrebările tale în 24h.

contactează-ne

ultimele
noutati

Studiu Reveal Marketing Research în parteneriat DENT ESTET: “Românii,...

88% dintre respondenți se declară preocupați de sănătatea lor dentară 8 din 10 participanți la studiu declară că au vizitat medicul stomatolog cel puțin o dată, în ultimul an Crește interesul pentru serviciile de estetică dentară. Aproape 50% dintre români apelează la astfel de servicii având ca motivație îmbunătățirea încrederii în sine și echilibrul emoțional Studiu Reveal Marketing Research în parteneriat DENT ESTET: “Românii, din ce în ce mai preocupați de sănătatea lor dentară. 33% dintre cei cu venituri peste medie merg mai des la dentist decât în perioada pandemiei”

citește mai mult

Studiu Reveal Marketing Research: Urmează cea mai grea iarnă. Jumătate...

  58% dintre români declară că le va fi foarte greu să achite facturile pentru utilități în iarna care urmează, iar 50% sunt îngrijorați că nu vor reuși să încălzească locuința. Soluțiile pe care românii le iau în calcul pentru sezonul rece sunt reducerea consumului produselor neesențiale (50%), reducerea consumului de energie electrică (48%) și Studiu Reveal Marketing Research: Urmează cea mai grea iarnă. Jumătate dintre români se tem că nu își vor putea încălzi locuința

citește mai mult

Studiu Reveal Marketing Research: Responsabilizarea individuală și inițiativele...

În contextul interesului din ce în ce mai ridicat pentru sustenabilitate, Reveal Marketing Research investighează acest subiect și este la a doua ediție realizată cu susținerea Kaufland România, OMV Petrom, OTP Bank România și Rogalski Damaschin, prin intermediul Reveal Sustainability Panel Proprietary. Astfel,  a realizat un studiu reprezentativ la nivel național pentru a identifica factorii Studiu Reveal Marketing Research: Responsabilizarea individuală și inițiativele companiilor vor contura viitorul sustenabilității

citește mai mult

Clienții noștri