VLOG – Marius Luican

Reveal Marketing Research

Marius Luican is the owner of Reveal Marketing Research, a full service marketing research company. He speaks about consumers&brands in a brave and easy to get manner, focusing on the strategy behind marketing decisions. Follow his youtube channel and stay updated on the weekly bitesize videos! You’ll get the look at research, advertising and trade marketing from a fresh yet well-reasoned perspective.

Or fi preturile bune, dar chiar sa va calcati in picioare? (33)

Din punct de vedere practic, achizitionarea unor bunuri pe care nu le cumparai de fel iti livreaza apartenenta la o alta clasa, iti da posibilitatea sa avansezi pe piramida lui Maslow si, pe langa oportunitatea de apartenenta la un nivel superior, iti ofera posibilitatea de...

Stiu prietenii de ce? (32)

Gasim consumatorii intr-o anumita dispozitie, ii impartim pe criteriile prestabilite de catre noi, dar uitam ca au niste motivatii personale si ne uitam mai mult catre felul in care se raporteaza la categorie, fara sa ne intrebam: ,,Cine e omul asta, de fapt?”...

Meciul Ryanair versus TAROM (31)

Ne uitam pe stada si vedem ca, doar cu 19 lei, zbori pana in nu stiu ce colt al Europei si, in realitate, in momentul in care isi cauta bilete de avion la o companie low cost, consumatorul descopera ca foarte multe dintre bilete rivalizeaza...

Comunicarea, un proces continuu de invatare (29)

Procesul de comunicare este un proces continuu de invatare. Consumatorul invata, iar tu, brandul, ii dai putin cate putin, in functie de strategia si interesele pe care le ai in spate si in functie de canalele pe care le ai la dispozitie, in functie de...

Mandria ne omoara? (26)

Pentru romani, nu exista motivatie mai puternica decat motivatia sociala. Indiscutabil. Iar cu cat bunurile sunt mai puternic asociate zonei de identitate – casa, masina, nevasta, loc de munca – cu atat motivatiile devin mai puternice....

James Bond si extensiile de brand (27)

Extensiile pot fi facute doar in masura in care brandul de la care pornesti cunoaste o maturitate si o dezvoltare puternice, fidelitatea consumatorului, notorietate si o identitate suficient de solide....

MEGA IMAGE tace şi face (24)

Un brand spune tot doar prin simpla lui imagine. Daca detii sute de magazine intr-un oras si deservesti cateva milioane de consumatori, logo-ul tau se transforma intr-un puternic instrument de comunicare....

Saracia, ca stare de spirit (23)

Lumea din jur joaca un rol de incitator si ne influenteaza simturile, obiceiurile si ajungem sa alegem nemultumirea paguboasa, in loc sa vedem ce avem deja....

Repozitionare – partea a doua (22)

Propria identitate reprezinta principalul nostru obiectiv, indiferent ca discutam despre branduri, servicii si, mai ales, despre oameni. Principalele noastre valori, imaginea noastra generala si atributele definitorii raman aceleasi, orice s-ar intampla. FAN Curier si ING sunt doar doua dintre cele mai reprezentative exemple, motiv pentru care...