Peste 80% dintre clienții noștri revin și ne recomandă
Răspundem la o cerere in 8 h și lansăm proiectele in max 72 h
RO | EN
Peste 80% dintre clienții noștri revin și ne recomandă
Răspundem la o cerere in 8 h și lansăm proiectele in max 72 h

Ce anume cauți?

Decisions
made right.

Îți oferim informații corecte și relevante care te vor ajuta să iei
decizii mai eficiente, într-un mod mai rapid și mai consecvent.

cine suntem contactează-ne

Vedem lumea
prin intermediul datelor.

De 16 ani avem grijă sa ne înarmăm clienţii cu toate informațiile pe care trebuie să le știe despre industrie, consumatori, competitori. Suntem pregătiţi să îţi punem la dispoziţie absolut tot ce ai nevoie: informații exacte, relevante şi direcţii strategice clare, punctuale.

Rezultatele studiilor noastre sunt transformate în planuri de acţiune care te vor sprijini în luarea deciziilor corecte fie că vorbim de targetare eficientă, creşterea numărului de consumatori sau consolidarea brandului tău pe piaţă.

servicii

DE CE SĂ LUCREZI CU NOI

16 ANI
EXPERIENȚĂ

Fiecare membru al echipei de management are mai mult de 10 ani de experiență în cercetarea de piață

PRO
REZULTATE

Ne concentrăm pe modul de livrare a datelor în mod clar și învățăm clientul nostru cum să utilizeze datele și perspectivele pe care le oferim în studiile noastre de cercetare.

ACOPERIRE
GLOBALĂ

Folosim paneluri internaționale (peste 40 de milioane) și deținem unul dintre cele mai mari paneluri din România (peste 20000 de utilizatori).

ESOMAR
& ISO

Suntem membri Esomar (European Society for Opinion and Marketing Research) și suntem Cerificati ISO 9001.

instrumente
și resurse

cercetare
cantitativă
cercetare
calitativă
online

Chestionare online
Comunități online
Analiză prezență online + review-uri
Omnibus

Interviuri în profunzime și
focus grupuri online
Jurnale online

telefonic

Chestionare telefonice

Interviuri în profunzime

față în față

Testări în locație centrală
Chestionare față-în-față
Mystery shopping
Chestionare exit
Shopper path track
In store observation

Workshops
Interviuri în profunzime
focus grupuri offline
și studii etnografice

proprietary
research panel

Sondaje online
Chestionare online

Focus grupuri
Interviuri în profunzime online
Discutii de tip forum

instrumente
și resurse

cercetare
cantitativă
online

Chestionare online
Comunități online
Analiză prezență online + review-uri
Omnibus

telefonic

Chestionare telefonice

față în față

Testări în locație centrală
Chestionare față-în-față
Mystery shopping
Chestionare exit
Shopper path track
In store observation

proprietary
research panel

Sondaje online
Chestionare online

cercetare
calitativă
online

Interviuri în profunzime și
focus grupuri online
Jurnale online

telefonic

Interviuri în profunzime

față în față

Workshops
Interviuri în profunzime
focus grupuri offline
și studii etnografice

proprietary
research panel

Focus grupuri
Interviuri în profunzime online
Discutii de tip forum

Studii
ready-made

În această secţiune găseşti cele mai recente studii realizate de Reveal Marketing Research. Însa, de-a lungul timpului am adunat peste 80 de cercetări din toate industriile. Dacă ai nevoie chiar acum de insight-uri din piaţă, contactează-ne şi ne-ar face plăcere să te ajutăm cu studii ready-made sau cu organizarea de studii agile unde primeşti răspunsuri la întrebările tale în 24h.

contactează-ne

ultimele
noutati

Social
16 aprilie 2025

Studiu Reveal Marketing Research: Incertitudinea economică și politică...

Reveal Market Resources, studiul nr. 193 Cel mai recent studiu derulat de Reveal Marketing Research și-a propus să afle mai multe detalii despre cum se pregătesc românii în așteptarea sărbătorilor de Paște și în ce măsură comportamentele și nevoile acestora s-au schimbat comparativ cu studiul similar desfășurat anul trecut. 67% dintre români întâmpină Sărbătorile Pascale Studiu Reveal Marketing Research: Incertitudinea economică și politică actuală afectează modul în care 8 din 10 români își planifică vacanța de Paște

citește mai mult
Sustenabilitate
10 aprilie 2025

Studiu Reveal Marketing Research: 82% dintre români returnează toate...

Studiul nr. 192 din cadrul Reveal Market Resources Cel mai recent studiu derulat de Reveal Marketing Research și-a propus să afle mai multe detalii despre evoluția atitudinilor și comportamentelor românilor în ceea ce privește Sistemul de Garanție-Returnare, comparativ cu studiile similare desfăsurate în 2023 (măsurarea intențiilor înainte de implementare), respectiv 2024 (măsurarea comportamentelor românilor). În Studiu Reveal Marketing Research: 82% dintre români returnează toate ambalajele cu simbol SGR, iar 51% sunt motivați în principal de recuperarea garanției plătite

citește mai mult
Social
2 aprilie 2025

Studiu Reveal Marketing Research: 61% dintre românii din mediul urban...

Reveal Market Resources, studiul nr. 191 Cel mai recent studiu realizat de Reveal Marketing Research a analizat în detaliu experiențele românilor cu înșelătoriile online, precum și măsurile de precauție adoptate pentru a se proteja împotriva acestora. Cele mai populare tipuri de fraude online pe care românii le-ar recunoaște sunt e-mailurile sau mesajele de tip phishing Studiu Reveal Marketing Research: 61% dintre românii din mediul urban au fost ținta unor tentative de fraudă online

citește mai mult

Clienții noștri